Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 47 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 467
  1. #121
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 mei 2004
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neals
    Maar hoe kan je het beste regelen van verkopers kant, ik had een versterker verkocht (vox AD30VT), is goed de deur uitgegaan, meneer stond erop dat hij hem niet hoefde te testen, en nu schijnt er van alles aan te mankeren.

    Tips anyone?

    Als je wist dat er wat aan mankeerde, maar hebt het niet vermeld (maar gezegd dat hij prima in orde was) dan aanbieden het te laten maken of terugnemen.

    Als hij bij jou weten goed was of je hebt hem gewezen op (mogelijke) imperfecties... Pech voor hem.

    Ik begrijp van je dat het tweede het geval was gelukkig.

  2. #122
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 juni 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.773

    Standaard

    Ik heb mijn eerste eigen elektrische gitaar gekocht op marktplaats, ik wist er nog niks vanaf en vertrouwde die kerel gewoon (misschien ietwat naïef =P).

    Maar ik heb hem voor 130 euro gekregen en hoe meer ik er van af weet hoe meer ik die kerel waardeer. Die gitaar heeft alles wat ik nodig heb, hij had er makkelijk honderd euro meer voor kunnen vragen en nog meer als hij me af had willen zetten.

    Ik ben hem zeer dankbaar dattie me die gitaar zo heeft verkocht =).

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timgte
    Als je wist dat er wat aan mankeerde, maar hebt het niet vermeld (maar gezegd dat hij prima in orde was) dan aanbieden het te laten maken of terugnemen.

    Als hij bij jou weten goed was of je hebt hem gewezen op (mogelijke) imperfecties... Pech voor hem.

    Ik begrijp van je dat het tweede het geval was gelukkig.

    Het was idd tweede geval, punt is wel dat er nu niks meer boven de 25 euro de deur uitgaat zonder dat het getest wordt, zelf test ik ook altijd.

    Aan de ene kant zodat ik ook kan bevestigen of het allemaal wel in orde is.
    Vroeger was alles beter!
    --
    Te koop:
    Marshall Valvestate 100 Watt Head

  4. #124
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2006
    Locatie
    Philippine
    Berichten
    9

    Standaard

    Drie gitaren gekocht via marktplaats.
    2 op laten sturen, kon ze wel vertrouwen dacht ik, 1 keer ging het om eentje van 120 euro, andere keer 180.
    Een ben ik voor naar Purmerend geweest, 350 euro gitaartje. En ik vond de kerel wat vreemd, dus dan word het ophalen.
    (toch karig als je in zeeland woont, 1 km van de Belgische grens)
    Laatst gewijzigd door Pleister; 31 juli 2006 om 17:05

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2004
    Locatie
    Delft
    Berichten
    2.198

    Standaard

    Via Ebay heb ik eens een GT-8 verkocht aan een spanjaard. Het bieden was opgelopen tot 440 euro (tientje minder dan de aankoopprijs). Hij maakte het mooi over en ik verzond hem, incl. barcode. Het hele ding heeft Delft nooit verlaten en is gejat door een medewerker. Ik had hem onherkenbaar ingepakt, maar helaas.....
    7 maanden aan bellen, dreigen en schelden bij die arrogante hufters van de TPG en ik kreeg het vergoed.....en dus die jongen ook, maar oh oh, wat zat ie in de rats en ik vond het zo lullig voor hem. Maar ik ga niet zomaar het geld weer teruggeven, want voor hetzelfde geld krijgt ie opeens die GT-8 wel en kan ik naar mijn centen fluiten, dus helaas voor hem 7 maanden wachten. Nou, ik zou in zijn positie ook helemaal gestoord geworden zijn.


  6. #126
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2006
    Locatie
    Philippine
    Berichten
    9

    Standaard

    Nare zaak. Hebben ze de dader te grazen gekregen?

