Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 46 van 47 EersteEerste ... 3644454647 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 460 van 467
  1. #451
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2006
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    2.813

    Standaard

    Dat is toch geen ripoff?

    Netjes je geld terug etc..?

  2. #452
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 maart 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    995

    Standaard

    Kan wel een rip-off zijn. Vermoedelijk vond de verkoper de winnende prijs te laag en op deze manier kan hij er tussen uit knijpen.

  3. #453
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    WIEËRT
    Berichten
    810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jonesd Bekijk bericht
    Kan wel een rip-off zijn. Vermoedelijk vond de verkoper de winnende prijs te laag en op deze manier kan hij er tussen uit knijpen.
    Mijn vermoeden is dat hij zich vertoept heeft op de verzendkosten.
    De prijs voor de amp was een eerlijke prijs voor een tweedehandsje.

  4. #454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellsbellsnl Bekijk bericht
    Mijn vermoeden is dat hij zich vertoept heeft op de verzendkosten.
    De prijs voor de amp was een eerlijke prijs voor een tweedehandsje.
    Bedenk wel dat voor de gemiddelde Amerikaan het buitenland niet bestaat. Dus als dan blijkt dat iemand uit "Yerp" de veiling heeft gewonnen en blijkt dat het iets meer gedoe is om iets te verzenden naar Denmark in Amsterdam... Dan wordt het al gauw 'te moeilijk'.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  5. #455
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 november 2009
    Locatie
    burgh-haamstede
    Berichten
    15

    Angry

    ik heb een beetje rondgekeken op alle posts hier en de meeste mensen hebben goeie ervaringen met kopen/verkopen op marktplaats! Ikzelf heb mijn charvel en nog een epiphone gekocht op marktplaats(charvel overigens op de de bonnefooi gekocht en is echt een topgitaar!).
    Maar nu wou ik dus aan een projectje beginnen, mijn eerste dus ik dacht "laat ik een complete gitaar kopen, dan haal ik hem uit elkaar en tweak hem een beetje"
    Toen vond ik dus een leuke epiphone strat voor 130eu, dus ik reageerde en na wat email heen en weer heb ik het geld overgemaakt. Nou GEEN ENKEL BERICHT MEER!
    Leuk 130eu naar de haaien, maar ik aangifte gedaan en de zaak loopt nog!
    Advertentie staat trouwens nog steeds online:
    http://link.marktplaats.nl/279402344

  6. #456
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    447

    Standaard

    Maar goed...

    -De advertentie is van "Pas"
    -Geen telefoonnummer
    -Duidelijk te zien dat er geen aandacht besteed is aan de advertentie. Allemaal taalfouten. Er gewoon niet eeeeven de tijd voor nemen!

    In dat soort gevallen zou ik zeker even een telefoonnummer willen. En wil je de gitaar laten opsturen? Gaat je geld kosten denk ik!
    Zoiets zou ik altijd afhalen....en dus ook geen geld overmaken!

    Al geprobeerd om onder een andere naam te mailen, nóg meer te bieden en te beloven zelf af te komen halen? Dan heb je wel zijn adres.
    [*]Fender Stratocaster Elite Deluxe & Squier Stratocaster[*]Boss GT-Pro preamp & Roland FC-300 footcontroller[*]Marshall 9100 power amp & Marshall 1936 cabinet

  7. #457
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plantje Bekijk bericht
    Al geprobeerd om onder een andere naam te mailen, nóg meer te bieden en te beloven zelf af te komen halen? Dan heb je wel zijn adres.
    Dan zou ik wel bieden op een van zijn andere advertenties

  8. #458
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Berichten
    1.665

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert121 Bekijk bericht
    ik heb een beetje rondgekeken op alle posts hier en de meeste mensen hebben goeie ervaringen met kopen/verkopen op marktplaats! Ikzelf heb mijn charvel en nog een epiphone gekocht op marktplaats(charvel overigens op de de bonnefooi gekocht en is echt een topgitaar!).
    Maar nu wou ik dus aan een projectje beginnen, mijn eerste dus ik dacht "laat ik een complete gitaar kopen, dan haal ik hem uit elkaar en tweak hem een beetje"
    Toen vond ik dus een leuke epiphone strat voor 130eu, dus ik reageerde en na wat email heen en weer heb ik het geld overgemaakt. Nou GEEN ENKEL BERICHT MEER!
    Leuk 130eu naar de haaien, maar ik aangifte gedaan en de zaak loopt nog!
    Advertentie staat trouwens nog steeds online:
    http://link.marktplaats.nl/279402344
    De status van de advertentie is 'gereserveerd', misschien is de verkoper even niet in staat om te reageren?

  9. #459
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door remmiedepemmie Bekijk bericht
    De status van de advertentie is 'gereserveerd', misschien is de verkoper even niet in staat om te reageren?
    Je kan toch ook onder een andere naam op zijn Wii bieden? Hij wil juist dat je de Wii bij hem thuis komt testen. Zo kom je makkelijk aan adres en telefoonnummer.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  10. #460
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    447

    Standaard

    Bijvoorbeeld. En in plaats van je voor te bereiden de boel kort en klein te slaan kun je dan gewoon bellen en informeren naar je gitaar.
    [*]Fender Stratocaster Elite Deluxe & Squier Stratocaster[*]Boss GT-Pro preamp & Roland FC-300 footcontroller[*]Marshall 9100 power amp & Marshall 1936 cabinet

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top