Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 48 van 48
  1. #41

    Standaard

    bogner??


  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Bogner Fish pre-amp + VHT eindtrap bij http://www.bassconnection.nl voor 5500,- Heb je er ook nog een Lexicon PCM70 bij.
    Is echter wel op 110v. maar omvormer krijg je erbij.

    VHT Pitbull...

    De Knuckelhead heb ik uitgeprobeerd. Errug goed, alleen ik vond kanaal 2 niet genoeg High-gain.
    Er zijn zoveel combi's mogelijk, maar je oren bepalen welke het beste is en niet het geld/kwaliteit/merk.....!

  3. #43

    Standaard

    ja gvd man wat 1 setje zeg

  4. #44

    Standaard

    ja gvd man wat 1 setje zeg

  5. #45

    Standaard

    hmm ja wat dat geld/kwaliteit/merk betreft heb je zeker gelijk daarom blijf ik bij oudere marshalls,ik ben helemaal niet zo'n fan van high gain buize tops of preams.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Ikzelf ben een beetje verwend met schakelmogelijkheden e.d. Ik zou niet met enkel 3 kanalen uit de voeten kunnen. Ben een tijdje met een JCM2000 en een Powertone aan de gang geweest en desondanks het goede geluid waren de schakelmogelijkheden voor mij te beperkt. En tja, midigestuurde preamps kosten nu eenmaal een hoop geld. Nu heb ik een 9200 samen met een GT5, maar hoewel de effecten redelijk zijn bied hij voor mij onvoldoende goede preamp geluiden.

    Overigens ben ik er 100% mee eens dat té veel mensen zich laten beinvloeden door de prijs en de goodwill van bepaalde merken.

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Oh ja, ik heb trouwens nu de Rect-o-Verb
    gekocht die bij BassConnection stond.
    Prima amp. Anders had ik de Rivera Knuckelhead gekocht, maar deze vond'k iets beter. Overstuurd dan, clean niet!

    Ik heb de GT5 vorige week eens geprobeerd op m'n Marshall 9100. Mmmmm, clean redelijk goed, maar overstuurd niet.

    T'is zo'n mythe dat als je goede/dure spullen hebt meteen een goede sound hebt.
    Speakers wordt erg weinig genoemd, terwijl dat ook een belangrijke factor is.
    Die eindtrap van VHT ook, mooi ding hoor, maar niet te tillen. Jeetje.

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    De GT moet je standaard op Line uitgang instellen. Eerst vond ik het geluid erg slecht. Clean goed, maar overstuurd bagger. Nu heb ik 'm bijna twee jaar en eindelijk is het geluid acceptabel. Een goed ritm overstuurd geluid krijg je er echter niet uit. Maar dat is iets wat ik bij geen enkele moddeling preamp ben tegen gekomen. Ik heb de POD, verschillende Rocktrons, diverse Korg's en Digitech's geprobeerd maar geen van alle is op dit vlak veel beter dan de GT. Voor een lekkere drive moet je gewoon een lekkere preamp hebben.

    Wat speakers betreft heb je zeer zeker gelijk. Ik heb veel kasten geprobeerd en ben veel goede maar ook veel slechte kasten tegen gekomen. Wat prijs kwaliteit betreft staat wat mij betreft Koch met vlag en winpel eenzaam bovenaan. De Dollarkoers is erg hoog waardoor zeer veel merken té duur zijn. Zelf vind ik een Boogiekast erg lekker klinken, maar een dikke €1700 voor een Boogie tov een €800 voor een Koch geeft me toch wel te denken.

    Ach ja, zo blijf je toch altijd bezig hè!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top