Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26

Discussie: Jackson Kelly

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    13 augustus 2001
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    96

    Standaard

    Hallo ik ben nieuw hier.Erg interesante pagina is ,dit had ik eerder moeten weten.
    Maar even een vraag: is hier toevallig iemand
    die van zijn Jackson kelly af wil.Of een Rhoads dat mag ook. Ik zoek al een tijdje heb bijna overal op internet gekeken.Vooral marktplaats maar vond ze allemaal vrij prijzig, en stond er iets dan waren ze als een speer verdwenen.Wie kan mij helpen????

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Hi Bonecollector,
    Als je soms iets speciaals zoekt , kun je misschien denken aan de zoekmachine die je op de gitaristenpagina vindt.
    Je kunt er een type instrument invoeren waarna de machine voor je zoekt bij alle aangesloten zaken.Je krijgt er dan alle (gebruikte ) instrumenten op een presenteerblaadje.

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    13 augustus 2001
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    96

    Standaard

    Ja weet ik daar had ik al gekeken en kwam alleen met de Rhoads verder. Maar dat was niet echt duidelijk allemaal. Alleen in de winkel kwam de naam Jackson dan voor. Geen foto ofzo. En qua prijs werd genoemd va F795,- en niet welk type of kleur. Maar toch bedankt.

  4. #4

    Standaard

    Gitaarnet heeft ook een Verlanglijst, kun je ook eens proberen...

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    13 augustus 2001
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    96

    Standaard

    Geen slecht idee dank je.

  6. #6

    Standaard

    ik heb een rhoads,maar is nie te koop.

    ik vind die goedkoope serie nie echt veel waard die gitaren(vriend van me had zo'n ding)

    nie slecht maar ook nie geweldig vooral de elementen zijn niet veel aan.

    maarja om nou en usa te koopen voor ƒ5000,00+

    kijk anders is bij 2 e hands sites als http://www.marktplaats.nl

    of ibazar(stond er 1 en rhoads)


  7. #7
    Member
    Geregistreerd
    13 augustus 2001
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    96

    Standaard

    Hoi Taylor ik woon zo'n beetje op marktplaats
    alleen ben ik net altijd iets te laat. Shit happends ja toch. Ibazar kijk ik sinds kort op het veilinghuis schijnt ook wel eens wat te hebben. Maar is momenteel in de maak. Ik kan alleen niet slagen. Ik wil het liefste een zwarte en een amerikaan hoeft nou ook weer niet. Zelf speel ik nu Ibanez de S 470 maar ik vindt die Kelly en Rhoads qua vorm meesterlijk. Dus voor erbij is dat altijd leuk. Of een Bc Rich Warlock of zo ook vet.

  8. #8

    Standaard

    bc rich heb ik ook gehad.(jaren geleden)

    lijkt me toch en beetje dat je de gitaar meer om de looks wil dan hoe goed die speelt of klinkt.

    kan ook liggen aan jou leeftijd maar het belangrijkste is dat hij goed speelt of klinkt,hoe hij er uit zit is eigenlijk niet belangrijk.

    maar ik begrijp goed dat je dit wil,ik was ook zo vroeger.(ieder1 denk ik)

  9. #9
    Member
    Geregistreerd
    13 augustus 2001
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    96

    Standaard

    Waarschijnlijk speelt dat ook 1 grote rol in mijn keuze. Ik heb zelf 1 goede gitaar die met pedalen een ongeloofelijke vette sound creeert. Dus eigenlijk wilde ik de gitaar erbij als snoepje zeg maar. Al een hele tijd
    ben ik een beetje verliefd op de RR en sinds de laatste 1'5 jaar begint de Kelly ook bij mij in trek te komen. Net als de BC Rich Warlock bv qua vormen zijn die gewoon meesterlijk.

  10. #10

    Standaard

    ja ik snap wat je bedoelt,maar toch is dit geen goeie manier van en keus maken.

    je kunt toch beter 2 te gekke gitaren hebben???

    maar zie maar,vroeger heb ook alle cool uitziende gitaren wel gehad,nu geef er geen reet om.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top