Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 47 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 467
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2004
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NeeraDJ
    Ik heb alleen verkocht via marktplaats, maar heb nooit iemand afgezet :wink: . Ik probeer nog weleens wat te kopen op marktplaats maar dat mislukt steeds, ach. Via gitaarmarkt heb ik wel veel geruild en gekocht, nog nooit problemen gehad. Sterker nog volgens mij waren alle aankopen in mijn voordeel :-D
    dat dachten die anderen ook

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2002
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    1.780

    Standaard

    zo, humbucker ook weer binnen

    nu wacht ik weer op een andere onderdelenorder, maar daarbij hoef ik pas achteraf te betalen

  3. #13
    Moderator
    Geregistreerd
    27 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    1.586

    Standaard

    Ik denk persoonlijk niet dat er veel afzetters op marktplaats zijn; ik heb nog nooit van iemand gehoord die genaaid is op marktplaats.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2002
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    1.780

    Standaard

    wat ik me wel kan voorstellen is dat er een zeker aantal gestolen spullen rondgaan

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    keer geen geld gekregen voor een computerspelletje (10 euro)
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  6. #16

    Standaard

    tot nu toe alleen maar goeie ervaringen mee gehad, en heb toch ong 90 % van mn spullen via marktplaats/2dehands en gitaarmarkt gekocht...
    te koop:
    - Marshall DSL50 uit 2000 izgs jj/svetlana tubes > 700

  7. #17
    Junior Member
    Geregistreerd
    18 maart 2004
    Locatie
    Zuid Holland / Zeeland
    Berichten
    4

    Standaard

    Regelmatig doe ik aankopen om marktplaats etc. Dit gaat vrijwel altijd goed. 't enige gevaarlijke is het versturen eigelijk. Je vertrouwt er dan op dat het goeie shit is. Zo ben ik dus ook een keer genaaid. Een microfoon gekocht (voor erg weinig overigens) die het gvd niet deed. Geprobeert om contact op te nemen met de boerelul die mij het apparaat verkocht had, maar die gaf niet thuis, uiteraard. Kosten van 't grapje: Euri of 10. Jammmer joh.

  8. #18

    Standaard re....

    tis altijd zo duur ik zoek een mooi niet dure ovation niet te vinden voor mijn prijs...............
    Ajuus...

  9. #19

    Standaard

    Mijn ervaringen met marktplaats zijn uitstekend, je kunt er zo nu en dan hele leuke dingen vinden. Zoals mijn Epiphone SG met versterker: 180 euri. Die vent had niet echt een idee wat ie verkocht

    Ook verkopen doe ik regelmatig, en als je gewoon zorgt dat je eerst het geld binnenhebt voordat je het opstuurt dan is er geen enkel probleem.

    Je kunt overigens een hoop ellende voorkomen door te kijken naar de presentiatie van zo'n advertentie. Is er een nette foto gemaakt, is er een nette omschrijving?

    mensen die hun advertentieui zOnder alte veel aandacht of interpuncktie schrijven zijn niet zo heel serius bezig met hun spulltjuhs te verkopuh

    Dat soort advertenties kun je dus beter mijden.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 maart 2004
    Locatie
    Bloemendaal
    Berichten
    146

    Standaard

    Hehe ik kon mijn yamaha acoustic gitaar die ongveer 2de hands 200 euro waard is verkopen aan iemand die d8 dat m'n gitaar heel bijzonder was omdat ie alleen in amerika te koop is voor 550 euro whaha
    ja oke dit model kan je alleen in amrika kopen maat hij is nog wel fucked up gheheh

    jammer dat ik zo eerlijk ben :lol: :razz:
    5 Minutes = 3 Hours

    - Gibson Guitars -

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top