Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 37 van 47 EersteEerste ... 273536373839 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 370 van 467
  1. #361
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 november 2004
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    192

    Standaard

    Even een update:

    Heb afgelopen zaterdag aangifte gedaan bij de politie. Wat denk je... wordt afgelopen woensdag de gitaarhals afgeleverd!?!?
    Dus toch nog goedgekomen al blijft het wat vaag.

    Hals is zeker niet nieuw en het lakwerk is niet professioneel. Ik vermoed dat hij dat zelf nog moest aanbrengen ofzo.

    Al met al zeer twijfelachtige handel, maar de hals is binnen en ik laat het maar hierbij.

  2. #362
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.783

    Standaard

    Ik heb een EHX Microsynth gekocht via MP, die gewoon stuk bleek te zijn. Omdat ik een dergelijk pedaal eerder heb gehad, had ik niet de direct de behoefte dit exemplaar te testen. Nu mijn board af is, kon 'ie er op. Blijkt die stuk te zijn...

  3. #363
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.147

    Standaard

    Kan natuurlijk tijdens de verzending gebeurd zijn.
    ALLES IS VERKOCHT!

  4. #364
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Fucked up zeg. Wat is er precies stuk aan?
    Wil je niet horen, maar zo zie je maar weer. Dat zijn toch geen goedkope pedalen, beter om eerst even te testen. Al moet ik eerlijk toegeven dat nu ik dat zo leuk zeg, ik de mijne ook heb laten verzenden...
    Had je niet al een Microsynth?

  5. #365
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.783

    Standaard

    klopt, maar spijt dat ik hem verkocht had. Nu ik een groter board heb, wilde ik er toch weer eentje op hebben. Ik denk niet dat dit bij verzenden gebeurd is. De tracking van het ding deugt niet, en is soms hard, soms heel zacht. Nu zit er een trimpotje onderin, om de output te kunnen regelen. Deze was dus al helemaal gaar gedraaid... Nu sputtert en stoort 'ie constant, ook in pass-by.
    Gelukkig hebben wij D_H.

  6. #366

    Standaard

    Ik heb het idee dat ik op dit moment opgelicht wordt. Een week geleden 2 cdtjes van "hans" op Marktplaats gekocht en betaald. Sindsdien geen reactie meer gehad, zelfs z'n telefoon staat (op het moment) uit.

    Gelukkig gaat het om nog geen 2 tientjes, maar 't voelt wel een beetje lullig. De 1e keer dat ik dit meemaak overigens. Koop en verkoop regelmatig via internet. Ik wacht nog even af, maar ik vrees het ergste en dan blijf ik um spammen .

  7. #367
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 februari 2008
    Locatie
    twenthe
    Berichten
    455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meikel
    Ik heb het idee dat ik op dit moment opgelicht wordt. Een week geleden 2 cdtjes van "hans" op Marktplaats gekocht en betaald. Sindsdien geen reactie meer gehad, zelfs z'n telefoon staat (op het moment) uit.

    Gelukkig gaat het om nog geen 2 tientjes, maar 't voelt wel een beetje lullig. De 1e keer dat ik dit meemaak overigens. Koop en verkoop regelmatig via internet. Ik wacht nog even af, maar ik vrees het ergste en dan blijf ik um spammen .
    not to be rude, maar als je ziet wat meneer hans in de aanbieding heeft en voor welke prijzen, met als hoogtepunt bondsorkest van de bouw en houtbond fnv, aangeboden voor 12 euro, dan ben je volgens mij niet helemaal snugger als je van zo iemand iets koopt....
    verder geflopte cd-singles voor 5 euro, demootjes van bands, ik bedoel: it's so bloody obvious, maar ja, dat dacht ik ook van een rare ijslandse internetspaarbank, en blijkbaar zijn daar 10.000 nederlanders ingetrapt, dus.....

  8. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansli
    not to be rude, maar als je ziet wat meneer hans in de aanbieding heeft en voor welke prijzen, met als hoogtepunt bondsorkest van de bouw en houtbond fnv, aangeboden voor 12 euro, dan ben je volgens mij niet helemaal snugger als je van zo iemand iets koopt....
    verder geflopte cd-singles voor 5 euro, demootjes van bands, ik bedoel: it's so bloody obvious, maar ja, dat dacht ik ook van een rare ijslandse internetspaarbank, en blijkbaar zijn daar 10.000 nederlanders ingetrapt, dus.....
    De prijs van de cds die ik besteld heb viel me nog mee (ik schat dat ik bij een handelaar net zo veel betaal voor een 2e hands). Bovendien is het vrij lastig om überhaupt aan werk van Trio Bier te komen (orriginele cds dus, luisteren via MySpace is niet mijn favo ding), dus het was de gok wel waard.

    Anyways moet ik mn 1e reactie terug nemen want (toch wel een beetje onverwacht) kwamen de cds vandaag aan. Heb ook geen mail of reactie meer gehad van hans, maar dit zegt toch wel voldoende :-).

  9. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansli
    not to be rude, maar als je ziet wat meneer hans in de aanbieding heeft en voor welke prijzen, met als hoogtepunt bondsorkest van de bouw en houtbond fnv, aangeboden voor 12 euro, dan ben je volgens mij niet helemaal snugger als je van zo iemand iets koopt....
    verder geflopte cd-singles voor 5 euro, demootjes van bands, ik bedoel: it's so bloody obvious, maar ja, dat dacht ik ook van een rare ijslandse internetspaarbank, en blijkbaar zijn daar 10.000 nederlanders ingetrapt, dus.....
    De prijs van de cds die ik besteld heb viel me nog mee (ik schat dat ik bij een handelaar net zo veel betaal voor een 2e hands). Bovendien is het vrij lastig om überhaupt aan werk van Trio Bier te komen (originele cds dus, luisteren via MySpace is niet mijn favo ding), dus het was de gok wel waard.

    Anyways moet ik mn 1e reactie terug nemen want (toch wel een beetje onverwacht) kwamen de cds vandaag aan. Heb ook geen mail of reactie meer gehad van hans, maar dit vind ik ook wel voldoende :-).

  10. #370
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 november 2007
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    2.818

    Standaard

    Het begint toch wat te komen dat ik me afgezet voel.. Ik heb al redelijk wat gekocht via Marktplaats.nl en dit is me steeds ook goed bevallen.

    Nu heb ik onlangs een betaling gedaan en niets meer gehoord van de adverteerder. Ik ben me bewust dat de overschrijving iets langer duurt van België naar Nederland .. Maar toch zo lang niet.

    Alles verliep zeer vlot met de verkoper .. dagelijks mailen enzo maar sinds ik een bewijs gemaild heb van mn ibank overschrijving krijg ik geen antwoord meer.

    Ik wacht nog even af .. maar ik begin er toch de zenuwen van te krijgen!
    Iemand bekend? : http://link.marktplaats.nl/206217691
    Laatst gewijzigd door Geoffrey; 16 november 2008 om 15:47
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

    Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top