Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32
  1. #21

    Standaard

    Voor mij is het 2 uur heen en 2 uur terug, maar zeker weten de moeite waard. Wij hebben er laatst met de band een dagje uit van gemaakt in de vakantie. Volgens mij hebben ze er vrij veel linkshandig, anders mail/bel je er even naar toe.

    Even 2 fotootjes (sorry voor de grootte, kon niet kleiner ):




    Succes,

    Niels

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 augustus 2002
    Locatie
    Delft
    Berichten
    3.845

    Standaard

    die aria is ook naar mijn mening niet goed, ik heb de 30W versie voor mijn voeten staan

    als het je puur om het geluid gaat zou ik zelf een nieuwe amp kopen, daar merk je echt een stuk meer van dan van een nieuwe bas.

    wat voor bas heb je nu? en is die goed speelbaar?

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2003
    Locatie
    Gent
    Berichten
    185

    Standaard

    G&L L2000 Tribute ==> actief/passief, twee humbuckers, serie/parallel switching, "slap switch" (originele amerikaanse elektronica)

    ... als je 't mij vraagt de meest veelzijdige en een van de beste bassen voor die prijs!

    www.glguitars.com , doorklikken naar "basses", daarna "tribute models"

    (dealer in belgië: www.beatexplorer.be )
    Less is more
    www.fairytone.com

  4. #24
    Member
    Geregistreerd
    23 januari 2004
    Locatie
    vijlen
    Berichten
    66

    Standaard

    hmm jah...maar ik ga echt niet puur voor het geluid...maar dan nog...ik vind dat de bas zelf het meeste bepaald voor het geluid. ik speel in een oefenbunker op een 4x"12" cabinet... ik weet niet hoeveel watt..dus daar zit het kwa amp wel goed ...
    Ik heb nu een Stagg BC 300-BK Left handed. Niet een erg goeie bas...gewoon een beginners dingetje. maar nu ben ik toch wel echt toe aan een nieuwe...dus ik zoek echt een nieuwe bas..omdat dat echt veel beter speelt...ik heb al op veel betere bassen gespeelt...en dat was echt geweldig!...

    @16361
    Ik zal zeker eens proberen om naar die winkel te gaan!..ligt een beetje aan mijn ouders :-? ..maar thnx!!
    Anti-Flag > R E S I S T A N C E ! !

  5. #25
    Member
    Geregistreerd
    23 januari 2004
    Locatie
    vijlen
    Berichten
    66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pöl
    G&L L2000 Tribute ==> actief/passief, twee humbuckers, serie/parallel switching, "slap switch" (originele amerikaanse elektronica)

    ... als je 't mij vraagt de meest veelzijdige en een van de beste bassen voor die prijs!

    www.glguitars.com , doorklikken naar "basses", daarna "tribute models"

    (dealer in belgië: www.beatexplorer.be )

    hmm jah die bas lijkt me inderdaad wel goed! maar zijn die wel linkshandig te krijgen?maar thnx!
    Anti-Flag > R E S I S T A N C E ! !

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2003
    Locatie
    Gent
    Berichten
    185

    Standaard

    -No Acces- , als je iets meer weet over de verkrijgbaarheid van linkshandige tributes in de benelux, laat dan iets weten, ik ben er ook naar opzoek. Thanx!
    Less is more
    www.fairytone.com

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2003
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    383

    Standaard

    voordeel van yamaha:
    ze hebben van praktisch elke bas een linkshandig model.
    [ pearlite.tk ] reinventing metal

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2002
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    2.429

    Standaard

    jongens wat me opvalt is dat de topic starter het heft over een jazzbass en iedereen gaat ineens warwick en SUB en Fame roepen.

    Maar ik denk inderdaad dat een goede amp een hele goede investering in je sound zou zijn. Daarna kan jeje nog afvragen heb ik wel een nieuwe bas NODIG? dan pas welk model, merk, kleur
    The groove should always be king

  9. #29

    Standaard MTD

    Hier nog een link met wat meer info over MTD Kingston basgitaren

    http://members.chello.nl/~w.m.huetin...chief/mtd.html

  10. #30
    Member
    Geregistreerd
    23 januari 2004
    Locatie
    vijlen
    Berichten
    66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pöl
    -No Acces- , als je iets meer weet over de verkrijgbaarheid van linkshandige tributes in de benelux, laat dan iets weten, ik ben er ook naar opzoek. Thanx!
    Zal ik je dan zeker laten weten!! ik ga binnekort denk ik naar zo'n beurs en dan zal ik het zeker eens navragen!

    en voor de res iedereen thnx voor de reacties! maar weet iemand of yamaha een goede jazz heeft? en zo ja welke? binnen mijn budget dan :P
    kweet ut.. kheb veel vragen haha ops:
    Anti-Flag > R E S I S T A N C E ! !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top