Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 26
  1. #1

    Standaard Digitech 2101 Artist footcontroller of midi

    Ik heb een probleem met de controller van mijn GSP 2101, hij krijgt wel stroom, maar doet het verder niet. Zou het een verkeerde versie software kunnen zijn? Ik wil alleen patches switchen, zou ook met MIDI kunnen, alleen daar heb ik weinig ervaring mee.
    Kent iemand de 2101 Artist goed ? Welke midi- controller raden jullie aan?
    Ik heb een Boss FC 50, is die compatible?
    Als iemand een handleiding van de 2101 Artist heeft, zou ik die graag overnemen.
    Groeten, Tom

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Moet wel kunnen met een standaard footcontroller, geen probleem.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    kep zelf jaren met een GSP2101 gespeelt en volgens mij kun je alleen de Digitech Control One gebruiken....dus niet iedere willekeurige midi-controller !!!





  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Ik heb indertijd een 2112 gehad( de opvolger) , en die kon ik gewoon met mijn toenmalige Midimate met PC's aansturen, als je alle mogelijkheden van de Digitech wilt benutten is de Control One wel handig , dat klopt.
    Dus dan zal het wel niet, toch?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2002
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    460

    Standaard

    http://www.digitech.com/discontinued.htm

    Hier kun je de manual van de 2120 downloaden.Als je een FC 50 gebruikt kun je natuurlijk niet alle effecten benutten zoals wah en whammy.
    De Control One is het gemakkelijkst maae evt een Behringer FCB1010 moet ook kunnen.
    http://community.webshots.com/user/helleke100

    Te koop: Gibson Explorer Gothic

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Volgens mij ook , als het midiboard maar PC's & CC's aankan.

  7. #7

    Standaard Re: Digitech 2101 Artist footcontroller of midi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomvk
    Ik heb een probleem met de controller van mijn GSP 2101, hij krijgt wel stroom, maar doet het verder niet. Zou het een verkeerde versie software kunnen zijn? Ik wil alleen patches switchen, zou ook met MIDI kunnen, alleen daar heb ik weinig ervaring mee.
    Kent iemand de 2101 Artist goed ? Welke midi- controller raden jullie aan?
    Ik heb een Boss FC 50, is die compatible?
    Als iemand een handleiding van de 2101 Artist heeft, zou ik die graag overnemen.
    Groeten, Tom
    http://home.arcor.de/pirat28/start.htm
    Deze kerel (Dieter) weet alles wat er over de 2101 te weten is. Ik zou hem ff mailen en de groetjes doen van mij.

    Maarten van Helden

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2002
    Locatie
    Borne (OV)
    Berichten
    2.569

    Standaard

    Oude topic, maar wat is hier uitgekomen?
    Werkt het goed met een FC1010?
    Laatst aangepast door Maiden Michiel : vandaag om 6:66
    Te koop: Kitty Hawk 4x12", Marshall JTM60

  9. #9

    Standaard

    Het besturen van een 2101 gaat met elk midicontroler, je mag hem alleen niet in de aansluiting doen van de digitech controller.
    sluit hem aan op midi in en de zaak werkt.
    je moet alleen je midi patches aan passen in de 2101.

    Ik gebruik zelf de Roland FC200 op de 2101 werkt perfekt.

    succes
    Alex :wink:

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2002
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maiden Michiel
    Oude topic, maar wat is hier uitgekomen?
    Werkt het goed met een FC1010?
    Hey Michiel, misschien soms geinteresseerd in een 2101? Al het 2e "oude" topic geopend hierover :-D
    Ik ben van de 2101(toen hij net uitkwam) naar de 2112 en de 2120 gegaan maar inmiddels heb ik weer de 2101.Dit omdat je de pre-amp op deze amp kunt by-passen wat op de 2120 niet kan.Van de 2112 weet ik het niet helemaal zeker meer.
    De buizen van mn 2101 heb ik eruit gerukt en gebruik dus alleen maar de Fx van de 2101.De scheurgeluiden zijn zeer zeker bruikbaar alleen een beetje achterhaald vandaag de dag met betere en goedkopere sounds.
    De effecten daarintegen vind ik nog steeds onovertroffen in vergelijkeng met andere bakken.
    Toegegeven, tis is geen gemakkelijk apparaat maar een beetje tweaker komt er best uit
    Ik gebruik de Control One ervoor maar zoals al aangegeven kan de FC200 of de FC1010 ook.De FC1010 heb ik zelf er ok al eens op aangesloten al is het gebruik van de Control One aan te bevelen want dat werkt gewoon makkelijker en heb je minder in te stellen in het toch al niet gemakkelijke apparaat.
    Ik kende het bakkie ook niet al te goed maar Maarten (www.tubefreak.com) heeft me een eind op weg geholpen.
    Kortom een veelzijdig apparaat wat goed met de FC1010 werkt en met (en dat meen ik serieus) onovertroffen effecten.

    Geert
    http://community.webshots.com/user/helleke100

    Te koop: Gibson Explorer Gothic

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top