Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 30

Discussie: Wireless

  1. #1

    Standaard Wireless

    Heeft iemand ervaring met de Airline van Samson?

    Kep een nieuwe zender nodig en twijfel tussen deze en een 'gewone' zender. Kwaliteit van gewone schijnt iets beter te zijn, maar vreet stroom waardoor hij het tegen het einde van een optreden wellicht minder goed doet.

    Voordeel van de samson bug is weer dat ie klein en praktisch is en lang meegaat; je kan echter maar één frequentie gebruiken, terwijl anderen instelbaar zijn (in geval van storing op bepaalde frequentie).

    Dusss... anyone?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    311

    Standaard

    ik heb em zelf nooit geprobeerd maar ik heb niet veel positiefs over dat ding gehoord. En een 'normale' zender gaat heus wel meer dan een optreden mee hoor, ondanks het feit dattie veel stroom verbruikt.
    Schecter C-1 ATX, C-7 Hellraiser - Laney GH50L - Rocktron Replifex - Marshall 1922

  3. #3
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    De Airline is kut en de Bug van AKG ook.

    Sennheiser EW-172, klinkt super, je doet 2 optredens met een batterijtje en het hele setje is van metaal!
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Samson's zijn ruk. De Bug van AKG is stukken beter, maar loopt een beetje te gallen met het frequentie bereik (voor de Bas is hij geweldig).

    De Sennheiser EW172 is eigenlijk de enige goede optie voor een fatsoenlijk draadloos gitaargeluid, voor een betaalbare prijs. (Digitale systemen zijn dik een factor 2 duurder).

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    Ja Yoooooooooooo, ik heb 'm vandaag gehaald (de Sennheiser EW 172) voor slechts 379 euro, net ff aangesloten en ingesteld, en lekker beneden in de huiskamer staan spelen met de versterker op de 1e verdieping. Klinkt goed, alleen je moet niet de squelch knop op 0 dB zetten, want dan gaan je oren pijn doen van die harde ruis (stond ook wel in het boekje, maar ja, wie leest dat nou :lol: )

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    27 december 2002
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    76

    Standaard

    Ik heb niet zulke goede ervaringen met die Sennheiser 172..
    Hij is wel super handig maar maakt wel je geluid minder.
    Heb ergens gelezen dat het signaal uit je gitaar wat naar je versterker gaat .. 500k is ofzo en als je een draadloos systeem neemt (bij de 172 dan he!, de goedkopere versies) wordt dat terug gebracht naar 250k.
    Weet niet of het zo is...
    Maar als ik met veel volume speel en met mijn draadloos systeem..
    dan is mijn geluid een stuk minder..
    Minder overstuurd... gewoon mater.. kan het niet goed uitleggen..
    in een woord dus gewoon KUT..
    Maar dat zijn mijn ervaringen ermee.. en ik heb echt veel verschillende set-up's geprobeerd maar het helpt geen moer..

  7. #7

    Standaard

    Ik denk dat er wat anders niet goed zit dan. De EW172 is the 'best kept secret' onder de goedkopere UHF systemen. Next stop = digital! En dan maar even wachten tot het betaalbaar wordt.

  8. #8

    Standaard

    Heej Morris,

    Welk draadloos systeem gebruik jij eigenlijk?

  9. #9
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimmeltje
    Heej Morris,

    Welk draadloos systeem gebruik jij eigenlijk?
    Ik zal ff antwoorden voor Morris:

    Sennheiser EW-172 :-D
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Ik ook en Lordriff ook :-D en Rob Winter ook en Arnold van Dongen ook en . . .

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top