Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 39 van 47 EersteEerste ... 293738394041 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 381 t/m 390 van 467
  1. #381
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sugarfish Bekijk bericht
    Ik heb zo'n 10 keer ge- en verkocht op de marktplaats en dat is altijd perfect gegaan. Iedereen is op z'n hoede maar dat is juist goed, toch?
    ..en je moet natuurlijk weten waar je op moet letten...als je de juiste vragen stelt dan kunnen een hoop verassingen voorkomen worden.
    Ehm, is het niet zo dat de vraag is wie wél een keer is afgezet en niet bij wie het allemaal perfect is gegaan?

    oh, by the way ik heb nog nooit bij marktplaats gekocht of verkocht, ik wilde alleen even lezen hoe mensen elkaar op laffe manier oplichten...
    Gitaren, gitaren, gitaren! Alles draait om gitaren!

  2. #382
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.340

    Standaard

    Ik doe alleen zaken met mensen die in NL wonen. Ik maak geen geld over naar Belgie en wil ook geen pakketjes ontvangen uit Belgie.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  3. #383
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2005
    Locatie
    Voorthuizen
    Berichten
    817

    Standaard

    waarom niet belgie?
    ik sta op het punt om (vanavond!) geld over te gaan maken.
    leek me betrouwbaar in de mailwisseling en ik heb zijn adresgegevens e.d.

  4. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gertgert Bekijk bericht
    waarom niet belgie?
    ik sta op het punt om (vanavond!) geld over te gaan maken.
    leek me betrouwbaar in de mailwisseling en ik heb zijn adresgegevens e.d.
    Waarschijnlijk vanwege dit soort pakketjes...
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  5. #385
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2005
    Locatie
    Voorthuizen
    Berichten
    817

    Talking

    tja..die zijn intussen ook in hilversum binnengekomen dus wat dat betreft..
    nou ja, ik ga het meemaken. gisteren betaald en mocht mijn pakket niet arriveren meld ik het hier. heb er wel vertrouwen in.

  6. #386
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 september 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Ik doe alleen zaken met mensen die in NL wonen. Ik maak geen geld over naar Belgie en wil ook geen pakketjes ontvangen uit Belgie.
    Hetzelfde geldt voor mij, België is absoluut niet oké. Bijna altijd gezeik, gezeur en getreiter.

  7. #387
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2006
    Locatie
    NB
    Berichten
    1.285

    Standaard

    Afgezet op marktplaats niet, maar een aantal dagen geleden een adv. geplaatst, en een imo redelijk bod gekregen. Mail verstuurd, dat de bieder de gitaar voor dat bedrag mocht komen halen.

    Gisteren mail terug, dat hij ook op een andere gitaar had geboden en dat hij die al had gekocht. (oké dat kan, dan gaat het over). Zie ik zojuist dat hij vandaag weer op een vergelijkbare gitaar in dezelfde prijsklasse aan het bieden is.

    Waarschijnlijk dus iemand die voor de gein bied, en vervolgens zogenaamd weer afhaakt.

    Zijn er meer mensen die dit de afgelopen tijd hebben meegemaakt?

  8. #388
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Afgezet op marktplaats niet, maar een aantal dagen geleden een adv. geplaatst, en een imo redelijk bod gekregen. Mail verstuurd, dat de bieder de gitaar voor dat bedrag mocht komen halen.

    Gisteren mail terug, dat hij ook op een andere gitaar had geboden en dat hij die al had gekocht. (oké dat kan, dan gaat het over). Zie ik zojuist dat hij vandaag weer op een vergelijkbare gitaar in dezelfde prijsklasse aan het bieden is.

    Waarschijnlijk dus iemand die voor de gein bied, en vervolgens zogenaamd weer afhaakt.

    Zijn er meer mensen die dit de afgelopen tijd hebben meegemaakt?
    Nog goed van hem dat hij reageerde dat hij zogenaamd niet meer geinteresseerd was, ik heb vaak dat ze eerst sturen dat ze het willen, dan stuur je terug dat ze het kunnen ophalen, vervolgens sturen ze niets terug. Dat gebeurd me meer dan dat ze het daadwerkelijk op komen halen.

  9. #389
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 januari 2005
    Locatie
    Voorthuizen
    Berichten
    817

    Standaard

    ik heb mijn pakketje uit Belgie in goede orde ontvangen, erg snel, goed verpakt en in goede staat ontvangen.. Betaling was via int. bankoverschrijving binnen 2 dagen geregeld..

  10. #390
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 december 2008
    Locatie
    Neede
    Berichten
    174

    Standaard

    Ik laat dingen nooit bezorgen maar haal het altijd zelf op, kan ik ook gelijk zien in welke staat het verkeerd

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top