Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 52
  1. #1

    Standaard

    Ik zag gisteren een foto van eddie van halen op één of andere amerikaanse tv-zender. Mijn god wat zag hij er slecht uit. Extreem vermagerd, ik haat het om te zeggen maar hij zag er uit als een lijk. Hij zat in een rolstoel en werd het sinai ceder hospital in los angeles uitgereden.

    Ik ben erg somber gestemd in deze. Ook al is eddie heel erg veramerikaanst, ik zie hem nog steeds als nederlands grootste pleitbezorger wat rockmuziek aangaat. Hij ging door waar Jimi op is gehouden. Ik hoop dat eddie ons ooit nog eens kan verblijdden met zijn uiterst coole "brown" sound.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Ja... kanker is echt een rotziekte... 't is te hopen dat hij nog een keertje z'n brown sound laat horen...

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    8 november 2001
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    57

    Standaard

    Eddie rules... weet iemand hoe het ervoor staat? Is er hoop? Ik wist dat hij kanker had, maar dat het zo erg met hem is hoor ik voor het eerst nu.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Wat ik ervan begrepen heb, is dat wat eerst een tumor op zijn testikel was, uitgezaaid is tot prostaatkanker. Omdat de uitzaaiingen zich onder de buik bevinden, zijn nu ook de bekken geïnfecteerd, zodat Eddie niet meer fatsoenlijk op zijn benen kan staan. Prostaatkanker is te genezen, maar heeft altijd een uiterst lange nasleep als gevolg. We hoeven er in ieder geval niet vanuit te gaan dat hij zich nog ooit richting podium zou kunnen begeven.

    Hoe dan ook, hij blijft mijn held.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2001
    Locatie
    enkhuizen
    Berichten
    1.035

    Standaard

    ik denk dat z'n alchehol probleem nou ook niet bepaald zal hebben bijgedragen aan zijn gezondheid !
    maar hij zal altijd een van mijn gitaar helden blijven.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Eddie is uniek... maar een rolstoel op het podium is ook een beetje mal :sad:

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Ach kom, dat moet toch best kunnen? Zingen zal wel lastiger worden maar ik zou het wel tof vinden als hij gewoon een stel rustige nummers in zijn rolstoel speelt. Denk dat heel veel mensen daar waarderingen voor zouden hebben!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 december 2001
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    133

    Standaard

    arme man... je kan nu niet van hem verwachten dat hij nog een show weggeeft

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    704

    Standaard

    ik denk dat hij nooit zal stoppen met gitaarspelen, hoe ziek hij ook is. Misschien geen shows, maar zeker gewoon 'thuis'

  10. #10

    Standaard

    Inderdaad is dit weer zwaar kut. Daar gaat weer een van de grootste gitaristen der aarde.
    Kijk ook eens naar Jason Becker.
    Men wat kon die spelen ongelooflijk.
    En wat krijgt ie ALS een spierziekte beginnent in zijn armen en handen.
    Maar toch heeft ie op de meest gekst emanieren met hulp van andere toch nog cd's geschreven.
    Dit kan eddie ook

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top