Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 23
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Als ik jou was Dirk zou ik toch een elektrieke plank aanschaffen met 008 setje erop dan heb je van die middelvinger geen last meer. (Toch niet opgestoken op het verkeerde moment he want god straft onmiddelijk :smile
    Kleine klachtjes horen bij het leven. ook ik heb na veel oefenen wel eens wat last van mijn vinger of steekje in de elleboog. Rustig en vooral ontspannen verder oefenen en bijtijds stoppen als de klachten te erg worden. (Net als bij hardlopen , een spierpijntje is geen probleem maar een scheurtje vereist rust. Goed luisteren naar je lichaam en vooral GEEN paniek. Als het na twee weken rust nog niet over is kun je je huisarts ens raadplegen maar in 99 van de 100 gevallen is dat niet nodig.

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2002-03-01 19:30 ]</font>

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2002-03-01 19:31 ]</font>

    Sorry , veel te veel wijn op

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2002-03-01 19:32 ]</font>

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    god straft meteen? God straft niet want god bestaat niet...vind ik dan.
    Heb nog steeds last van mijn vinger maar speel gewoon door. Daarna doet het pas écht veel pijn, maar ja, dan maakt het natuurlijk ook niet zo veel uit.

    enne, ik weet dat ik veel post maar het blijft echt aan de tussenuren liggen ! Over drie maanden heb ik examen achter de rug (6VWO) en dan heb ik geen toegang meer tot school :smile: dus kan ik dan alleen nog thuis posten...en we hebben telefoonverbinding ARGH@!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Dat wordt typen alsof je steve Vai bent :wink:

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2001
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Op 2002-03-01 13:24, schreef jaccoos:

    ik weet best hoe dat is dirk. ik heb een gebroken sleutelbeen gehad en dan kan je dus 5 weken niet spelen. das 3 weken stil en 2 weken aansterken om weer grepen te kunnen pakken. dusss
    He dat heb ik ook gehad, ik heb overigens wel met veel pijn en moeite met die mitella om een beetje gespeeld. Maar het is wel heel kut inderdaad.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Mmm, dat lijkt me wel erg zwaar. Als ik een dag niet kan of mag spelen vind ik dat al verschrikkelijk en is mijn hele week verpest.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    ach gut... wat sneu

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    :smile: Ja, sorry, ik had er een stoere noot in moeten verwerken. "als ik een dag niet kan spelen is mijn hele week gvd naar de klote"

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Je kan in die gevallen ook met je hoofd spelen.
    Als ik hardloop ben ik altijd aan het oefenen en visiualiseer de gitaar en mijn vingers. Dat heeft twee voordelen, je merkt niet dat je aan het lopen bent en je oefent!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Hihi, nee, dat gaat me te ver; ik heb nog een leven buiten mijn gitaar om :smile:

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Ik denk dat er gewoon wat huid weg is op je vingertop, heb ik ook gehad toen ik m'n linkerarm gebroken had: 5 weken in het gips en 3 weken aansterken, ik kon wel janken toen ik m'n gitaar zo onbespeeld zag staan :grin:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top