Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 november 2001
    Locatie
    Zutphen, Gelderland
    Berichten
    2.141

    Standaard

    Reacties graag over de gitarist van Children of Bodom, Alexi Laiho, ik vind dat ie zwaar goed speelt, check de clip van bodom after midnight maar eens op http://www.childrenofbodom.net

    COB fan Rubenios

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    100% mee eens. Al hou ik niet zo van die muziek.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Tja ik weet niet ik vind het niet echt geweldig ofzo. De zang maakt het gehhel ook niet echt mooier maarja dat is mijn mening. Ik luister liever naar dream theater daar zitten echt leuke gitaar stukken in maar dan ook van loony toones tot chopin en beethoven, verder vindt ik die solo's beter klinken. Ik kon niet precies zien wat hij deed maar de solo's waren wel oke maar met een beetje tappen krijg je al snel een snelle metal solo. Tja je moet er van houden.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Hij is wel erg technisch en strak. En er zijn dingen van Children Of Bodom die ik technisch gewoon niet goed uit m'n gitaar weet te persen (bijvoorbeeld Towards Dead End) en er zijn maar weinig bands waarbij ik dat heb. Maar verder vind ik het soms wat te eentonig.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Ik vind hem erg goed.

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    18 januari 2002
    Locatie
    Rdam
    Berichten
    56

    Standaard

    Hoe iemand die zo dik is zo snel kan spelen... *Respect* tot en met, en wij gaan Black Widow spelen he Outshine

    Hatebreeder roelt

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2001
    Locatie
    kartonnen doos onder de brug
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Alexi Laiho dik ??? Heb jij anorexia ??

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2001
    Berichten
    1.694

    Standaard

    neuh dik issie niet echt enzo... maar wel goed, ik hou niet echt super van die muziek maar hij is wel goed.

  9. #9

    Standaard

    Op 2002-01-29 14:52, schreef sebass o.a. het volgende:
    Ik kon niet precies zien wat hij deed maar de solo's waren wel oke maar met een beetje tappen krijg je al snel een snelle metal solo. Tja je moet er van houden.
    " ...met een beetje tappen krijg je al snel een snelle metal solo?" Kerel, je moet toch es het verschil leren tussen o.a. een sweep, een tapreeks, alternate picking en legato :razz:

    Sorry hoor, maar die gast van COB is gewoon goed in zun ding. De intro-'riff' van 'Towards dead end' bijv. was nog een behoorlijke uitdaging. Je moet techieken als 3-string sweep, legato en speedpicking al aardig onder de knie hebben wil het goed klinken (zeker LIVE wanneer het nummer 10 BMP sneller gespeeld wordt dan op het album :grin: ). Petrucci is een geweldige gitarist, maar ik zie hem een aantal dingen niet zo superb doen als de leadgit. van COB.

    Ik vind het geweldig dat COB het voor elkaar gekregen heeft een -toch wel- eigen sound te creeeren; heavy powermetal meets classical (vooral de eerder albums) gecombineerd met een lichte grunt. Ik ben geen fan van grunts, maar het past gewoon bij deze band; het rauwe randje (de muziek is zoooo gepolijst).

    petje af voor deze heren!

  10. #10
    Member
    Geregistreerd
    18 januari 2002
    Locatie
    Rdam
    Berichten
    56

    Standaard

    Op 2002-01-29 21:36, schreef Ditmar:
    Alexi Laiho dik ??? Heb jij anorexia ??
    woops... zat ff met alexander in mn hoofd... nee alexi is niet dik...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top