Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 37
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    :smile: al goed hoor. had er op school ook last van --> "hey, die dirk wil alleen maar zijn postcount opkrikken. Triest hoooooor!!" zo ging dat begin januari :smile:

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2001
    Locatie
    Munein
    Berichten
    265

    Standaard

    Tja, voor de meesten zal gelden dat het aankoopbudget beperkt is maar: Eric Clapton zei in een interview hierover ongeveer het volgende: een duurdere gitaar helpt je ook om beter te leren spelen, helpt je de moeilijkheden die je tegenkomt (bijv. barre-akkoorden) te overwinnen en dat garandeert weer enigszins dat je zult blijven spelen. Een goedkope gitaar werkt eigenlijk tegen je (hoge aktie, magere klank, matige frets) en dat kan er uiteindelijk wel eens de oorzaak van zijn dat je het niet meer ziet zitten en stopt met spelen. Mijn advies: koop niet gelijk een Taylor of een Martin maar begin wel met een goede gitaar. Tip: Seagull S6, Lakewood D1, Furch (heel fraai voor weinig geld), Takamine. Kijk eens op http://www.marktplaats.nl voor een gebruikte gitaar. Kun je ook altijd weer goed verkopen als een op termijn een topinstrument zou willen.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2002
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    1.780

    Standaard

    nee...

    koop de gitaar(en) van Eric Clapton...

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2001
    Locatie
    Munein
    Berichten
    265

    Standaard

    Zinvolle bijdrage Krxjdjajieowj

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    :grin:

  6. #26
    Junior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2002
    Locatie
    dronten
    Berichten
    1

    Standaard

    heey, je kunt ook gewoon een goedkope gitaar van rond de 89 of 98 euro bij de wehkamp bestellen. je krijgt er een beschermtas, stem fluit, het eerste deel van een les boek, de rest van de lesboeken kun je gewoon bij een boekhandel kopen.
    kijk maar op de site van de wehkamp en anders op die van nekkermann

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    NOOIT bij Neckermann bestellen en met die boodschap is volgens mij dit topic al lang afgedaan.

  8. #28

    Standaard

    Hallo allemaal,

    Allereerst wil ik jullie alemaal bedanken voor het reageren op mijn oproep. Ik heb inmiddels al een gitaar gekocht en ben al een aantal weken fanatiek aan het spelen. Het is een zwarte yamaha geworden van rond de 150 euro. Het bovenblad is toch gelamineerd geworden omdat dit nu eenmaal veel goedkoper is dan een massief bovenblad. Ik hoop dat jullie niet teleurgesteld zijn.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2002
    Locatie
    Lichtenvoorde, Nederland
    Berichten
    1.809

    Standaard

    Teleurgesteld? Kom, natuurlijk niet. Yamaha's zijn vooral degelijk. En mooi van ontwerp. Had er zelf ook een op het oog maar moet het nog even bekijken. <ouders werken tegen> :smile:

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2001
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.053

    Standaard

    Op 2002-02-06 11:14, schreef sleep_to_saturate:
    Niet perse. Als beginner is het het beste om een niet totaal flutmerk te gaan aanschaffen, maar ook zeker geen hoogstaande kwaliteitsgitaar.
    Er zijn een aantal gitaren die zeker de moeite waard zijn vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.
    Ga 's naar en gitaarwinkel en probeer 's een Ibanez AW-series of een Cort.
    Rectifier, dat had ik als eerste reactie al voorgesteld in tegenspraak tot anoniem.
    Dus daarom snap ik jouw reactie ook niet echt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top