Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 36 van 47 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 360 van 467
  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thundermane
    Toch heb ik nog steeds gelijk, ik vind die man nog steeds naar
    Zoals een forumlid hier in z;n handtekening heeft staan: Mensen zouden meer van hun fouten leren als ze niet zo hard bezig waren ze te ontkennen.

  2. #352

    Standaard

    Wat een onzin post je toch thundermane, zoals andere zeiden... je kunt toch gewoon op google prijzen zoeken of weet ik veel waar.

    Je gaat toch niet als je iets ziet direct die prijs er voor geven, meestal vergelijk je toch met andere winkels.


    En wat is jong? En heb je soms geen ouders die je helpen?
    it's better to burn out than to fade away

  3. #353
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 november 2004
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    192

    Standaard

    Helaas moet ik dit topic bumpen.

    Een tijdje geleden stond onderstaande advertentie op marktplaats:
    Prachtige Nitro neck van Musikraft. Nog nooit gebruikt spiksplinternieuw. een extra fret job van musikraft. Stainless steel Jumbo frets. Parelmoer inlay. gegarandeerd kaarsrecht. Hij is iets dikker als een standaard thin c. Ik doe hem weg omdat ik toch liever voor maple ga. Hij heeft heavy rolled fingerboard edges en kluson vintage tuners, Ook van uit musikraft. Kijk maar eens op hun site wat deze gekost heeft! met nitro, tuners, rolled fingerboard edges, SS frets en een fretjob erbij. MVG Tommy

    Nou dat leek me wel wat. Met foto's van het exemplaar. Dus geld overgemaakt en laten opsturen. Maar tot op heden niet ontvangen. Neemt zijn telefoon niet meer op als ik bel. Een keer nog wel en bij het aanhoren van z'n vage verhaal zakte de hoop nog verder m'n schoenen in.
    Mocht iemand iets herkennen dan hoor ik het graag. Gaat om Thomas *mod-edit, het is wegens privacyredenen niet toegestaan om achternamen te noemen* uit Eindhoven.

    Morgen dan maar aangifte doen. Wat een k...t gevoel!

  4. #354
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Standaard

    Gisteren had ik ook zoiets vaags via MarktPlaats.

    Kreeg een reactie op mijn advertentie, waarin ik een strat hals zoek met een big headstock. Vraagt die persoon wat ik met een big headstock bedoel, want hij had wel een strat hals liggen. Ik uitgelegd wat ik bedoelde, nog een foto in de mail bijgesloten en gevraagd of hij een foto van zijn hals wou mailen. Bleek het dus een of andere vage kloon hals met een normale kop te zijn. Netjes terug gemaild dat ik dat niet zocht, krijg ik even later weer een mail met een foto , of dit dan wel wat was. Weer een foto met een normale hals (wel een andere dan de eerste). Weer netjes terug gemaild en nu 2 foto's bijgevoegd van 1 normale en één 70's strat hals.
    Krijg ik weer mail met 2 foto's terug van een Squier hals en een Allparts hals, beide met big headstock. Gemaild dat ik zoiets zocht en erbij vermeld wat ik er voor over had.
    Krijg ik een mail van hem, dat een hals met big headstock wel "fors" duurder is dan een normale.

    Toen maar gemaild dat ik wel verder zocht, omdat ik het erg vreemd vond, dat ie eerst niet weet wat een big headstock is, en vervolgens gaat beweren dat die wel fors duurder zijn.

    Zit ik vandaag op Ebay te surfen, kom ik zo al 2 van de 4 foto's die hij mailde tegen bij verschillende verkopers uit de USA.

    Mocht er dus iemand reageren op een "gezocht" adv.... kijk uit

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit
    Zit ik vandaag op Ebay te surfen, kom ik zo al 2 van de 4 foto's die hij mailde tegen bij verschillende verkopers uit de USA.
    Wel l*llig voor hem dat die ebay lui al zijn foto's jatten!
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  6. #356
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit
    Gisteren had ik ook zoiets vaags via MarktPlaats.

    Kreeg een reactie op mijn advertentie, waarin ik een strat hals zoek met een big headstock.
    Mocht er dus iemand reageren op een "gezocht" adv.... kijk uit

    wat voor hals zoek je precies, ik heb misschien nog wel iets liggen in het rek naast me (check sig)
    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

  7. #357
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
    wat voor hals zoek je precies, ik heb misschien nog wel iets liggen in het rek naast me (check sig)
    Nu niets meer, gisteren een orginele SQ hals gescoord op Ebay

  8. #358

    Standaard

    Ik ben daar laatst nog afgezet.. Ik zei nog tegen die pony dat ik bij de achter de kerk woon, maar chauffeurs weten het altijd beter

  9. #359
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    1.365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn
    Zoals een forumlid hier in z;n handtekening heeft staan: Mensen zouden meer van hun fouten leren als ze niet zo hard bezig waren ze te ontkennen.
    Mijzelf kennende moet ik hier weer op in gaan xD

    Dat is ook zo! Ik heb er ook zeker wel van geleerd, maar dat is ook het enige positieve eraan.

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stratokai
    Helaas moet ik dit topic bumpen.

    Een tijdje geleden stond onderstaande advertentie op marktplaats:
    Prachtige Nitro neck van Musikraft. Nog nooit gebruikt spiksplinternieuw. een extra fret job van musikraft. Stainless steel Jumbo frets. Parelmoer inlay. gegarandeerd kaarsrecht. Hij is iets dikker als een standaard thin c. Ik doe hem weg omdat ik toch liever voor maple ga. Hij heeft heavy rolled fingerboard edges en kluson vintage tuners, Ook van uit musikraft. Kijk maar eens op hun site wat deze gekost heeft! met nitro, tuners, rolled fingerboard edges, SS frets en een fretjob erbij. MVG Tommy

    Nou dat leek me wel wat. Met foto's van het exemplaar. Dus geld overgemaakt en laten opsturen. Maar tot op heden niet ontvangen. Neemt zijn telefoon niet meer op als ik bel. Een keer nog wel en bij het aanhoren van z'n vage verhaal zakte de hoop nog verder m'n schoenen in.
    Mocht iemand iets herkennen dan hoor ik het graag. Gaat om Thomas *mod-edit, het is wegens privacyredenen niet toegestaan om achternamen te noemen* uit Eindhoven.

    Morgen dan maar aangifte doen. Wat een k...t gevoel!
    Precies deze add had ik ook op gereageerd. Na wat vragen (waarschijnlijk te moeilijk) van mijn kant en nadat ik hem liet weten dat een kennis uit de buurt van Eindhoven hem wel op kon komen halen, nooit meer iets van gehoord.
    Ik dacht al dat er iets niet helemaal klopte. Wel balen voor je!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top