Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 21 van 47 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 210 van 467
  1. #201
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Lijkt wel op zo'n tekst die door een vertaalmachine heen gehaald is. Verder voor iets dat toch wel redelijk speciaal is een erg gare advertentie inderdaad.

  2. #202

    Standaard

    Maar bij die scams staat er nooit een mobiel nr.
    te koop:
    - Marshall DSL50 uit 2000 izgs jj/svetlana tubes > 700

  3. #203
    Dude
    Guest

    Standaard

    Ik heb dus een week geleden een Boss pedaaltje gekocht dat kapot blijkt te zijn, hapert vrij regelmatig. Geluid valt gewoon weg dan.

    Helaas reageert de verkoper niet op mails, Heb hem meteen gemailed toen ik het pedaaltje uitgepakt had en probeerde, daarna nogmaals en nu nog een keer. Als die nu niet reageerd gooi ik zijn gegevens hier om te zien of er meer mensen negatieve ervaringen met hem hadden/hebben.

    Vrij sneu, het gaat maar om 50 euro, maar vind dat je dan geen kapotte spullen moet verkopen, moedwillig of niet.

  4. #204
    Dude
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jasper159
    http://www.marktplaats.nl/index.php?...tml%3Fxref%3D1

    Dit vind ik toch ook wel beetje vreemd.
    Het zijn zogezegd echte 1969 woodstock speakers, gebruikt door Ten Years after. Waarom geen richtprijs, waarom geen meer foto's, waarom geen FATSOENLIJK tekstje, ik begrijp er echt bijna niets van.

    Ik had dr vorige week naar gemailed, klinkt allemaal geloofwaardig hoor, certificaatje kan nagemaakt zijn maar alles valt te controleren aan de hand van serienummers ed... hij had alleen al dusdanig bod gehad dat het niet eens meer leuk was als amateur om zoiets proberen te kopen...

  5. #205
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dude
    Ik had dr vorige week naar gemailed, klinkt allemaal geloofwaardig hoor, certificaatje kan nagemaakt zijn maar alles valt te controleren aan de hand van serienummers ed... hij had alleen al dusdanig bod gehad dat het niet eens meer leuk was als amateur om zoiets proberen te kopen...
    Iemand die zichzelf henny henderson noem vertrouw ik zowiezo niet, net szoiets als piet peters, kan je niet zereneus nemen

  6. #206
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2007
    Locatie
    The United Kingdom of the Dutchlands ^^
    Berichten
    280

    Standaard

    Hier is dus ook nog een andere topic over over di Woodstock Cabs...

    volgens Antoon
    Uit 1968 zijn ze in ieder geval niet gezien het checkerboard speakerdoek en de plastic handvaten. Eerder een eerste helft 70er jaren..
    kunnen ze dus nog eens nep zijn ook (qua dat ze dan van Woodstock komen)

    maja....net zoals wat Jasper zegt.....waarom geen meer info en dus een grotere advertentie... k bedoel..als het tog om zoiets gaat....

  7. #207
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dekkz0r
    Iemand die zichzelf henny henderson noem vertrouw ik zowiezo niet, net szoiets als piet peters, kan je niet zereneus nemen
    Heeft die gast voor de grap gedaan denkik, zn naam is ;

    Bied op deze advertentie
    E-mailadres: huughelmink@gmail.com

    Hugo Helmink waarschijnlijk

    En de rede van dat korte tekstje is waarschijnlijk omdatie egt iets van 30 aanbiedingen op marktplaats heeft, (Waaronder ong 15 gitaren boven de 2000 euro).

  8. #208
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.338

    Standaard

    He DUDE, ga je de naam nog prijsgeven?
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #209
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Locatie
    N-H
    Berichten
    1.017

    Standaard

    dat certificaat van die advertentie dat geloof ik ook voor geen meter.. warom zou die er bijzetten dat ie em overal heeft gebruikt en speciaal op woodstock erbij ???

  10. #210
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -geert-
    dat certificaat van die advertentie dat geloof ik ook voor geen meter.. warom zou die er bijzetten dat ie em overal heeft gebruikt en speciaal op woodstock erbij ???
    Collectors item?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top