Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22

Discussie: mp3

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Ik heb net een paar mp3'tjes bij sounds geplaatst. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden kostte namelijk veel werk om die stomme dingen op het internet te krijgen. Het is gewoon geimproviseerd dus niet echt heel boeiend maar ik wil het toch even weten. Vooral de 3de klinkt rommelig wat kan ik daar aan doen??? Ik post dit even hier omdat hier het meest wordt gekeken vandaar. Trouwens de tweede is echt slecht die mag je overslaan.

    wacht ik zet hier ook even de link http://www.geocities.com/zabasnl/mp3.htm

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sebass op 2002-02-10 16:51 ]</font>

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Hmm de site doet het ook maar wanneer die zin heeft blijkbaar. Maar is het iemand al gelukt om het te luisteren. De eerste is het mooist en de derde het moeilijkst om te spelen maar wel leuk. Ik ben benieuwd naar jullie mening....

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2002
    Locatie
    Breda
    Berichten
    22

    Standaard

    Ik heb ze net gedownload,dus het werkt!
    Ik zou niet weten wat je moet doen om het geluid beter te maken,op zich valt het wel mee op de ruis na.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2001
    Locatie
    Deinze, België
    Berichten
    1.029

    Standaard

    de eerste is wel mooi, maar de derde vind ie niet

  5. #5

    Standaard

    hij doet ut niet

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Als hij het niet doet moet je het later nog even proberen dan doet hij het meestal wel.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Op 2002-02-10 19:39, schreef Jon:
    Ik heb ze net gedownload,dus het werkt!
    Ik zou niet weten wat je moet doen om het geluid beter te maken,op zich valt het wel mee op de ruis na.
    Ja die ruis krijg ik er met het programma echt niet uit best wel balen. Ik probeer hem wel te bewerken met cool edit pro daar kun je vast wel de frequentie van de ruis bepalen en die filteren. Maar ja ik ga toch geen cd verkopen dus op zich maakt het niet uit &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sebass op 2002-02-10 23:24 ]</font>

  8. #8
    Junior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2002
    Locatie
    Breda
    Berichten
    22

    Standaard

    Zoals ik zei,ik heb er geen problemen mee,en als dit je eigen werk is,vind ik dat je prima gitaar speelt.
    Komplimenten.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    hehe dank je

    voor de mensen waar hij het niet doet: http://www.geocities.com/zabasnl/index.htm dan naar mp3 (dat is ook de enig die werkt haha)


    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sebass op 2002-02-11 13:26 ]</font>

  10. #10

    Standaard

    Ok. De eerste mp3 vond ik wel mooi.

    De tweede heb ik niet gedownload omdat je dat zei.

    De derde vond ik niet goed. Ik noem dat doelloos je hals rondrennen. Je ging blijkbaar te snel voor jouw kunnen want je verloor steeds aan strakheid en maakte veel foutjes.

    Met dit soort snelle metal-dingen win je misschien respect van jonge beginners (vooral tieners), maar gevorderde gitaristen weten wel beter en zijn niet onder de indruk omdat het gewoon weinig meer voorsteld dan een slordige vingeroefening met fouten erin.

    Sneller is niet perse beter, zeker niet als het niet strak is.

    Volgens mij kun je ook best beter dan dat. Het lijkt er nu gewoon meer op dat je even gauw wat op het net wilde zetten. Dat geldt ook voor die homepage van je :smile:

    Zie het niet als persoonlijke aanval (ook al komt dat misschien wel zo over), maar doe er wat mee. Ik had ook niets kunnen zeggen en dan had je waarschijnlijk geen opbouwende kritiek gekregen wat nu wel zo is.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top