Hallo , ik speel ondertussen bijna 2 jaartjes gitaar , waarvan bijna een jaar elektrische.

Daarvoor heb ik nog steeds mn Washburn Bad Dog 25 watt. met een Washburn WR150.

Nu ben ik op enig niveau gekomen dat ik merk dat de kwaliteit van die equipment nietmeer volstaat. De gitaar valt wel mee denk ik , dus ik wil me een nieuwe versterker aanschaffen ( tenzij mn geluid meer zou vooruit gaan met een nieuwe gitaar , maar dat betwijfel ik... )

Dankzij Maarten Iceglove ben ik heel geïnteresseerd in de H en K Attax 100 , maar mijn budget is maar 200 -250 € en de Attax is moeilijk te krijgen dus dat zal zeker niet lukken.

Dan maar een andere optie , vereisten :

- Budget : 200 -250 euros
- liefst nieuw , 2de hands kan ook , maar dan moet dat in belgie zijn.
- Ik speel vnl folk-rock dus clean is belangrijker dan distortion , ik durf ook af en toe punk spelen en beetje soleren dus een distortion die behoorlijk is , is ook vereist
- effecten erop zijn absoluut niet nodig als dat de prijs omhoog trekt, een goed EQ is wel nodig
- reverb moet niet , maar is leuk
- hij moet LUID kunnen , kan mijn huidige versterker niet , ik raak niet boven de drums uit en kan ook niet lekker uit mn dak gaan

- Een peavey bandit leek me een goeie keuze maar werd me afgeraden door Maarten , dus die komt hier niet meer aan bod !

Hopelijk kunnen jullie me helpen ,

Danke Schön