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2004
    Locatie
    Delft
    Berichten
    2.198

    Standaard

    Aangezien TPG het onderzoek deed ga ik ervan uit dat dat niet gelukt is. Echt....ik heb bijna een vrouw aan het huilen gekregen aan de telefoon omdat ik na 10x bellen, en aan heb moeten horen dat ik zou worden teruggebeld, wat dus niet gebeurde, van haar te horen kreeg dat ik inderdaad 'al eens' eerder gebeld had volgens het systeem. Toen heb ik meteen gezegd dat ik verwacht dat ik binnen 1,5 uur teruggebeld wordt. Toen zei zij letterlijk "Meneer, u heeft niks te eisen". Vervolgens vroeg ik heel snel en dringend om haar naam en ze was overdonderd en gaf die Toen zag ze in dat ze een fout gemaakt had en toen hing ik op. Binnen 5 minuten (!!!!) kreeg ik de manager aan de lijn en die regelde vervolgens alles en toen was het binnen een week geregeld (geldteruggave). Vervolgens werd ik weer door die vrouw gebeld en ze bood haar verontschuldigingen aan en dat ze het wel leuk werk vond maar zich liet gaan etc etc en of ik geen stappen wou ondernemen....ik ben natuurlijk de kwaadste niet en zij kan er natuurlijk ook niks aan doen dus gewoon gezegd dat ze het goed gedaan heeft door meteen de manager te waarschuwen Maar echt.....de tpg:
    - 4 weken duurt het voordat je uberhaubt een verzoek tot opsporing in mag dienen
    - dan duurt het 8 weken voordat je daar bevestiging van krijgt en bellen ze je op of je het pakketje niet weer thuis hebt of dat het al aangekomen is bij de geadresseerde (are you kidding me?)
    - 3 maanden radiostilte omdat ze per post(!!!) corresponderen met de postkantoren in Spanje.
    - 4 weken na dat onderzoek krijg je te horen dat er niks gevonden is en dat je een schadevergoedingsformulier krijgt
    - blijkbaar is dat niet gelukt en sturen ze een nieuwe, dat duurt gelukkig maar 2 weken
    - vervolgens de verkeerde gekregen, weer nieuwe, 2 weken later
    - originele bon toegevoegd van feedback, teruggestuurd
    - 4 weken niks
    - bellen, blijkt dat ze niks ontvangen hebben, ze sturen een nieuwe
    - 2 weken later en een nieuwe bon aanvragen bij feedback weer opgestuurd
    - nu wel aangekomen en het komt goed
    - 4 weken later niks
    - toen het bovenstaande gesprek en toen was het eindelijk opgelost en stond het binnen een paar dagen op mijn rekening. Het was echter wel van een rekening die niet van TPG was. Dus ik denk dat die manager gewoon zelf even heeft voorgeschoten.


  8. #128
    Junior Member
    Geregistreerd
    2 augustus 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door armageddon
    Via Ebay heb ik eens een GT-8 verkocht aan een spanjaard. Het bieden was opgelopen tot 440 euro (tientje minder dan de aankoopprijs). Hij maakte het mooi over en ik verzond hem, incl. barcode. Het hele ding heeft Delft nooit verlaten en is gejat door een medewerker. Ik had hem onherkenbaar ingepakt, maar helaas.....
    7 maanden aan bellen, dreigen en schelden bij die arrogante hufters van de TPG en ik kreeg het vergoed.....en dus die jongen ook, maar oh oh, wat zat ie in de rats en ik vond het zo lullig voor hem. Maar ik ga niet zomaar het geld weer teruggeven, want voor hetzelfde geld krijgt ie opeens die GT-8 wel en kan ik naar mijn centen fluiten, dus helaas voor hem 7 maanden wachten. Nou, ik zou in zijn positie ook helemaal gestoord geworden zijn.
    nouw lekker is dat zeg voor dat soort dingen ben ik af en toe ook nog wel bang voor, dat datgene dat ik over internet heb ge/ verkocht word gestolen door zon medewerker

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2004
    Locatie
    IJsselstijn
    Berichten
    5.346

    Standaard

    heb eens lang moeten wachten op mijn geld nadat ik een seymour duncan had verkocht

    na lange tijd kwam de tpg met het verhaal :

    sorry dat het zo lang duurde, maar we hebben een brandje gehad in een van onze bussen.

    waarna ik dus een half afgefikt pakje terug kreeg met een half gesmolten SD ..

    die klant zijn geld terug gestort... en heb ik een half jaar moeten wachten tot ik van de tpg het geld (jaja nieuw waarde) terug kreeg ...

    toch lullig dat soort dingen ..
    Got a quarter in my pocket.

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Ik doe kopen via marktplaats alleen face to face. Versturen heb ik het niet zo op. Wel een paar keer wat opgestuurd, maar dan was dat van tevoren betaald. Is iets te ver om te reizen, tja, dan zoek ik het wel dichterbij. Voor zaken als gitaren reis ik best wat af, maar ach, je hebt het dan ook over veel geld.
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top