Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2001
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Op 2002-02-26 13:05, schreef Rectifier:
    Wat jullie zeggen is wel leuk en aardig, maar ik ben het met anoniem eens omtrent een VW aankoop onder de gitaren.
    De Ibanez AW55 is een leuke beginnersgitaar met massief bovenblad.
    Of een goede 2e handse kan ook, voor weinig geld een goede ingespeelde acoustic.
    Anoniem had het erover dat een Taylor van 900 Euro een vw-aankoop was onder de gitaren. Dat vind ik wel erg overdreven.
    Dan zou die Ibanez een fiets zijn. :smile:

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2002
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    1.780

    Standaard

    Er zijn hele goeie fietsen hoor. Ik heb een goeie fiets en en mindere.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2001
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.053

    Standaard

    HAhaa. ja inderdaad. wel een goeie fiets dan.

  4. #34

    Standaard

    Op 2002-02-06 12:26, schreef sleep_to_saturate:
    Wat een onzin anoniempjes.
    Je gaat toch geen gitaar van 900 euro aanschaffen als je nog niet eens kan spelen. Wat heb je daar nou weer aan?
    Als je begint met gitaarspelen heb je nog helemaal geen voorkeur ontwikkelt voor een bepaald geluid. Als je na 5 jaar je spel ontplooit hebt en je bent eruit wat voor geluid je het mooist vindt kan je gaan zoeken naar de wat duurdere gitaren.
    Zit je straks met een een gitaar van 900 euro die eigenlijk niet het geluid is wat je begeert.

    Je gaat toch ook geen Ferrari kopen als je je net je rijbewijs hebt gehaald.
    hoppa die zit, helemaal mee eens. wat ik toen ik begon supergoed vond klinken vind ik nu helemaal nix meer, als je gitaar gaat spelen beginnen je oren zich anders te ontwikkelen. en een goedkope gitaar die er redelijk uitziet is altijd mooi voor aan de muur!

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2001
    Locatie
    Munein
    Berichten
    265

    Standaard

    Kom ik weer even met mijn stokpaardje: je moet als beginner juist WEL een goede gitaar kopen! Een goede gitaar helpt je problemen gemakkelijker te overwinnen. Veel gitaristen haken af omdat ze die hobbels niet kunnen nemen. Zonde! Geef gerust meteen €900 uit en dat is het zonder meer waard: klank, lage aktie, betere frets. Kortom: lots of fun!

  6. #36

    Standaard

    Amen Leen :smile:

    Daarbij als groot voordeel: Mocht je besluiten dat gitaarspelen toch echt niet j pakkie an is, dan kun je je intrument tenminste voor een mooie prijs verkopen in plaats van moeten ontdekken dat je het aan de straatstenen niet kwijt kunt.

  7. #37

    Standaard

    Men vergelijkt een gitaar van 900 € met een Ferrari, kom nou, voor minder dan 1000 € kan men best een degelijke gitaar kopen maar een Ferrari?
    Martin en Taylor beginnen pas vanaf een dikke 1000 € tot meer dan 5000 €,
    ook voor een Gibson zal je minstens een 2000 € moeten neertellen.
    Maar dit is nog maar de Mercedes klasse.
    Een echte Ferrari zou eerder een D'Angelico NYL-1 kunnen zijn met een prijskaartje van 12.600 $, ofwel ongeveer de prijs van een echte VW..

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top