Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 20 EersteEerste ... 10181920
Weergegeven resultaten: 191 t/m 199 van 199
  1. #191
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 juli 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    661

    Standaard

    Oud topic, I know...maar goed!
    Gisteren weer eens bij Dijkman in Amsterdam geweest. Altijd weer verbazingwekkend wat voor personeel daar afentoe rondloopt. Compleet asociaal en totaal niet gemotiveerd! Ik had hulp nodig bij een expressiepedaal, en werd bij de keyboard afdeling beter geholpen dan bij de gitaarafdeling!
    En wat zei die gast bij de keyboards? : "mochten ze bij de gitaarafdeling niet gemotiveerd zijn, kom het dan lekker hier uitproberen!"

    Bizar toch? Van je personeel moet je het maar hebben!

  2. #192
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2004
    Locatie
    twenterand
    Berichten
    1.106

    Standaard

    prima zaak, vet groot assortiment, en k heb al redelijk vaak kunnen afdingen. Verder zijn ze heel eerlijk, ik wilde laatst m`n bandit inruilen voor een Marshall zeiden ze dat ik hem beter particulier kon verkopen en dat ze er maar heel weinig voor wilden geven.


    ik las in een van de berichten het bovenstaande over huigens
    da's niet eerlijk maar dan willen ze gewoon die oude meuk niet hebben

  3. #193

    Thumbs up

    ik vind feedback een groote winkel en ze hebben ook wel veel. maar vind het er niet gezelig of vriendelijk.
    ik raad aan om eens te kijken bij ProMusicStore in rotterdam.
    heb ik mijn gitaar gekocht. ze zijn er vriendelijk, behulpzaam en volgens mij niet duurder dan feedback.

  4. #194

    Standaard

    Schreeven in Nijmegen vind ik zelf onbekwaam. Ik was daar zo'n twee weken geleden. Niemand die je komt helpen. Ze waren daar met z'n driëen aan het niksen en ik toen ik vroeg om een gitaar (epi LP special) van rond de 200 euro beweerde een medewerker dat er geen gitaar epi LP was, die 200 euro was, dat ze pas begonnen bij 400 nog wat euro. Geen verstand van zaken zeg ik. Na een beetje doordrammen wilde hij het wel voor met opzoeken en belde hij de volgende morgen belde hij op dat ik inderdaad gelijk had.

    Dit is maar 1 ervaring, maar ervaring genoeg om daar niet meer terug te gaan. Ik toch liever naar Eiland Muziek in Arnhem. Ben ik perfect geholpen. Makkelijk bereikbaar, niet midden in de stad (zoals Schreeven dat wel is), altijd parkeer ruimte. Daar ga ik nog wel terug hoor.
    Nicole a.k.a. Nev a.k.a. Neva

    Iemand Velvet Revolver kaartje kopen voor 1 april 2008 in the Heineken Music Hall? Ik heb nog een kaartje over. €35 inclusief verzendkosten.

  5. #195

    Standaard

    Musik Productiv
    Erg leuke zaak met veel, heel veel spullen. Ook prettig vind ik dat ze niet op je af komen of in je nek staan te hijgen. Je wordt gewoon vrij gelaten met het idee van, "als ze ietz willen weten komen ze wel bij ons". Goede mentaliteit IMO.
    Als je wel advies wilt en ze benadert zijn ze erg behulpzaam. Naar adviezen vraag ik bijna nooit dus daar weet ik niet zoveel van over hoe ze dan reageren.

    Ze hebben onwijs veel van die frutselartikeltjes. Volumeknopjes, toneknopjes toggle switches kabeltjes etc. etc.

    Wel een keer een mindere ervaring gehad met reparatie van mijn buizenversterker Versterker doorgemeten nieuwe preampbuizen en nog zo'n buis. (gleichgerichtrohr als ik me niet vergis) 250 euro. Vind ik nogal aan de prijs, om niet te zeggen dat ik me genaaid voelde.
    " Great minds think alike"

  6. #196
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2007
    Locatie
    Mol - BelgiË
    Berichten
    102

    Standaard

    Ik zou gaan naar de rockplanet in Mol
    Iets duurdere maar heel goede service.
    Wordt uitgebaad door de bassist/gitarist van coco spirit
    www.cocospirit.be
    voor de mensen die van belgië zijn
    de band die altijd speelt in swingpaleis bibabeloeba ....

  7. #197
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2006
    Locatie
    Het Haagsche
    Berichten
    516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kjiratsiekoedel
    Ik heb alleen ervaring met KeesDee en de Melodie:

    KeesDee:
    1. Heb ik mijn western vandaan. Nette service, kreeg ook nog om vage reden 200 gulden korting.
    2. Ik ging kijken voor een electrische gitaar en wilde er wat proberen. Ik werd wel geholpen, maar na 5 minuten de winkel uitgezet.

    Ehh?
    Had je soms een rek met gitaren omvergetrokken ofzo?
    Kunnen ze toch niet maken, om een potentiele koper de zaak uit te zetten?
    Je moet wat...

  8. #198
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2007
    Locatie
    op het platteland in grunn!
    Berichten
    558

    Standaard

    da capo groningen/leek
    Ook een hele fijne zaak
    Je mag gewoon uitproberen wat je wil, en geweldige service
    Ze hebben alleen weinig epiphone
    epiphone lp std. korea--->squire relic strat --->stagg western--->marshall mg30 dfx.

  9. #199

    Picker

    Goede Zaken in Utrecht??

    Laatst gewijzigd door David1223; 23 september 2007 om 15:27

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top