Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2002
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    883

    Standaard Effe een vraagje (m.b.t. muziek-magazines)

    Ik had effe een vraagje.

    Zijn er ook Nederlandstalige muziekbladen die vergelijkbaar zijn met bijvoorbeeld het engelse SOUND ON SOUND en/of MUSIC TECH. Ik ben bekend met FUTURE MUSIC maar dat blad is toch vooral geijkt op synthesizers, midi, samplers, drumcomputers enz, enz.... De voorgenoemde bladen gaan meer over het opzetten van een digitale studio en de bijbehorende software zoals... Protools, Cubase, Nuendo enz, enz, enz...

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juni 2003
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    229

    Standaard

    Ik ben een tijdje geabonneerd geweest op Pro Audio, wat later veranderde in Pro Audio en Vision (visie?), er kwamen dus ook stukken in voor die meer over nieuwe beeldtechnologie ed gingen. Op een gegeven moment heb ik mijn abonnement laten versloffen, dus hoe het nu precies is weet ik niet. Maar destijds (4 jaar terug ofzo) vond ik het een heel behoorlijk blad, inderdaad ook veel over software ed.
    Ookal kwam het beeld erbij, het bleef toch wel hoofdzakelijk een audio-blad, althans, wat ik me ervan herinner.

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    10 januari 2002
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    99

    Standaard

    Ben een tijd geabonneerd geweest op interface. Op een gegeven moment vond ik het wel een beetje te veel gaan over synth's, samplers e.d. Ik geloof dat de opzet nu weer wat gewijzigd is. Kijk anders even op hun website of het wat voor je is. http://www.interface.nl/

    grt Pieter

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2002
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    883

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties maar na onderzoek blijken beiden bladen toch meer gericht op synthesizers, keyboards, drumcomputers, samplers enz, enz, enz... Ik ben op zoek naar bladen die zich vooral richten op het digitaal opnemen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 juni 2003
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    229

    Standaard

    Pro-audio ook? Dat verbaast me, het was toen erg op recording gericht, heel veel reviews van mic's, randapparatuur en software, wat ik me herinner. Is het toch erg veranderd..
    Tja, je zou denken dat er wel een blad over moest zijn, maar ik zou het zo verder niet weten.
    Succes met zoeken!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Pro audio blad is wat meer alround geworden met af en toe een goed artiekel over opnamen en app. Ik lees het graag....
    Tijd voor een nieuwe slogan.......

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top