Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2002
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    10

    Standaard

    Yo collega bassisten! Heb vorige maand een nieuwe versterker aangeschaft: en wel een Ampeg SVT-810E speaker-kast met een SVT-2PRO top. Iemand in de forum die ervaring heeft met zo'n bak? Lijkt me leuk om over te chatten! Is echt vette shit!!!

  2. #2

    Standaard

    hoi onze bassist heeft een SVT4pro met de 410hlf kast eronder. klink echt geweldig.
    ok hij heeft ruziek met iedereen en niemand die zijn spullen wil mee helpen sjouwen maar geweldig geluid. en dat heb jij nou tenminste ook.
    ampeg rules.

    nocki de 6naren gek.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    heheh.. ik heb ook immer ruzie met iedereen die me spullen wil meesjouwen.. hands of my gear, fool ! ik heb ook immer ruzie met roadies en geluidsmensen :grin:

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2002
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    10

    Standaard

    Ja man, erg herkenbaar dat gedram over het sjouwen. Maar éénmaal 'on stage' moet de hele band(crew) toch wel toegeven dat het geluid de moeite van het zweten waard is! Wat voor bas spelen jullie eigenlijk, en waarom die bas? Ik speel op een MusicMan Stingray-5. Wereldbas, enorm vet geluid maar tegelijkertijd toch ook erg helder. Ik wil niet anders meer...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    1.716

    Standaard

    Yamaha BBG4A-II, omdat ik die toevallig voor een prikkie kon aankomen :grin:

    maar ondanks het regerelde huwelijk ben ik echt van die bass gaan houden. ding speelt heerlijk en klinkt ook lekker vol en warm.

    In Juli ga ik een nieuwe, 5-snarige bass kopen. ik heb tot nu toe 4 goede kandidaten

    - Warwick Streamer LX-5 broadneck ( c.a. 1100 euro )
    - Yamaha TRB-II 5P ( c.a. 1200 euro )
    - Marleaux Custom-5 ( custom bass, c.a. 2200 euro )
    - Conklin groovetools GT-5 ( botergeil, c.a. 1200 euro, maar wordt in Amerika gemaakt, dus moeilijk aan te komen )



  6. #6

    Standaard

    onze bassist (die van de ampeg svt4pro) heeft een ellio martina bass die ontworpen is samen met e van huick (ik dacht dat die zo heete...) van bass connection ok ik kan mis zijn sorry dan.
    dit is een mooie 5 snarige bass met een fantastisch geluid het aantal windingen van de elementen is te varieren en er is echt fanatastisch geluid uit te halen
    hij speelt ook nog op een iel fender basje wle een echte trouwens...

    Nocki

  7. #7
    Junior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2002
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    10

    Standaard

    Op 2002-02-12 10:45, schreef Nocki:
    onze bassist (die van de ampeg svt4pro) heeft een ellio martina bass die ontworpen is samen met e van huick (ik dacht dat die zo heete...) van bass connection ok ik kan mis zijn sorry dan.
    dit is een mooie 5 snarige bass met een fantastisch geluid het aantal windingen van de elementen is te varieren en er is echt fanatastisch geluid uit te halen
    hij speelt ook nog op een iel fender basje wle een echte trouwens...

    Nocki
    Wat voor muziek maken jullie? Ik speel in een pop/rockband "Typhoon" (zie website)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top