Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Tuck Andress

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 augustus 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    4

    Standaard

    Hai,

    Ik ken Tuck Andress (schrijf ik dat goed) van Tuck & Patty. Heeft hij ook solo-platen gemaakt. Zoja, welke raden jullie aan?

  2. #2

    Standaard

    Hij heeft wel een paar solo platen gemaakt, en een leuke video. Maar naar een paar keer luisteren had ik het wel gehoord. Overigens zag ik tuck&patti een keer live een clinic geven op het Conservatorium van Amsterdam en dat was een bijna spirituele ervaring! Helemaal te gek, en dan maakt het ook niet uit wat voor virtuoos die tuck is.

  3. #3

    Standaard

    Yep, die Andress heeft toch niet de souplesse van een hoop andere fingerpickers.....al zou ik dan willen dat ik hem na kon doen :smile Tip: Charlie Hunter. Speelt 8-string gitaar; 3 bassnaren, 5 gitaarsnaren (E-A-D / A-D-G-B-E). Met name z'n cd met Leon Parker (Duo) is te gek.

  4. #4

    Standaard

    Hey en Hallo
    Ik heb een instructie video van die gast
    en wat ik zie op die video is echt niet
    leuk meer...
    Om die techniek onder de knie te krijgen heb
    ik tien levens nodig.... en heel veel
    geduld......

  5. #5

    Standaard

    Roel,

    Ik ben bang dat je dan toch nog eens naar de man moet gaan luisteren. Bijvoorbeeld naar 'man in the mirror'. Probeer de bas, harmonie en melodie maar eens tegelijk te laten klinken. En dan heb ik het nog niet eens over hoe hij het hele zaakje laat swingen.

    Absolute topper dus.

    John
    --
    http://www.gitaarlinks.nl/

  6. #6

    Standaard

    Tuck is een van de vetste kerels die er is

  7. #7

    Standaard

    vind ik zo onaardig he, de allervetste. Hij kan in ieder geval wel spelen!!!

  8. #8

    Standaard

    jij hebt wel humor he

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top