Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 12 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 115

Discussie: linkin park

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2001
    Locatie
    rijen
    Berichten
    95

    Standaard

    iemand vroeg me om een topic te beginnen over linking park


    wat is jullie mening van deze band

    ik persoonlijk vind hem zeer matig

    weinig diepgang in muziek maar ik hou toch wel meer van andere metal stijlen


    valgende

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    ja, dat was ik dus. In al mijn tussenuren ga ik nu beginnen met een gigantisch verhaal over Linkin Park in Word. Daarna zet ik hem wel hier neer OK?

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    29 oktober 2001
    Locatie
    rijen
    Berichten
    95

    Standaard

    ja doe dat vin ik leuk

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Goed, ik kan hier een gedicht over schrijven :smile: maar deze keer doe ik dat niet.
    Wat vind ik van Linkin Park? Het feit dat ik er een paar kwartier aan wil besteden geeft aan:
    Of dat ik het een onwijs klotegroepje vind.
    Of dat ik het geweldig vind.
    Dat tweede is dus niet het geval. Ik heb altijd respect gehad voor de mens die hard werkt om zijn geld bij elkaar te krijgen. Zo hoort het en dat verwacht ik. Ik heb dan ook een hekel aan profvoetballers, maar dit terzijde. In de muziek kijk ik hier niet anders tegenaan. Sommigen gaan er totaal voor en krijgen niets maar erger is het wanneer iemand ergens niet voor werkt en toch alles krijgt. Dit gebeurt dus bij het vunzige Linkin Park volk. Waarom zijn ze triest? Ten eerste en vooral omdat het nog maar eens zo’n lullige bouwband is die met een repetoire aan schijnbaar stoere teksten denkt indruk te kunnen maken en zich te kunnen onderscheiden van andere ‘wij zijn geen’ bouwbands. Dat lukt niet. Okee als je goed bent maar niet wanneer je bij een optreden laat merken dat je nog nooit live hebt kunnen zingen. Hoe die twee mannetjes samen nog niet eens boven het geraas van de vals gestemde gitaren uit kunnen komen blijft me verbazen. Deze jochies horen op de peuterspeelzaal in plaats van de mens te vervelen en te irriteren met teksten over dood en angs en hopeloosheid. Dat gaat niet door de beugel. Het feit dat een clip van hun live wordt uitgezonden terwijl de studio versie qua muziek eroverheen geplakt wordt, baart me ernstig zorgen: waar gaat dat heen met de muziek van tegenwoordig? Die twee mannetjes moeten waarschijnlijk drie maanden rehabiliteren nadat ze gezongen hebben; of ze krijgen gewoonweg nieuwe stembanden ingeschoven. Ik weet het niet maar het is ronduit zielig. Twee zangertjes die net van school getrapt zijn en met hun stoere ‘look’ denken hoge toppen te kunnen scheren. Waar is de tijd van Nirvana en Toto gebleven waarin lef respectievelijk kwaliteitsmuziek (sorry; nirvana vind ik ook kwaliteit maar lef overheerst bij cobain’s kliek vind ik) het wonnen van de commercie? Al met al ongezien waarschijnlijk.
    Ik kan een hele scheldtirade houden jegens chester’s linkin park maar beter is het om gewoon hun tot in den treure toe in de studio gemixte albums niet te kopen. Ik zie het al voor me:
    Producer: jongens, zing dit ff in.
    Linkin park mannetjes: okee, leuk~
    Gevolg: een paar minuten van bombarie, ellende en misere.
    Na het gevolg….
    Producer (half doof): okee jongens, dat was, ehhh, fantastisch! Tot volgend jaar!
    Linkin park mannetjes: volgend jaar? Maar we moeten nog veel doen!
    Producer: ja, dat regel ik wel …
    Linkin park mannetjes: oh leuk, dan gaan wij kijken waarmee we onszelf kunnen vermaken. Ik heb nog een rare gitaar liggen met 6 snaren thuis; ik weet niet wat het precies is maar ik ga er wat mee doen…
    Prodcuer: ja ja, doe dat. Mazzel!
    Linkin park mannetjes: bye man (semi hip)
    Producer tegen assistenten: poeh, die zijn weg. Okee jongens, jullie hoorden ze zingen. Dit wordt nachtwerk dus bel jullie vrouwen en kinderen maar dat je voorlopig niet thuiskomt goed?
    Assistenten: ach, we zijn al lang gescheiden; het begint zo’n beetje inslag en schering te worden dat avond werk. Bovendien heeft mijn dochter iets met die chester….dus thuiskomen wil ik sowieso niet meer.
    Producer: arme jongens toch. Ik begrijp jullie.
    Assistenten: dank u.

    Tot voor zover hoe ik denk over Linkin Park.

  5. #5

    Standaard

    hehe so true :smile:

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    ik weet het; ik vind het gewoon niet om aan te zien dat zulke bandjes zoveel terrein kunnen winnen.

  7. #7

    Standaard

    gelukkig interesseerd top40 muziek me net zoveel als een gemiddelde rol pleepapier, dus ik maak me er niet druk meer over

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2001
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Ik ben er stil van... Niets aan toe te voegen. Helemaal mee eens :smile:

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Wat je zegt Noctiis is waar, maar hoe geweldig zou ik het vinden als ik gewoon op die muziek zenders de hele dag naar dingen kon luisteren die me gewoon aanspreken. In plaats van Shakira; waarbij je gewoon het geluid het best kunt afzetten om alles op 1 zintuig te concentreren .. :smile:

  10. #10

    Standaard

    Linkin park past in het volgende rijtje:

    Animal Ant Farm,
    Limp Bizkit,
    Papa Roach,
    etc.....

    En ik vind ze allemaal hetzelfde klinken en allemaal zwaar vrouwelijk geslachtsdeel. De enige positieve uizondering op het geheel vind ik System of a Down

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top