Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 47 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 467
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2004
    Locatie
    www.vai.com
    Berichten
    1.182

    Standaard

    nee, ik heb daar mijn lexicon mpx1 gekocht voor €500,-,en het ding is keurig ingepakt naar me toegestuurt.heb wel even in de rats gezeten .
    het is toch een boelgeld wat je overmaakt naar een onbekende,maar zoals gezegd,hij is netjes aangekomen,en weet je wat?....hij doet het nog ook!!!

    groetzzz,

    patricia :wink:

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Wolstenholme
    t blijft op goed vertrouwen. als iemand je wil naaien lukt het altijd wel. daar kan geen betalen onder rembours of etc iets tegen doen.
    maar ik heb er zelf alleen maar goede ervaringen mee.
    hm, onder rembours is het wel behoorlijk veilig lijkt me toch

    ik verstuur/ontvang zelf nooit onder rembours, is me veel te duur voor dingen als effecten. Als ik het niet helemaal vertrouw spreek ik gewoon met de koper af dat ik het ophaal.

  3. #23

    Standaard

    wat een gedoe opsturen en goed inpakken , ze komen het maar halen en anders niet heb echt geen tijd ervoor om dat hele verzenden te regelen.
    als ik uit m'n werk kom is het postkantoor toch al dicht.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2004
    Locatie
    Krimpen a/d ijssel
    Berichten
    278

    Standaard

    Ik heb Wat speelkaartjes verkocht, dat ging goed. We hebben ook een keer een trap-orgel verkocht en toen kregen we zelfs meer dna we vroegen dus alleen maar goede ervaringen.

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse
    wat een gedoe opsturen en goed inpakken , ze komen het maar halen en anders niet heb echt geen tijd ervoor om dat hele verzenden te regelen.
    als ik uit m'n werk kom is het postkantoor toch al dicht.
    Zelf heb ik al vrij veel gekocht en verkocht en eigenlijk nooit slechte ervaringen gehad. 1 keer was iemand niet tevreden en die heeft gewoon zijn geld teruggekregen, nog zonder dattie er eigenlijk om vroeg. Was een stokoude multliplex body die ik zowiezo weggegooid zou hebben en hij heeft wel zelf de verzendkosten betaald.

    De tijd voor verzenden valt wel mee, ik heb ook maar 1 keer per week gelegenheid om naar het postkantoor te gaan maar dat zeg ik ook altijd netjes, ook al is het geld misschien eerder binnen.

    Wat mij betreft is marktplaats ed. een werelduitvinding
    Te Koop: Epiphone Les Paul opknapper:
    http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...tails&id=38277

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2003
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    449

    Standaard

    Jammer genoeg vorige week voor het eerst opgelicht op de marktplaats. Deels mijn eigen fout want na al die keren dat het goed ging ben ik van goed vertrouwen geweest. :cry:

    Om wat tips en namen van oplichters te vinden en eventueel mede-gedupeerden moet je even naar www.internetoplichting.nl. Daar kun je een heleboel info vinden!

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2004
    Locatie
    Oostende / Gent
    Berichten
    1.021

    Standaard

    Ik heb al heel wat ge- en verkocht zo, maar altijd gewoon gaan afhalenof laten afhalen. Dat vermijdt een hoop problemen achteraf. Zo ben je zeker van je geld, en van je product.
    GEZOCHT:
    BC Riches zijn steeds welkom: NJ of USA.
    TE KOOP:
    Behringer V-Amp Pro
    Carl Martin Noise Terminator

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    nog nix vervelends mee gemaakt, net nog ff green day kaartje verkocht... deze week als het goed is nog een mando verkocht... als zoveel verkocht en gekocht, nog nooit wat meegemaakt...
    more than the X's on our hands...

    :: Mijn bandje ::

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 augustus 2002
    Locatie
    drenthe
    Berichten
    262

    Standaard

    Ik ben even gestopt met marktplaats... ben nu voor de derde keer beduveld en begin dat echt zat te worden..

    1e keer was met een delay pedaal, die gast had hem wel onder rembours opgestuurd, maar dat ding deed het simpelweg niet.. ik mailen, maar hij liet niets meer van zich horen... uiteindelijk dat ding maar weggegeven aan een knutselaar...

    2e keer was met xbox spellen, deze gast was echt zo dom, hij vroeg mij geld te storten op zijn rek.. en daarna stuurde die Corky mij weer een mailtje met een ander adres, en onder een andere naam, met hetzelfde rek.nr.. met de vraag of ik het geld zo spoedig mogelijk kon storten.. heb nog wat met hem gespeeld, net gedaan of ik al geld had gestuurd.. hij stond dus ook bekend als oplichter op het internet..

    3e keer, was gisteren, gamecube spel betaalt die heel moeilijk te vinden is, met dat ik hem een mailtje wil sturen om te vragen of hij het spel al had opgestuurd, was zijn email adres al opgedoekt... was maar voor 15 euro.. zwerver... maar was toch sneu geweest als iemand van 12 zijn laatste verdiende krantenwijk geld erin stort...

    Maar... de laatste 2 zijn voorbeelden waar het het meeste voorkomt.. kleine bedragen.. en spul wat zeer gangbaar is..
    Gitaren en versterkers zijn van die "speciaal artikelen" die niet allerdaags verkocht/gekocht worden..
    Kleinere kans dat je op dat gebied wordt afgezet.. maar zoals nr.1 bewijst... het gebeurt toch...

  10. #30

    Standaard

    Een jaar of langer geleden een Boss Ge-7 Pedaaltje gekocht.
    Deze doet het
    -1 alleen op batterijen, en
    2- was er een frequentieschakelaartje kapot.
    Na reparatie had ik net zo goed een nieuwe kunnen kopen. Tja en het bekende antwoord: "oh dat wist ik niet...."

    Maar of het echt oplichten is.... In ieder geval niet netjes
    " Great minds think alike"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top