Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 56

Discussie: Frustrerend...

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2001
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Ik was laatst dus in de Rockpalace, en nou heb ik er al een hekel aan dat die gasten van Di-rect daar rondhangen. Maar ja. Er was er weer een hoor, die gitarist geloof ik.
    Er was zo'n 13jarig meisje aan het rondneuzen voor een westerngitaar. Ze wist er dus niks vanaf. Maar ja ze was er eentje aan het uittesten. Mijn gezicht begon al te vertrekken van het vreselijke geluid wat er uit dat ding kwam (een Sigma geloof ik).
    En dat meisje met haar nihiele kennis van gitaren weet nog wel te beoordelen dat deze gitaar niet zo mooi klinkt.
    Jaja en dan mengt die gitarist zich ertussen hoor, hij moet natuurlijk weer even het introotje van hun oh zo bekende nummer spelen. Zegt ie dat het door de snaren komt. ? Want als je er nieuwe snaren op zet dan klinkt ie echt veel beter.
    Ja duh. sjonge jonge wat een grafopmerking. Dan klinkt elke gitaar wel cool, voor zo'n 2 uurtjes.
    Mijn impuls was om het meisje te behoeden voor deze gigantische miskoop, maar ja ik maakte maar weer snel dat ik wegkwam voor ik die gitaar op iemands hoofd ramde. :wink:

    Tja dat wou ik effe kwijt :smile:

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    :smile:

    Lopen die jongetje van Direct daar zomaar los? Moeten ze niet aan de ketting, van hun paps en mams?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Nou als iemand zulke onzin verkoopt mag je je daar best tussen mengen vind ik.
    Dat meisje heeft er hard voor moeten sparen.
    Hopelijk heeft ie wel zijn handtekening erop gezet want je weet het maar nooit he.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Handtekening? Mmm, dan zou ik er nooit op willen spelen.
    Als die kerel mij advies zou gaan zitten geven dan zou ik die gitaar pakken en de klankkast op zijn hoofd kapot slaan zodat de snaren over en door zijn hoofd lopen. Gerechtigheid!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Hee wat is er mis met een sigma ik heb er ook een de dr-28 en dat is een van de beste western gitaren waarop ik ooit heb gespeeld van onder de 2000 gulden. Toen ik hem kocht was die ook 1100 gulden en het is nog steeds een geweldige gitaar, met 0,011 d'addario snaren. Ik heb bijna op alle merken gespeeld en toch is dit een van de beste maar ja smaken verschillen. Trouwens het maakt ook wel uit hoe je speelt of die goed gestemd is en of er een beetje goede snaren op zitten. Maar het zijn echt goede gitaren hoor.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Misschien was wat S2S zag wel een mindere dag in het productie leven van Sigma :smile:

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2001
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Ik zeg niet dat alle Sigma's kut zijn. Alleen die ene klonk wel erg slecht.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Ja maar, ja maar, dat lag aan de snaren hoor :smile:

  9. #9

    Standaard

    wat een sukkeltje van Di-rect dus (Die-Rect) :smile:

    Maar ja.. om even terug te komen over dat meisje, die gasten willen gewoon populair doen. Nou whatever.


  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2001
    Locatie
    Hdorp
    Berichten
    1.698

    Standaard

    Hmm di-rect komt dit jaar naar pinkpop, dat word echt een drama. En ja ik ga ook even kijken naar direct, kijken of ze een beetje kunnen spelen. Ik denk dat ik maar een vlag maak met Di-Rect Sucks erop ofzow :grin: :grin:

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top