Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 27

Discussie: ik doe ook mee

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Zo ik heb eindelijk een site opgezet, dus het duurde even en hij werkt nog niet, maar je kan wel drie mp3'tjes luisteren die ik hem gemaakt. Het is gewoon geimproviseerd en niet vast aan een bepaald schema. Het eerste stukje song1 ga ik denk ik uitwerken tot een volledig nummer die vind ik wel mooi lekker rustig enzo :grin: nou ik hoor wel wat jullie er van vinden.

    oh ja dit is de site http://www.geocities.com/zabasnl/mp3.htm

  2. #2
    Member
    Geregistreerd
    18 januari 2002
    Locatie
    Rdam
    Berichten
    56

    Standaard

    Jij speelt al een tijdje zo te horen :grin:

    keep on the good work

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    hehe dank je. Zonder lessen :smile: maar ik speel inderdaad al wel een tijdje

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sebass op 2002-02-10 18:50 ]</font>

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 februari 2002
    Locatie
    Vennel
    Berichten
    131

    Standaard

    Heb ook even geluisterd.
    Klinkt wel aardig.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Ik vind het echt cool dat jullie zo die dingen op het internet zetten. Dat soort mensen verdient het om door te breken, dat meen ik serieus. You go!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2002
    Locatie
    Petten
    Berichten
    829

    Standaard

    klinkt leuk!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Hmm ik heb het nog een keer geluisterd eigenlijk is alleen de eerste mooi de rest gooi ik er wel weer af. Mijn live versie van erotomania gooi ik er ook nog wel eens op zodra ik de cd heb. Probleem was dat mijn plectrum steeds tussen mijn vingers glipte dus ik had steeds maar een millimeter over vandaar dat het cleane arpeggio stukje zo slecht is en dat is nog wel het makkelijkst maarja het is live dus wat wil je.

    Ik zal het wel even melden wanneer het op internet staat. Oh ja ik krijg ook nog een cd van de oude band waar mijn vriendin ook zingt maar daar zijn ze al een jaar mee aan het mixen (bizar maar ja alle sporen zijn door elkaar gekomen aaaaah). Het zal in ieder geval beter zijn dan wat ik er nu op heb (shame)

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 maart 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    515

    Standaard

    als ik zie wat je in tweede instantie zegt over je eigen dingen....herken ik veel van mezelf.

    Ik vind dat je mooi speelt en dat je mooie melodieen maakt. Dat het voor jouw gevoel later minder lijkt of zo...dat heeft toch iedereen?

    N.a.v. jouw samples ben ik weer eens oude tape-jes van mezelf gaan luisteren. Dank je

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 december 2001
    Locatie
    Het Anton Piek-achtige Waddinxveen
    Berichten
    574

    Standaard

    ....en?.....schrikken...? :razz:

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2002
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.235

    Standaard

    Zo ik heb de andere even weggehaald. Ik was nog wat aan het pingelen toen kwan er nog best iets moois uit ik denk dat ik daar wel verder op kan bouwen. Luister maar even het staat op de zelfde site met een stukje uitgetabt. Site staat bij de eerste post in deze topic.


    http://www.geocities.com/zabasnl/mp3.htm oke hier dan maar nog een keer

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sebass op 2002-03-24 02:17 ]</font>

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top