Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 14 EersteEerste ... 4121314
Weergegeven resultaten: 131 t/m 135 van 135
  1. #131

    Standaard

    thread-diggers

    Ik ben Stillborn (of Recipe4Hate op 9lives) en woon in Hoeselt Limburg.
    Ik ben er ondertussen 23, ik woon zelfstandig en speel ondertussen een kleine 4 jaar gitaar.
    Ik repeteer wekelijks in Genk met een Punkrock (Me first and the gimme gimmes stijl) bandje.

    Wat mijn gerief betreft, vraag je me maar, want ik heb een hoop prul
    Mijn belangrijkste materiaal is toch wel:
    Gibson Classic Custom
    PRS SE Custom22
    Orange AD30
    Eleven Rack

    Mensen mogen altijd contact met me opnemen. Vind het leuk om via MSN ofzo (ja ik ben nog heel ouderwets) te praten met mede-muzikanten!

  2. #132

    Standaard

    Ben ook Belg.

    Woon in West-Vlaanderen, aan de kust. Niet in een band. Ben 24 en speel ondertussen 4 jaar.

    Mijn gear:

    Elektrisch:

    Cort G210 strat
    Fender Tele Squier 50s vintage

    Amp: Roland Cube20X

    Akk: Samick SW 115

    Cheerio!

  3. #133

    Standaard

    BELG! misschien 'n ietwat vreemde hobby: yt filmpjes zoeken van al dan niet belgische bandjes die geen echte ervaring hebben en ik ben onlangs op deze jongens terechtgekomen, er zit wel wat in

  4. #134

    Standaard

    Ik ben van Leuven en speel sinds een dik jaar in een coverband. Meer info vind je in de stel jezelf voor rubriek onder het topic 'Dit ben ik'

    Is hier nog iemand? Ik heb nu pas mijn weg gevonden naar dit forum en topic.

  5. #135

    Standaard

    ook belg!!!
    ik ben van oud-turnhout (provincie antwerpen) en speel nu bijna vijf jaar gitaar. ik ben momenteel bezig een band op te richten.
    qua materiaal heb ik niet veel speciaal te melden, behalve dat mijn gitaren linkshandig zijn dan:
    schecter devil custom
    ibanez grg170dxl
    roland cube 30X

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top