Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 47 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 467
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2002
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timlawson
    heb er zelf nooit problemen mee gehad

    heb wel een keer een jaar oude Fender Mex strat voor 560 euro verkocht aan een oliedomme vent die beweerde al jaren muziek te maken, de gitaar zat met een warm chorus geluid aan mn v-amp2 gehookt maar dat had hij niet in de gaten en d8 dat het de normale sound was..'wow wat een warm geluid zoiets heb ik nog nooit gehoord!!!'

    verkocht dus

    toendertijd zelf nieuw in de winkel gekocht, een jaar later dus alsnog met winst verkocht aan die oliebol
    Bij jou zal ik nooit wat kopen, maat. :-(

  2. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timlawson
    heb er zelf nooit problemen mee gehad

    heb wel een keer een jaar oude Fender Mex strat voor 560 euro verkocht aan een oliedomme vent die beweerde al jaren muziek te maken, de gitaar zat met een warm chorus geluid aan mn v-amp2 gehookt maar dat had hij niet in de gaten en d8 dat het de normale sound was..'wow wat een warm geluid zoiets heb ik nog nooit gehoord!!!'

    verkocht dus

    toendertijd zelf nieuw in de winkel gekocht, een jaar later dus alsnog met winst verkocht aan die oliebol
    Wat ben jij dan een ongelovelijke klootzak. Die man vertrouwde jou en daar ga je zo vreselijk misbruik van maken? Iets dat je 2e hands gekocht hebt met winst verkopen is niks mis mee. Maar iets dat jij voor de normale marktprijs nieuw hebt gekocht later gebruikt verkopen met winst terwijl je die man ook nog eens wijsmaakt dat er een ander geluid uit komt dan er daadwerkelijk bij hem thuis uit zal komen is oplichten.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2005
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timlawson
    heb er zelf nooit problemen mee gehad

    heb wel een keer een jaar oude Fender Mex strat voor 560 euro verkocht aan een oliedomme vent die beweerde al jaren muziek te maken, de gitaar zat met een warm chorus geluid aan mn v-amp2 gehookt maar dat had hij niet in de gaten en d8 dat het de normale sound was..'wow wat een warm geluid zoiets heb ik nog nooit gehoord!!!'

    verkocht dus

    toendertijd zelf nieuw in de winkel gekocht, een jaar later dus alsnog met winst verkocht aan die oliebol
    Jij bent nou net 1 van het soort waar ik dus op schijt.
    "heb er zelf nooit problemen mee gehad"
    Je wilt zelf geen trouble maar je vern**kt wel een ander dus.
    Echt slecht. Typisch een voorbeeld van onze egocultuur.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2002
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    905

    Standaard

    Is trouwens wel heel dom om dat hier te verkondigen dat je iemand hebt opgelicht, Timlawson. Zo word je heel snel uitgesloten in allerlei discussies met de gezegde "rot jij maar op, oplichter!" en terecht! :-D

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 januari 2004
    Locatie
    Net onder Rotterdam
    Berichten
    8.168

    Standaard

    ik ben behoorlijk actief op de 2ehands markt maar geen slechte ervaringen. Bij het 1e contact via e-mail vraag ik wel ALTIJD het telefoonnummer van de (ver)koper of vraag 'm telefonisch contact met mij op te nemen, als dat geweigerd wordt is het einde verhaal

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 juli 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    661

    Standaard

    Tja, het blijft altijd tricky dat Marktplaats. Want uiteindelijk vertrouw je de verkoper nooit en jezelf altijd wel, dus je bent altijd bang om geflest te worden. Tot nu toe heb ik het aardig getroffen, maar ik zou willen dat eBay in NL ook zo groot was als Marktplaats. Dat is toch een stuk veiliger en officieler. (waarmee ik niet wil zeggen dat je via eBay niet opgelicht kunt worden, maar de kans is in ieder geval wat kleiner)

  7. #47
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Net nog dus. De jongen die drumcomputer/samples deed is namelijk opgestapt en al zijn spullen zijn er dus ook niet meer. Zowieso dachten we (de rest) zelf altijd dat we het zelf beter konden en dus besloten we dat we een sampler en drumcomputer moesten kopen om zo verder te kunnen gaan. Er stond een tr707 op marktplaats te koop en dat was precies wat we zochten. Na een hoop heen en weer geklets over de mail waren we tot een overeenkomst gekomen. Geld overgemaakt op z'n rekening en maar wachten, wachten, wachten, tot dat er een mailtje verscheen: 'ik hou de tr toch maar zelf'. Uiteindelijk wel het geld terug gestort gekregen, maar het is zo ongelooflijk irritant als je twee weken op iets zit te wachten, je helemaal zit te verheugen op dat ding en het dan vervolgens niet ontvangt. Zet dan gewoon geen advertentie als je het ding niet wilt verkopen...

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2004
    Locatie
    www.vai.com
    Berichten
    1.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluesbreaker
    Wat ben jij dan een ongelovelijke klootzak. Die man vertrouwde jou en daar ga je zo vreselijk misbruik van maken? Iets dat je 2e hands gekocht hebt met winst verkopen is niks mis mee. Maar iets dat jij voor de normale marktprijs nieuw hebt gekocht later gebruikt verkopen met winst terwijl je die man ook nog eens wijsmaakt dat er een ander geluid uit komt dan er daadwerkelijk bij hem thuis uit zal komen is oplichten.
    ben het helemaal met je eens bluesbreaker!

    btw,
    ik ben nooit bedondert op marktplaats!!
    For the love of god, My passion has become warfare!

    vai rules!

    golden earring rocks!

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Effect !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cosmos
    Tja, het blijft altijd tricky dat Marktplaats. Want uiteindelijk vertrouw je de verkoper nooit en jezelf altijd wel, dus je bent altijd bang om geflest te worden. Tot nu toe heb ik het aardig getroffen, maar ik zou willen dat eBay in NL ook zo groot was als Marktplaats. Dat is toch een stuk veiliger en officieler. (waarmee ik niet wil zeggen dat je via eBay niet opgelicht kunt worden, maar de kans is in ieder geval wat kleiner)
    Marktplaats is tegenwoordig van Ebay.
    Turn it up • Bring the noise

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2003
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    4.296

    Standaard

    Bij mij ook alleen positieve ervaringen!
    Ik heb toch ook wel al zo een (gok ik) 50-70 dingen ge-verkocht op mp en het is nog nooit fout gegaan dacht ik
    1. Roland Cube 15x mag weg tegen elk aannemelijk bod!
    2. Rivera Suprema 55 inclusief extra set nieuwe buizen en Weber beamblocker. Fatsoenlijk bod gevraagd!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top