Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 78
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Weert
    Berichten
    3.008

    Standaard Limburgse gitaarwinkels

    Ikzelf woon in Weert (=Limburg), maar voor mijn muziekzooi ga ik meestal naar EMI en soms Conijn in Eindhoven (=Brabant). Ik zoek wat meer variatie en wil wat meer richting het zuiden, vandaar mijn vraag: Welke Limburgse gitaarwinkels zijn de moeite waard om te bezoeken?
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Weert
    Berichten
    3.008

    Standaard

    Ach kom op, er zullen hier toch vast wel mensen zijn die in Limburgse gitaarwinkels zooi kopen!?
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    Limmen
    Berichten
    1.047

    Standaard

    moet je de bassoppotmus ff zoeken, aanspreken

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Weert
    Berichten
    3.008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Wolstenholme
    moet je de bassoppotmus ff zoeken, aanspreken
    Wablief!?
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 maart 2003
    Locatie
    Zuid-Limburg
    Berichten
    875

    Standaard

    Guus Arons in Heerlen, best duur. In Hoensbroek zat vroeger Stalmeijer, maar die is ook al een tijdje opgedoekt. In Stein heb je nog Muziekhuis Lyana, best aardig - niet spectaculair overigens. En in Brunssum heb je ook nog een goede zaak. Ben alleen effe de naam vergeten. Veel apparatuur tegen een schappelijke prijs.
    "I was Number 1 on the Who's Likely To Die list for 10 years, I mean I was really disappointed when I fell off the list"
    - Keith Richards

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    963

    Standaard

    Arons is idd vrij duur en echt veel kunde hebben ze daar niet vind ik. Toen ik daar een flink aantal jaren geleden voor het eerst kwam kijken werd tegen me gezegd: hoe meer humbuckers een gitaar heeft, hoe beter die klinkt en tja singlecoils die klinken allemaal hetzelfde. :-?

    Ze hebben er wel vrij veel voorraad, mooie gitaren en soms leuke aanbiedingen.

    Stalmeijer was een goede zaak, daar ging ik meestal heen. Weinig voorraad en als ik iets bestelde dan duurde het lang voordat ik het kreeg, maar ze hadden wel service en altijd een vriendelijk praatje over voor je.

    Die zaak in Brunssum vind ik echt puin. Het enige wat ik daar ooit heb gekocht was een gitaarkabel, toen ik na 10 minuten twijfelen nog geen keuze had gemaakt (ik vind een kabel nou eenmaal belangrijk) werd die gast heel erg ongeduldig en zette hij me bijna de zaak uit. Daarna nooit meer daar geweest.

    Die winkel in Stein ken ik niet.

    Dan heb je ook nog Daan Smits in Maastricht. Beetje type Arons vind ik.

    Dus nu ga ik of naar Arons of naar Smits, ligt er gewoon aan of ik naar Heerlen of Maastricht wil.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    963

    Standaard

    Arons is idd vrij duur en echt veel kunde hebben ze daar niet vind ik. Toen ik daar een flink aantal jaren geleden voor het eerst kwam kijken werd tegen me gezegd: hoe meer humbuckers een gitaar heeft, hoe beter die klinkt en tja singlecoils die klinken allemaal hetzelfde. :-?

    Ze hebben er wel vrij veel voorraad, mooie gitaren en soms leuke aanbiedingen.

    Stalmeijer was een goede zaak, daar ging ik meestal heen. Weinig voorraad en als ik iets bestelde dan duurde het lang voordat ik het kreeg, maar ze hadden wel service en altijd een vriendelijk praatje over voor je.

    Die zaak in Brunssum vind ik echt puin. Het enige wat ik daar ooit heb gekocht was een gitaarkabel, toen ik na 10 minuten twijfelen nog geen keuze had gemaakt (ik vind een kabel nou eenmaal belangrijk) werd die gast heel erg ongeduldig en zette hij me bijna de zaak uit. Daarna nooit meer daar geweest.

    Die winkel in Stein ken ik niet.

    Dan heb je ook nog Daan Smits in Maastricht. Beetje type Arons vind ik.

    Dus nu ga ik of naar Arons of naar Smits, ligt er gewoon aan of ik naar Heerlen of Maastricht wil.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    In Roermond heb je Reijnen, zie www.reijnenmuziek.nl Hebben hele aardige aanbiedingen, en van de prijs is vaak wat af te lullen, maar ze zijn niet echt goedkoop. Wel TOPservice trouwens, Jan is de man!
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  9. #9
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 mei 2004
    Locatie
    Budel
    Berichten
    8

    Standaard

    In Weert zit Kollee, redelijk duur vind ik. Heb er laatst een paar plectrums gekocht, die koop je nooit te duur hahaha
    Welcome to the accident of birth!

  10. #10
    Junior Member
    Geregistreerd
    30 september 2002
    Locatie
    limburg
    Berichten
    28

    Standaard

    Ik persoonlijk reis leiver naar feedback of music store

    www.feedback.nl (utrecht, r'dam, apeldoorn)
    www.musicstorekoeln.de (keulen)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top