Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 47 van 47 EersteEerste ... 37454647
Weergegeven resultaten: 461 t/m 467 van 467
  1. #461
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 november 2009
    Locatie
    burgh-haamstede
    Berichten
    15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plantje Bekijk bericht
    Maar goed...

    -De advertentie is van "Pas"
    -Geen telefoonnummer
    -Duidelijk te zien dat er geen aandacht besteed is aan de advertentie. Allemaal taalfouten. Er gewoon niet eeeeven de tijd voor nemen!

    In dat soort gevallen zou ik zeker even een telefoonnummer willen. En wil je de gitaar laten opsturen? Gaat je geld kosten denk ik!
    Zoiets zou ik altijd afhalen....en dus ook geen geld overmaken!

    Al geprobeerd om onder een andere naam te mailen, nóg meer te bieden en te beloven zelf af te komen halen? Dan heb je wel zijn adres.
    Ik had in het begin ook wel mijn bedenkingen bij de advertentie maar die gast reageerde gewoon netjes terug, hij gaf z'n telefoon nummer (die ik overigens in niet gebeld heb omdat het niet nodig was tot dat die gitaar niet binnenkwam)
    Hij stelde zelfs nog voor om de gitaar langs te komen brengen, hij is buitendienst monteur ofzo, maar ik woonde niet in de buurt!
    Maar goed, ik heb al aangifte gedaan en de politie zeggen dat ze ze het adres van die 'pas' via de bank gaan vorderen.
    En ik ga zo nog ff bieden op z'n andere advertenties met een fake email.

  2. #462
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert121 Bekijk bericht
    Ik had in het begin ook wel mijn bedenkingen bij de advertentie maar die gast reageerde gewoon netjes terug, hij gaf z'n telefoon nummer (die ik overigens in niet gebeld heb omdat het niet nodig was tot dat die gitaar niet binnenkwam)
    Nu heb je wel gebeld en het nummer blijkt van iemand anders te zijn of er klopt iets niet mee?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert121 Bekijk bericht
    Hij stelde zelfs nog voor om de gitaar langs te komen brengen, hij is buitendienst monteur ofzo, maar ik woonde niet in de buurt!
    Maar goed, ik heb al aangifte gedaan en de politie zeggen dat ze ze het adres van die 'pas' via de bank gaan vorderen.
    Ik heb eens begrepen, dat de politie dat om de één of andere reden niet kan. Schijnbaar heeft de bank het recht (en gebruiken ze dat ook nagenoeg altijd) om te weigeren het adres te geven.
    Ik blijf dat raar vinden!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert121 Bekijk bericht
    En ik ga zo nog ff bieden op z'n andere advertenties met een fake email.
    Verstandig.
    [*]Fender Stratocaster Elite Deluxe & Squier Stratocaster[*]Boss GT-Pro preamp & Roland FC-300 footcontroller[*]Marshall 9100 power amp & Marshall 1936 cabinet

  3. #463
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 november 2009
    Locatie
    burgh-haamstede
    Berichten
    15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plantje Bekijk bericht
    Nu heb je wel gebeld en het nummer blijkt van iemand anders te zijn of er klopt iets niet mee?
    Hij reageert helemaal nergens meer op! Ik heb hem al platgebeld en gespamd maar helaas.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plantje Bekijk bericht
    Ik heb eens begrepen, dat de politie dat om de één of andere reden niet kan. Schijnbaar heeft de bank het recht (en gebruiken ze dat ook nagenoeg altijd) om te weigeren het adres te geven.
    Ik blijf dat raar vinden!
    Volgens die agente waarbij ik aangifte deed moest je bank die gegevens geven, maarja ik heb mijn vertrouwen in de mensheid nu al verloren dus ik weet het niet!

  4. #464

    chicken

    da's wel klootte man !

    ---

    Ik heb al wel regelmatig dingen verkocht via MP, en daar nooit problemen mee gehad, nu één keer wat gekocht, kwam daar, bleek (tot de oprechte verrassing van de verkoper) toch iets defect te zijn, heeft er een nette prijs van gemaakt, en zo toch nog tevreden... Ik zou 't meestal toch wel afhalen overigens, van "verzenden" ben ik eigenlijk niet zo :$...

    en dat zie je nu ook weer, wel heel erg balen voor je man! succes en hopelijk komt 't allemaal goed !
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

  5. #465

    Standaard

    Ik las in dit topic wat over iemand die is opgelicht door Sieb Elverdink uit Buitenpost. Deze week ook contact gehad met hem. De communicatie via de mail liep bijzonder langzaam en stroef (spelling en interpunctie nog buiten beschouwing gelaten). Eenmaal tot een deal te zijn gekomen vroeg ik om zijn telefoonnummer, maar die was buiten tijdelijk gebruik (evenals alle andere telefoons in zijn buurt). Meteen daarop volgde een mailtje dat hij toch een gevoel had dat we niet een deal gingen komen. Ik heb hem nog gevraagd waar dat op gebaseerd was, maar daar kwam al geen reactie meer op. Een dag later had hij de bas aan een ander verkocht. Zonde van de moeite en de tijd zo iemand. Achteraf denk ik beter dat het niet is doorgegaan

  6. #466
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.907

    Standaard

    Je bent dus iig geen geld kwijt.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  7. #467
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    447

    Standaard

    Inderdaad, bij bepaalde bedragen gewoon altijd afhalen.

    Ben wel benieuwd hoe het nu bin Geert121 is afgelopen....
    [*]Fender Stratocaster Elite Deluxe & Squier Stratocaster[*]Boss GT-Pro preamp & Roland FC-300 footcontroller[*]Marshall 9100 power amp & Marshall 1936 cabinet

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top