Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 47 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 467
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    nouja dna had ie vast wel weer bij je aan de deur gestaan dnek ik
    more than the X's on our hands...

    :: Mijn bandje ::

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 mei 2003
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sickpunk
    nouja dna had ie vast wel weer bij je aan de deur gestaan dnek ik
    Hij heeft mijn adres niet *wat de fk is de code voor dat icoontje met shhhh*

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juni 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    916

    Standaard

    Inderdaad wel een beetje uitkijken met marktplaats. Ik heb eens een Digitech Space station verstuurd onder rembours (betalen aan de postbode). Duurde laaaaaang! Maar uiteindelijke wel mijn geld op mijn rekening gekregen zonder dat ik er om hoefde vragen.

    Ik heb ook een keer een heel goed klinkende buizenversterker in nieuwstaat geruild voor een oud model van Koch. Ik maak die Koch een dag later open, is er een buis van de eindverster naar de kloten. Belt die gast een dag later op dat zijn versterker ermee kapte wegens oververhitting! Ja, dat wist ik dus ook niet, en toen ik vertelde van die kapotte buis hebben we het er maar bij gelaten zo

    Voortaan doe ik het gewoon zo: eerst zien, uitproberen en dan kopen. Niks meer ruilen of opsturen.

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bijl
    Inderdaad wel een beetje uitkijken met marktplaats. Ik heb eens een Digitech Space station verstuurd onder rembours (betalen aan de postbode). Duurde laaaaaang! Maar uiteindelijke wel mijn geld op mijn rekening gekregen zonder dat ik er om hoefde vragen.

    Ik heb ook een keer een heel goed klinkende buizenversterker in nieuwstaat geruild voor een oud model van Koch. Ik maak die Koch een dag later open, is er een buis van de eindverster naar de kloten. Belt die gast een dag later op dat zijn versterker ermee kapte wegens oververhitting! Ja, dat wist ik dus ook niet, en toen ik vertelde van die kapotte buis hebben we het er maar bij gelaten zo

    Voortaan doe ik het gewoon zo: eerst zien, uitproberen en dan kopen. Niks meer ruilen of opsturen.
    Maar hoe kan je het beste regelen van verkopers kant, ik had een versterker verkocht (vox AD30VT), is goed de deur uitgegaan, meneer stond erop dat hij hem niet hoefde te testen, en nu schijnt er van alles aan te mankeren.

    Tips anyone?
    Vroeger was alles beter!
    --
    Te koop:
    Marshall Valvestate 100 Watt Head

  5. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ic3gl0vE
    Hey dat is fijn om te horen Ben je nog steeds tevreden over de tafel?
    JA, alles doet het nog prima. Nog geen enkel probleem mee gehad.

    Net trouwens een boss ce-2 binnen gekregen. Ook allemaal netjes gegaan. 50 euro betaald en 3 dagen later in de bus.
    Dreadmember

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    amsterdam
    Berichten
    359

    Standaard

    tot nu toe altijd goed gegaan met kopen...ook geruild wel via marktplaats. Altijd even mailen of beter nog bellen...naw gegevens uitwisselen dat je weet met wie je te maken hebt.
    grote dingen als gitaren/versterkers..altijd laten ophalen of zelf ophalen...nooit sturen/laten versturen

    goed concept dat MP!

  7. #117
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    geen ervaring met marktplaats, maar wel met 2dehands.be
    nooit afgezet geweest, maar de post heeft me wel eens in het zak gezet.
    Ik stuur 2 pedalen onder rembours op, terwaarde van 100 euro. Ze komen toe bij die persoon voor wie ze bestemd zijn, maar die is er niet. Normaal steken ze dan een briefje in de bus, maar neen, deze postbode stak het pakje in een vak onder de brievenbus, waar de persoon eigenlijk nooit in kijkt.
    Een week later bel ik hem even op om te vragen of het al is aangekomen, hij zegt neen, we vinden dit beiden raar, dus gaat hij toch zijn vak onder de brievenbus checken, daar vind hij het pakje.
    Maar onder rembours is het zo dat betaald word aan de postbode en dat de post het op je rekening stort (die optie had ik in ieder geval gekozen). Nu was de koper gelukkig zo eerlijk om het geld gewoon rechtstreeks op m'n rekening te storten want van de post heb ik nooit iets ontvangen... Uiteindelijk 5euro betaald voor rembours verzending, terwijl ik het evengoed gewoon had kunnen verzenden...
    ik haat de post
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.651

    Standaard

    het blijft een probleem als er en grote afstand is tussen beide partijen.

    rembours heeft als nadeel dat als het pakje niet aangenomen word het terug gaat naar het postkantoor waar het een tijd blijft liggen en dan terug gaat als het alsnog niet word opgehaald.
    je verzendkosten ben je dan kwijt.

    verder goed doorspreken hoe het ingepakt word.
    heeft even niets met muziek te maken , maar we hadden twee tinnen schalen besteld.
    zo'n schaal heeft drie pootjes.( de ene was groter dan de andere)
    betaal dus ook nog extra voor verzekerd verzenden.

    staat mener pakket voor de deur, met een pakje.
    half afgescheurt pakpappier, daardoorheen zie ik kranten papier met touw en de pootjes staken er dwars doorheen.

    dus 1 poot had zo'n opdonder gehad dat de aanhechting in de schaal voor een deel was ingescheurd.
    andere kleine schal was op de kop in de grote gezet, maar de randen waren naar binnen toe verbogen.

    mail dat mens, want ik had duidelijk gevraagt of alles heel was.
    ja wat dan?
    dus doe mijn verhaal.
    antwoord
    wat jammer, het was echt allemaal nog heel toen ik het verstuurde, sorry.

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2006
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    325

    Standaard

    Veiligste manier om niet afgezet te worden is om de spullen op te halen. Ik kijk altijd voor advertenties bij mij in de buurt. Heb 1 nare ervaring op marktplaats gehad en dat heeft me ingezien dat je voor de wat duurdere kopen het beter op kunt halen.
    What to play or what not to play. Thats the question!

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 maart 2003
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neals
    Maar hoe kan je het beste regelen van verkopers kant, ik had een versterker verkocht (vox AD30VT), is goed de deur uitgegaan, meneer stond erop dat hij hem niet hoefde te testen, en nu schijnt er van alles aan te mankeren.

    Tips anyone?
    Jij hebt die versterker ter goeder trouw verkocht en de koper heeft ZELF besloten dat hij de versterker niet wilde testen.
    Dat was het risico wat hij nam! Hij heeft in deze geen rechten! Wel verdacht dat hij "erop stond" om niet te testen! Misschien probeert hij geld los te trekken (maarja dat kan mijn paranoide gedachte zijn omdat ik al wat slechte ervaringen heb gehad met kopers/verkopers)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top