Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 73

Discussie: Koch ClassicTone

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Heb er redelijk wat tijd op gespeeld nu, zowel de Classic als de Greg en beide zijn zeer goed “donkerder” in te stellen, zeer zeker de Greg. Vergeet niet dat Greg een tele-man is met country achtergrond, wat ook zijn voorkeur voor sounds verraadt. Ik zou zeggen: probeer ze zelf...
    Voor metal of zeer zware rock kies je waarschijnlijk iets anders, maar daar waren jullie zelf ook vast achter..
    Waar Marc?, de GK is nog niet op de markt toch? Ik vind het concept met ots en een ouderwetse reverbsectie interessant. De drive klinkt echter nogal losjes in de demo's van Greg.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    De Classic heb ik thuis en de Greg bij Koch. De productie-Greg zal einde zomer in de winkels staan.

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    De Classic heb ik thuis en de Greg bij Koch. De productie-Greg zal einde zomer in de winkels staan.
    Doe je momenteel werk voor Koch?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Ik ben freelance salesman Benelux inderdaad, naast m’n eigen bedrijf Holy Cow Straps.

    Op het gebied van The Greg kun je overigens nog meer verwachten in de toekomst...

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Ik ben freelance salesman Benelux inderdaad, naast m’n eigen bedrijf Holy Cow Straps.

    Op het gebied van The Greg kun je overigens nog meer verwachten in de toekomst...
    Ik ben benieuwd. Ik kom binnenkort eens een strap uitzoeken. ;-)
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Haha, je bent van harte welkom hoor!

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Marc_o , is de Classictone ooit geleverd met een 15 inch? Lijkt mij een hele goede optie.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eko Bekijk bericht
    Marc_o , is de Classictone ooit geleverd met een 15 inch? Lijkt mij een hele goede optie.
    Nee, alleen in 2x10 en 4x10.

    Ik vind de suggestie van een 1x15 eigenlijk wel een goede...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Heb er nog nooit eentje gezien. Weet nu waarom. Kwestie van een baffle en een goede Eminence. Volgens mij een waanzinnige combinatie met de Gretsch. Zeker als de achterkant (bijna ) dicht gemaakt wordt.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eko Bekijk bericht
    Heb er nog nooit eentje gezien. Weet nu waarom. Kwestie van een baffle en een goede Eminence. Volgens mij een waanzinnige combinatie met de Gretsch. Zeker als de achterkant (bijna ) dicht gemaakt wordt.
    Ik denk dat de markt vrij klein is voor de 1x15 speaker variant. Weinig merken voeren een gitaarcombo met zo'n wagenwiel. Ik ken alleen de Peavey Delta Blues en de Marble Clubreverb.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top