Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.082

    Standaard (weer eens wat sacksioni:) Anji

    http://janne_van_berkel1.tripod.com/anji.mp3
    Heb m toch maar eens opgenomen, er zitten nog een aantal fouten in, maar ik wou hem toch laten horen.
    Je kan m ook downloaden via mn site, maar daar is het mp3 gedeelte vandaag (dinsdag 20 januari) ff niet meer beschikbaar (gezeik over bandwidth met lycos :evil: )
    Laat me maar horen wat jullie vinden, maar zeg ajb niet te veel over dat middenstukje want dat lukt echt niet :-? .

    Janne

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 december 2002
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    228

    Standaard

    Ik ben geen grote Sacksioni liefhebber, m.n. niet omdat hij zichzelf nogal eens afschilderd als een uniek gitarist, met een eigen ontwikkelde stijl etc. Ondertussen speelt hij gewoon fingerpicking/fingerstyle, en moet hij niet doen alsof hij dat heeft uitgevonden.

    Janne, je doet er een beetje aan mee door te suggeren dat Anji van Sacksioni is. Dat is het uiteraard niet. Het is in de jaren 60 geschreven door Davy Graham. Paul Simon (die van Garfunkel) heeft een niet onaardige versie gespeeld om de LP Sounds of Silence (als ik me niet vergis) uit 1964/65. Ook Sacksioni heeft op zich geen onaardige versie.
    Het "hit the road Jack" basje ligt lekker in het gehoor.

    Je MP3 kan ik helaas niet laden Janne. Ik krijg een melding van Tripod dat de pagina niet bestaat.

    Groeten, Jan

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.082

    Standaard

    Uhm bij mij doet ie t wel. Maar ik heb geen idee waarom hij t bij andere mensen niet doet, heb zelf ook welleens geahd dat ie aangaf dat de pagina niet bestond, maar dan deed ie het de dag erna weer wel .
    Tja ik hou wel van de muziek die Sacksioni speelt, en dan let ik niet heel erg op wat hij over zichzelf zegt.
    En ook ik weet dat anji geschreven is door David Graham, maar omdat ik de versie van Sacksioni speel heb ik die er maar bij gezet.

    Probeer mn mp3 maar eens een andere keer te downloaden misschien doet ie t dan of probeer via mn site (staat sinds vandaag anji op)

    Janne

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 juni 2003
    Locatie
    Asten
    Berichten
    454

    Standaard

    Misschien een beetje een late reactie, maar ik kan het bestandje ook niet openen. Best jammer want ik had het weleens willen horen hoe je dat doet.
    Zelf ben ik ook bezig met stukken van Sacksioni.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top