Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 20 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 199
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    -Feedback R'dam=95% kutservice, redelijk goeie prijzen

    -Peter Verspuy R'dam=best o.k. qua service, prijzen mogen iets lager, maar soms valt wel te pingelen (moet je bij Feedback niet proberen "nee meneer, wij hebben al zulke lage prijzen blablabla" )

    -Dijkmans Muziek, Breda='mijn' stamzaak. Prijzen op etiketjes zijn erg hoog, maar gaat sowieso 10% af, en bij grote aankopen of het vaste(re) klant zijn gaat er wel 15-20% af. Goeie service, niet al te grote zaak.

    -Schreeven Nijmegen=erg gevarieerd, service best o.k., prijzen wisselend (ook beetje afdingen)

    -EMI Eindhoven=veel keus, service gaat wel, prijzen beetje hoog
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 januari 2003
    Locatie
    Breukelen
    Berichten
    1.687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schaap
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diedo
    Stand-By Utrecht: Heerlijke sfeer en aardige mensen. Goede service. is niet goedkoopste, maar voor hun service wil ik af en toe wel meer betalen. ze hebben niet al te veel, maar dat is in mijn ogen niet nodig om een goede winkel te zijn.
    Duur
    Ik kreeg daar gratis machine heads mee man, omdat ik zo lief ben :-D
    ja precies, dat vind ik meer onder service vallen. de prijzen zijn zeker niet hoog, maar je kan ook wel goedkoper krijgen. maar juist om dat soort dingen, afgezien van het feit dat het hele aardige mensen zijn, koop ik liever iets bij standby dan bij feedback vanwege de altijd goede service en gezelligheid.
    Als ik al wat in een band doe, dan is dat hoofdzakelijk als entertainer...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 augustus 2002
    Berichten
    6.051

    Standaard

    -fietbek rdam....klotezaak..wel handig voor aanbiedingen af en toe maar verder niet...slechte service..wat rare dingen meegemaakt

    -music force rdam: aardige mensen, veel verstand, slecht assortiment

    -Stand by utrecht: aardige mensen, veel verstand , goed assortiment, goede prijzen, goede service..mn favo winkel

    -staffhorst utrecht: te slecht voor woorden.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Mmm, ik hoor hier van iedereen dat Feedback R'Dam zo'n slechte service heeft. Toen ik een potmeter van mijn amp een beetje kapot had, zijn ze die amp vanuit Rotterdam met een auto komen halen in Venlo, hebben ze me een nieuwe Twintone te leen gegeven en zijn ze na 6 weken mijn amp weer komen terugbrengen. DAS pas service
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Mmm, ik hoor hier van iedereen dat Feedback R'Dam zo'n slechte service heeft. Toen ik een potmeter van mijn amp een beetje kapot had, zijn ze die amp vanuit Rotterdam met een auto komen halen in Venlo, hebben ze me een nieuwe Twintone te leen gegeven en zijn ze na 6 weken mijn amp weer komen terugbrengen. DAS pas service
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    @BLOK182; heb je misschien Patrick een gratis pijpbeurt aangeboden?

    Met de dingen die ik daar heb meegemaakt, lijkt het bijna alsof jouw verhaal uit een parallel universum komt ofzo!
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 januari 2003
    Locatie
    Middelrode City
    Berichten
    1.204

    Standaard

    Iemand ervaring met Wessing uit Den Bosch? Ik vind het geen slechte zaak, behalve dat de prijzen voor de bekende merken belachelijk hoog zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sicky61
    'hanx grootvoet!
    Gij Heerscht

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4.536

    Standaard

    Rockpalace: snaren, plectrums. Ik kom daar niet voor de gezelligheid. Af en toe is zo'n gast in een goeie bui en dan kan er nog wel een "goeiemiddag" vanaf, maar meestal voel ik me daar echt niet welkom.
    Stand By: Nog nooit wat gekocht, maar ik ga er af en toe ff kijken.. aardige gasten daarzo, relaxte sfeer.
    Dirk Witte: Ook aardige mensen. Vlak bij de UvA, dus ik kom er weleens. Prijzen zijn wel ok, en ze doen nooit moeilijk als ff zin hebt om ergens op te spelen.
    Waveworld: Leuke zaak, aardige lui. Alleen het is zo'n fokking end weg, vooral voor de auto-lozen onder ons.
    Feedback r'dam: Tsja, soort supermarkt heh. Ik vind die hokjes daar wel chill, lekker op je gemak dingen testen. De service daar heb ik geen ervaring mee, want het enige dat ik daar gekocht heb is een Proco Rat... En die gaan niet kapot

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 oktober 2001
    Locatie
    Hdorp
    Berichten
    1.698

    Standaard

    Feedback Utrecht:
    goed assortiment, goede prijzen alleen de service is om te huilen. Die gasten zijn altijd chagerijning als ik er ben..

    Nederland Muziek:
    Niet echt veel gitaren, maar wel een leuke collectie Gibson en Epiphone. Niet supergoedkoop maar zeker niet duur. Wouter (verkoper daar) heeft een hoop verstand van Gibson/Epi en gooit veel passie in de verhalen die hij verteld :razz: Heb ook mijn Marshall van hem gekocht, echt een coole gast. Als je een Gibson of Epiphone wilt kopen, kun je daar naartoe gaan, ze hebben behalve de gitaren die in de winkel hangen ook een hoop modellen achgter liggen in verschillende kleuren (omdat de importeur daar zit)

    Musicmaniacs in Haarlem:
    Leuk winkeltje, maar niet zo groot (lees: niet zo veel gitaren) en ook niet echt goedkoop. Kom er niet zo vaak alleen om wat kleine dingetje te kopen.

    Standby in Utrecht:
    zo hoort een gitaarwinkel te zijn. Altijd prettig als ik daar binnenkom, ook al heb ik er eigenlijk nooit echt iets gekocht. Jammer dat ze wat weinig gitaren hebben, een wat uitgebreidere collectie tokai zou ik bijvoorbeeld erg leuk vinden. Maar ze hebben toch wel wat toffe versterkers staan in de kelder. De verkopers zijn ook alleraardigst.

    Dirk Witte:
    Nog een topper. Ligt in het centrum van Amsterdam, ze hebben redelijk wat mooi spul en zijn ook niet zo heel duur. Vooral veel Fender en Ibanez hebben ze, maar ook mooi spul zoals Gibson. Verder redelijk wat 2e hands gitaren. Je word er altijd vriendelijk geholpen, krijgt goed advies en de verkopers zijn altijd enthousiast. IEts wat ik nog wel eens mis bij muziekzaken.
    Leeg

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2003
    Locatie
    Oudshoorn ZH
    Berichten
    1.099

    Standaard

    Nog even wat nieuwe op de lijst:

    Just Music - Leiden = leuke zaak, veel keus op kleine oppervlakte, best wat bijzondere dingen, maar behoorlijk aan de prijs, wel goede inruil

    The String - Amsterdam = erg gezellig / goede service, klein maar fijn, vintage instrumenten voor nette prijzen, bijzondere amps, geinige goodies, inruil geen ervaring mee

    De Plug - Amsterdam = eveneens erg gezellig / goede service, schijnt een beetje oud zeer te zitten met The String, ook vintage instrumenten voor nette prijzen, echt een zoekwinkel, alles staat door elkaar

    Dijkman - Amsterdam = mooie winkel, goede service, erg grote keus, bent er zo een paar uur zoet, niet goedkoop / niet opvallend duur

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top