Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 51
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2001
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    533

    Standaard

    Hebben jullie dat ook, dat je nooit tevreden bent als je wat speelt? Als ik bv een solootje speel, hoor ik zoveel dingen die niet naar mijn zin zijn dat ik er zowat depri van word. Zelf als anderen het wel goed vinden ben ik ontevreden. Is dit een afwijking van mij, of hebben meer mensen hier last van?
    Misschien is dit wel een soort gezonde stimulans om beter te worden ofzo.

    Of zijn er mensen juist heel erg tevreden over hun gitaarspel?


    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: gershwin5150 op 2002-02-14 21:48 ]</font>

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Nou... ik ben best wel tevreden met m'n gitaarspel.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Heb ik ook, maar je word er alleen maar beter van want ik kan het niet hebben en wil het dan beter doen. Net als het stukje van dt erotomania iedereen vindt het mooi maar ik ben de enige die het een rotzooi vind, dus dan blijf ik net zolang oefenen tot ik het kan. Ja daar kan je erg depri van worden. Maar het is goed een kritische kijk op je spel. Gelukkig heb ik ook van die dagen dat echt alles mooi klinkt :grin:

    Maar ook het geluid vind ik nooit goed. en steeds maar knopjes draaien enzo aaaaaaahhhhh

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    11 november 2001
    Locatie
    Hollum (Ameland)
    Berichten
    70

    Standaard

    Ik heb precies hetzelfde, als ik iets van mezelf hoor vind ik het kut, en gaat het een keer goed, kan ik het niet nog een keer. Dan luister je weer eens een nummertje hendrix of srv en dan hou je er uit ellende maar mee op haha. GElukkig gaat het niet altijd zo...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.070

    Standaard

    ik heb et ook, maar ik ga altijd net zo lang dor tot het wel goed klinkt (wat af en toe heel lang kan duren)
    en ik ben ook altijd aan et klooien met mn geluid........dan weet een avond kloten met al mn effecten, dan weer nieuwe elementen proberen, ik wor dr zelf helemaal gek van

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Als ik een backingtrack opneem wordt ik altijd gek van mezelf, het simpelste Jazz/ Bluesschema krijg ik er niet tien keer goed op. Als alternatief doe ik het 1 keer goed op de computer en maak er een loop van, maar ja live niet echt de oplossing, gelukkig speel ik dan solo :smile:

    Als ik even snel wil spelen b.v. in de muziekzaak of voor een vriend dan lukt me dat nooiit ff, ik heb altijd wat tijd nodig om erin te komen. Dan ben ik best tevreden over mijn eigen spel.


  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2001
    Locatie
    Deinze, België
    Berichten
    1.029

    Standaard

    ik moet er ook eerst inkomen. na dit kwartiertje ben ik best tevreden over mijn spel

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Er zijn van die mensen die je al in het eerste kwartier paf laten staan, dat wil ik nu ook maar lukt nog niet zo goed.
    Tips?
    Ik ken heel veel solo stukjes en riffs en licks en toonladder riedels, maar dat eerste kwartier halfuur lijk ik wel aan dementie te lijden, ik kan niets verzinnen, buiten wat gepriegel :smile:. (Lul denk ik dan bij mezelf speel nou gewoon zoals je altijd doet)

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2002-02-15 10:40 ]</font>

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Woensdag moesten we voor een oefenronde van een talentenjacht optreden, ik kreeg de solo voorgeschoteld omdat de saxofonist per ongeluk eentje een brug te vroeg had gespeeld :razz:... ik deed maar wat want ik begon met het rammen van een powerakkoord en toen zette de geluidsman het mengpaneel uit! hij dacht dat het al was afgelopen :S daarvan raakte ik een beetje in de war, want ik hoorde mezelf niet en toen priegelde ik maar wat.... er waren ook helemaal geen monitors en de gitaren zaten recht in het mengpaneel dus dat hele liedje ging kut :sad:

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Nou ja, je weet het: als het slecht gaat leer je de goede tijden extra waarderen :smile: .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top