Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: Iced Earth

  1. #11
    Member
    Geregistreerd
    20 april 2002
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    30

    Standaard

    Iced Earth is idd phat en Demons & wizards is wel ok.

    die video op kazaa van hun optreden van melancholy (iced earth dus) is zo kewl....

  2. #12
    Junior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2002
    Locatie
    Zuidlaren
    Berichten
    16

    Standaard

    Iced Earth is tenminste een band die in de hoogte punt van hun carriere een Cover cd uitbrengen. Dat noem ik nog eens stijl hebben. Meeste bands doen dat andersom. Waardoor ze niet lang blijven bestaan.

  3. #13
    Member
    Geregistreerd
    19 mei 2002
    Locatie
    Axel, Zeeland
    Berichten
    60

    Standaard

    ah overdrive je bent net nieuw ...leuk :s ...klinkt alleen ni errug vrolijk als dit je 1e post is...

    maar goed trug naar onderwerp iced earth :razz:
    alive in athens is 1 vd weinige live cds die ZO ONTZETTEND strak zijn gespeeld, zijn er eigenlijk wel fouten in te bekennen? die rtm gitaar is echt zo ongelooflijk strak!

    Noujah mijn favo nummers zijn iig: birth of the wicked, travel in stygian, desert rain, pure evil, melancholy, the coming curse, watching over me....IE blijft zeker wel 1 van mn favo bands, maar staat niet op 1 bij mij...noujah khoop ze iig nog es live te zien :smile: reacties graag!

  4. #14
    Junior Member
    Geregistreerd
    8 mei 2002
    Locatie
    Raamsdonksveer
    Berichten
    12

    Standaard

    Naast mijn grootste liefde Blind Guardian is Iced earth zeker een van mijn favo bands.
    Die Jon Schaffer dude speelt ongelooflijk snel en strak. Let eens op zijn rechterhand als je ze ooit eens live ziet. Ik heb die 90% van het concert niet gezien zo snel is die gast!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top