Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: nieuw

  1. #1
    emielow
    Guest

    Standaard nieuw

    vast al vaak gevraagd, maargoed, ik wil voor +/- 200 euro een elek. gitaar kopen om gitaar rifjes bij mn baslijnen te bedenken (ikspeelbas) dus wat kan ik het beste kopen?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    Doorsparen
    Vroeger was alles beter!
    --
    Te koop:
    Marshall Valvestate 100 Watt Head

  3. #3

    Standaard

    er staat op ebay.nl een ibanez voor 50 euro te koop

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    niet doorsparen !! het is toch maar voor erbij ? later als ie denkt "hee, dit is ook cool" kga hiermee door kan ie altijd nog een betere kopen.

    ik zou gewoon ff kijken op marktplaats enzo. zat dingen voor zo`n 50 a 100 euro, en voor dat geld kan je je nauwelijks bekopen. gewoon langsgaan, checken, en als er niets kapot is enzo kopen. en daar kan je zeker wel een tijdje mee uit de voeten, denk ik

  5. #5

    Standaard

    voor een 200 euro heb je toch al een 2ehands yamaha , en zo zijn er wel meer budget merken .
    voor erbij kan je wel genoeg leuks vinden voor die prijs ,maar als je een yamaha pacifica vindt die goed is zou ik die nemen veel waar voor je geld.
    moet het model je wel aanstaan natuurlijk.

  6. #6

    Standaard

    Ik zou voor een Fender Squier gaan, een uitstekende begginers gitaar. Ik denk dat heel veel mensen hiermee begonnen zijn. Het ff beter dan zo'n kloon, dus je kan er ook wat langer me doen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top