Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    7 januari 2004
    Locatie
    Enkhuizen
    Berichten
    67

    Standaard Metallica, korn én Slipknot :P

    het is al een tijdje bekend (voor mij en 29.999 anderen al weer wat langer, dankzij lars in arnhem ) maar metallica komt weer terug naar nederland.
    en wel in de a'dam arena, met als support: KORN EN SLIPKNOT
    na een paar uur wachten (vanaf 6uur 's ochtends ) heb ik dan toch echt veldkaarten kunnen bemachtigen ik heb metallica dus al in het gelredome gezien, maar ga deze keer vooral voor Korn en ik heb er zin in!!!

    wie gaan er nog meer??


    en ga nou niet zeuren van "arena, galmhok, blabla, acoustiek, blabla" gewoon zorgen dat je vooraan staat en het is geweldig
    *** Hard is goed, snel is beter ***

  2. #2
    Barret Wallace
    Guest

    Standaard

    Hmm net toen ik dacht dat Metallica niet verder kon zinken...

    Touren met Slipknot..

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2002
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    1.109

    Standaard

    nee daklinkt eigenlijk nie al te positief nee :wink:

    helaas zijn metallica en korn wel 2 bands die duidelijk over hun hoogte punt heen zijn en das heel jammer

  4. #4
    Member
    Geregistreerd
    7 januari 2004
    Locatie
    Enkhuizen
    Berichten
    67

    Standaard

    ok, dat begint al lekker...
    ik ben het dus niet eens met jullie... Metallica is nog steeds vet (live dan he, alles na black is... mmm, KUT) en korn staat voor mij nog steeds boven metallica. echt een hele vette band.

    slipknot luister ik ook al jaren naar, maar echt geniaal en passend bij metallica/korn vind ik het niet. naja, lekker boeie, ik ga een hele vette avond krijgen
    *** Hard is goed, snel is beter ***

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2002
    Locatie
    veldhoven
    Berichten
    1.109

    Standaard

    korn is mijn favoriete band zo'n bietje, ze hebben echt geweldige nummers neergezet, maar dat nieuwe album van hun vind ik echt zo vreselijk bagger. hebben ze volgens mij ook veel minder moeite ingestoken dan in de andere albums

    metalica's nieuwe nummers zijn live trouwens veeel beter dan opt album omdat je opt album eigenlijk alleen de drum maar ken horen :-?

    slipknot is gewoon mijn stijl niet

    maar je zal zeker wel een vette avond krijgen ja ik wou dat ik er zelf bij kon zijn maar ja helaas :-(

  6. #6

    Standaard

    ik ben ook van de partij

    zit all1 nie echt te w8en op slipknot ofzo :| lol
    maar voor de rest zeker veel zin in was r ook 6 december btw

  7. #7

    Standaard

    ik ga NIET, als ik zou gaan zou voor 1 band komen, zonde van het geld. Metallica vind ik niks meer, Korn heb ik nooit wat gevonden, en Slipknot is zo af en toe wel leuk, hebben een paar echt goeie nummers in mijn ogen. maarja, ik ga niet 50 euro neerleggen om 1 bandje te zien die ik wel aardig vind....
    "The little boat gently drifted across the pond exactly the way a bowling ball wouldn't."

  8. #8
    Junior Member
    Geregistreerd
    10 februari 2004
    Locatie
    Spijkenisse (Omg Rotterdam)
    Berichten
    2

    Standaard

    nou eigenlijk ga ik voor metalica of ze nou over hun top heen zijn of niet 't blijft strakke muziek en voor korn hoevie ijgenlijk nietb tegaan maar slipknot is wel strak however blijft 't een cool concert en ik heb kaarten dus ajuuh

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    voor degene die gaan.........mensen veel plezier!! ik pak thuis wel een biertje niet echt bands die me kunnen boeien! hoeveel betaal je 45? 50? best wel rete duur!

  10. #10

    Standaard

    Ik wou ook gaan, maar dan ook alleen voor Metallica...

    Die nummers van Slipknot en Korn vind ik echt bagger :-?

    En ik weet ook niet welke nummers Metallica gaat spelen, ik hoop niet allemaal van st anger album want dat vind ik namelijk ook allemaal afgeraffelde shit Als ze nou weer eens mooie muziek gingen maken zoals vroeger

    Maar goed, zo denk ik erover...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top