Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 47 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 467
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2003
    Locatie
    achter de computer
    Berichten
    4.260

    Standaard

    1 keertje: Ik had een cd gekocht, krijg ik een kopie ervan in de brievenbus.... En het was nog een kut-cd ook
    :lol:
    Champagne Barbecue


    Handtekening laatst gewijzigd op 21 Februari 2007

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.989

    Standaard

    Mijn Charvel heb ik van Gitaarmarkt af, zelf gaan ophalen, kwam toch door Utrecht toen ik van Ameland naar huis ging :-D
    De ToneZone die in die gitaar zit heb ik via dit forum gekocht

  3. #33
    Member
    Geregistreerd
    28 maart 2003
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    32

    Standaard

    heb er zelf nooit problemen mee gehad

    heb wel een keer een jaar oude Fender Mex strat voor 560 euro verkocht aan een oliedomme vent die beweerde al jaren muziek te maken, de gitaar zat met een warm chorus geluid aan mn v-amp2 gehookt maar dat had hij niet in de gaten en d8 dat het de normale sound was..'wow wat een warm geluid zoiets heb ik nog nooit gehoord!!!'

    verkocht dus

    toendertijd zelf nieuw in de winkel gekocht, een jaar later dus alsnog met winst verkocht aan die oliebol

  4. #34

    Standaard

    Ik werk nooit met marktplaats, het is ivm Ebay te onveilig.

    Heb op Ebay 2 pickups gekocht, een SD Dimebucker en een '59 Bridge. Was 130 euros kwijt inc. verzendkosten.

    En ik zie pickups voor 95 euro weggaan op Marktplaats, en die zijn nog eens 2e hands ook.

  5. #35

    Standaard

    ik heb gistere een laney top tegen een peavey classic geruild via marktplaats hoe coool
    Ajuus...

  6. #36

    Standaard

    Kheb wel eens iemand gehad die een gitaar bij me wou kopen, bleef maar mailen en bellen enzo, hadden we eindelijk een overeenkomst (rembours) en net voor ik vertrek krijg ik mail dat hij het wil afblazen.
    Weer heel wat over en weer getelefoneer, gast geruststellen en weer overeenkomst, ben ik een dagje weg en savonds mail dat hij niet begrijpt waarom alles zo lang moet duren.. Hmmz..
    Irritatie doorslikken, naar de post gaan, blijkt dat ze geen remùbours doen naar Nederland (ik ben Belg) dus ik weer bellen, jongen vertrouwde me sowieso al niet dus zonder rembours gaat het waarschijnlijk niet door, blijkt hij bij een verzendingsbedrijf ofzo te werken en kan misschien wat regelen, ik droeg verzendkosten (Post was een goeie 20EUR denk ik) maar dan moest het per se met zijn bedrijfje gebeuren, ging me een 100à150EUR kosten, mooi niet, blijft die man maar aandringen, zeg ik, je komt hem halen of ik verkoop hem wel aan iemand anders, twijfelt weer en besluit dat hij het zaakje nooit vertrouwde van in begin
    Hij hield mij aan het lijntje en ik bied hem aan bij mij thuis te komen, kan je nog zekerder zijn dan wanneer je een gitaar ziet, probeerd en controleert??
    Rare jongens die Nederlanders zeg ik

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2004
    Locatie
    Krimpen a/d ijssel
    Berichten
    278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord Abortion
    Ik heb al heel wat ge- en verkocht zo, maar altijd gewoon gaan afhalenof laten afhalen. Dat vermijdt een hoop problemen achteraf. Zo ben je zeker van je geld, en van je product.
    +1

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.607

    Standaard

    Ik heb een keer stemmechanieken voor mn tele gekocht (zonder foto, dat was natuurlijk dom) en het bleek dat het linkshandige waren. Die kerel zei dat ze wel op mn tele zouden passen. Mooi niet.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2002
    Locatie
    Boskoop
    Berichten
    1.159

    Standaard

    Doe veel zaken via internet,

    het is een kwestie van elkaar vertrouwen


    Ik laat zelf altijd eerst het geld overmaken en stuur dan pas op, houd de klant op de hoogte van de transactie (is het geld binnen pakketje op de post enz enz)


    Ben eigenlijk nog nooit getild en til zeker geen mensen

    Ok Ok een keer heb ik een buil gevallen aan een game boy maar dat was via een nederlandse site en de spullen kwamen uit Turkye

    maar alles bij elkaar heb ik zeker 50 transacties gedaan (zelfs naar japan)dusss


  10. #40
    Junior Member
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Locatie
    LA
    Berichten
    8

    Standaard

    Ik heb ooit een versterker gekocht die het goed deed maar 2 maanden later deed niks het meer, gelukkig heeft PAul Lenders het voor me kunnen fixen!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top