Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 20 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 199

Hybrid View

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    16 januari 2004
    Locatie
    Berkeley - California - USA
    Berichten
    66

    Standaard Het GROTE (elektrische) gitaren winkel beoordeling topic

    Pfff...
    Wat een lange titel voor een topic, maar goed, hij dekt wel de volledige lading van wat ik wil zeggen. Het lijkt me namelijk handig dat iedereen voortaan in dit topic zijn/haar ervaringen en/of vragen plaatst over gitaar winkels.

    Kees Dee duur? Feedback slechte service? Rock Palace niet goedkoop maar wel goede service? Dit soort vragen kunnen in dit topic gesteld worden en de antwoorden staan dan netjes op een rijtje. Zo is het lekker gestructureerd en worden niet over het hele forum soortgelijke topics geopend! Dat scheelt weer wat frustraties :-D

    Suc6 ermee!
    "Minority is about being an individual. It's like you have to sift through the darkness to find your place and be that individual you want to be your entire life." - Billie Joe Armstrong

  2. #2

    Standaard

    Over Rock Palace zijn de meeste mensen op dit forum wel positief :wink:
    kijk maar eens in dit topic:
    http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=22952
    "You're just... a fuck, I can't explain it 'cause I think you suck. I'm take, in pride, in telling you to fuck off and die."

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2003
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    1.566

    Standaard

    Feedback is goedkoop alleen daar naartoe gaan als je zeker weet wat je wilt. Voor vragen e.d. moet je maar naar een andere zaak gaan...rock palace bijv
    Ik heb alleen ervaring met de Feedback in R'dam, voordeel is wel dat ze (redelijk) soundproof hokjes hebben om je gear te proberen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd
    lang haar, bakkebaarden, Les Paul en een Marshall, hoe rock & roll wil je zijn

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juli 2003
    Locatie
    Breda
    Berichten
    170

    Standaard

    Vanmiddag was ik voor het eerst bij Feedback. Het was lekker druk dus ik kon lekker mijn gang gaan zonder een verkoper aan mijn nek te krijgen. Dus van alles in mijn handen gehad: diverse Ibanez gitaren (de Jem vond ik zwaar tegenvallen, de 1550 was al beter naar mijn idee), een Dean Evo (ná alle positieve verhalen viel deze ook best tegen, althans imho niet veel beter dan bijv. een Yamaha). Verder een PRS tremonti (deze was wel aardig) en een PRS Santana (weer wat minder) in mijn handen gehad. Ook nog een paar fenders uitgeprobeerd. Tot slot deed ik alsof ik gek was en ging zo de afgesloten ruimte met de echte kostbare gitaren binnen. Ik spelen en had zo de aandacht van een van de verkopers. Was toch niet de bedoeling ze wilden wel weten wie er naar binnen ging. Maar goed toch weer even op een PRS 24 en een PRS 22 gespeeld. De winnaar voor mij deze dag was de PRS 22 echt een fantastische gitaar, gaan we voor sparen

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2002
    Locatie
    Londen
    Berichten
    7.595

    Standaard

    Welke PRS 22? Ce, custom, standard? Oh ja, weer ff ontopic Feedback R'Dam was wel ok, goeie service, nette prijzen, alleen de hulp is misschien wat minder persoonlijk. EMI Eindhoven vind ik een erg prettige winkel, soms een beetje aan de prijs (Mesa), soms weer helemaal niet duur (Elextro-Harmonix). Reijnen in Roermond is ook een prettige zaak vind ik, wederom goeie service en hulp, al zijn de prijzen toch wat aan de hoge kant.
    PRS, Gibson, Gretsch, Township, Budda, National, Farfisa

    www.highspeeddirt.nl - Harde, vette, harde hardrock!
    www.band010.nl - Stuko tot-en-met!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 januari 2003
    Locatie
    Breukelen
    Berichten
    1.687

    Standaard

    feedback Utrecht: GEEN VERSTAND! geen service (wat overigens handig is als je even lekker wilt kutten) wel veel shit tegen redelijke prijzen

    Stand-By Utrecht: Heerlijke sfeer en aardige mensen. Goede service. is niet goedkoopste, maar voor hun service wil ik af en toe wel meer betalen. ze hebben niet al te veel, maar dat is in mijn ogen niet nodig om een goede winkel te zijn.
    Als ik al wat in een band doe, dan is dat hoofdzakelijk als entertainer...

  7. #7
    Moderator
    Geregistreerd
    27 januari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    1.586

    Standaard

    Kees Dee lijkt duur, maar je kan altijd behoorlijk wat van de prijs afkrijgen. Bovendien is de service erg goed, ze weten er veel van af en ze hebben ook nog eens heel veel gitaren op voorraad.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    2.490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diedo
    Stand-By Utrecht: Heerlijke sfeer en aardige mensen. Goede service. is niet goedkoopste, maar voor hun service wil ik af en toe wel meer betalen. ze hebben niet al te veel, maar dat is in mijn ogen niet nodig om een goede winkel te zijn.
    Duur
    Ik kreeg daar gratis machine heads mee man, omdat ik zo lief ben :-D
    [quote:13e0121939="dvmutzy"]nee ik ben nat[/quote]

  9. #9

    Standaard

    alweer zo'n topic?
    hebben er wel zo'n stuk of drie gehad het laatste jaar gebruik de zoekfunctie eens .

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.214

    Standaard

    Tags Enschede.

    Plus
    -Hele aardige lui;
    -je mag alles uitproberen;
    -hulpvaardig;

    Min
    -niet zo heel veel spullen;
    -redelijk duur;
    -service kan ik alleen beoordelen op die ene keer dat ik mn
    gitaar voor een beurt had gebracht, veel geld moest betalen om
    vervolgens thuis een half uur kwijt te zijn om men brug horizontaal te krijgen....
    Webshots
    Deze zin is onwaar ~ Gödel
    Te koop: Seymour Duncan Invader (zwart) igs

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top