Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard

    Al ik meerdere effect-pedalen aansluit op een (boss) adapter lrijg ik een vreselijke brom (merkbaar bij distortion).

    Er bestaan ongetwijfeld voedingen voor gitaar effecten waarop je meerdere effecten tegelijk kunt aansluiten\, zonder nare bijgeluiden.

    Heeft iemand tips, merken enz. over iets dergelijks..


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2001
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    1.162

    Standaard

    Ik heb een voeding met 5 aansluitingen waarin ik dus 5 dc snoertjes aan kan sluiten voor naar mijn effect pedalen. Werkt verder perfect, klinkt ook beter dan een (alkaline) batterij vind ik, overdrive klinkt wat soepeler. Ik heb hem langgeleden gekocht en weet niet waar deze nog te krijgen zijn dus daar kan ik je verder niet bij helpen, sorry!
    Steven

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2001
    Locatie
    AALST
    Berichten
    658

    Standaard

    Hallo, de pedal power II van voodoolab, prachtige solide bromvrije en zeer stabiele voeding, wel een beetje prijzig, maar beter heb ik nog niet gevonden, heb hem al een paar maanden en ben er zeer tevreden over, er zijn een achttal pedaaltjes op aangesloten,(niet allemaal in gebruik tegelijkertijd natuurlijk !) geeft geen brom en doet niets af van klankkwaliteiten van de pedalen.
    succes

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2001
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Ik heb er ook eentje waar je er 5 op kan aansluiten. Een bossadaptertje geloof ik. Heb hem destijds voor 70 gulden bij de rockpalace gekocht.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top