Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 89
  1. #1

    Standaard Speed Mechanics For Lead Guitar: ergens op voorraad...?

    Ik ben een lichtelijk ongeduldig type (wat simmige dingen betreft). Nu wil ik graag Speed Mechanics For Lead Guitar van Stetina hebben, alleen moet ik via de online-winkels waar ik ze kan krijgen minstens een week wachten... Weet iemand toevallig een winkel waar ze het boek op voorraad hebben liggen...?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    2.070

    Standaard

    Ik heb even gevraagd aan albersen maar die hebben em ook niet op voorraad, dus ga ik em vanmiddag even bestellen

    CheerS!!
    Gezocht:
    -EMG Single Coil

    www.Apparition.nl

  3. #3
    Member
    Geregistreerd
    20 maart 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    43

    Standaard

    ga ik m ook maar is bestellen
    It's just more than passion only..

  4. #4

    Standaard

    en waar bestel je die in Nederland, gewoon bij je lokale bladmuziekboer? Of zijn er ook nederlandse online shops die deze boeken verkopen? De engelse en amerikaanse kan ik wel vinden, maar ik wil hem gewoon in Nederland bestellen.

  5. #5

    Standaard

    bol.com Kost maar 17,99 plus 1,95 verzendkosten.

    Maar eh... de ellende is dat ik het boek nooit gezien heb. Van binnen dan. Heeft iemand ooit pagina's uit het boek op internet gezien...? Of zou iemand zo gek willen zijn een paar pagina's te scannen/digitaal fotografeeren, zodat ik het ff kan zien...?

    Ik weet nog steeds niet of het eigenlijk echt wel iets voor mij is. Probleem is dat ik een goed boek met oefeningen wil hebben, omdat ik nu maar in het luchtledige zit te oefenen. Ik heb wel wat boeken gezien hier en daar maar daar zitten allerlei licks, oefeningen, akkoorden, bekende nummers, en gigantisch grote foto's dwars door elkaar heen. Ik zoek iets gestructureerds...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2001
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    2.599

    Standaard

    Als je zoekt naar oefeningen voor het vergroten van de snelheid en kracht dan is het geen miskoop.
    Wel moet je serieus aan de slag elke dag en na verloop van tijd weet je je eigen zwakheden en daarop oefeningen te maken.
    Kijk voor het oefenen ook eens op
    www.guitarprinciples.com

    Ik heb ook een boekje 30 day guitar workout van Jodie Fisher volgens mij (ergens op het forum staat het isbn nummer in een topic), elke dag een vingeroefening, accoorden oefening, als je daar serieus induikt dan ontwikkeld een en ander als een trein.
    Ook dit boek is bedoeld om er lang gebruik van te maken.
    Maar met dit soort boeken moet je wel dagelijks een 1/2 - 1 uur aan de slag.

    Op mijn site staat trouwens ook een artikeltje over het opzetten van een oefenschema, staan wel nuttige dingen in.
    Ik maakte tot voor kort gebruik van een eigen gemaakt schema, alles zijn eigen tijd, voorkomt dat je te lang op een onderdeel blijft zitten,kwartier om hup verder. De laatste tijd wat minder want dit werkt het beste in periodes. Nu ben ik al datgene in mijn repertoire aan het oefenen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hellogoodbye
    bol.com Kost maar 17,99 plus 1,95 verzendkosten.

    Maar eh... de ellende is dat ik het boek nooit gezien heb. Van binnen dan. Heeft iemand ooit pagina's uit het boek op internet gezien...? Of zou iemand zo gek willen zijn een paar pagina's te scannen/digitaal fotografeeren, zodat ik het ff kan zien...?

    Ik weet nog steeds niet of het eigenlijk echt wel iets voor mij is. Probleem is dat ik een goed boek met oefeningen wil hebben, omdat ik nu maar in het luchtledige zit te oefenen. Ik heb wel wat boeken gezien hier en daar maar daar zitten allerlei licks, oefeningen, akkoorden, bekende nummers, en gigantisch grote foto's dwars door elkaar heen. Ik zoek iets gestructureerds...
    bol.com, men dat ik daar gewoon zelf niet even gekeken heb, bedankt!!!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hellogoodbye

    Maar eh... de ellende is dat ik het boek nooit gezien heb. Van binnen dan. Heeft iemand ooit pagina's uit het boek op internet gezien...? Of zou iemand zo gek willen zijn een paar pagina's te scannen/digitaal fotografeeren, zodat ik het ff kan zien...?
    Ik heb 'm. Maar doe even een search op stetina of speed mechanics. Is heel erg vaak besproken hier. Ik vond het zelf het beste boek voor solo gitaar dat ik ken. Het is niet een boek met een verzameling licks, maar een gestructureerde oefen methode. Elke euro meer dan waard. Neem maar van mij aan dat 'm ongezien kunt aanschaffen. 19 euro is een schappelijk prijs voor dat boek. Maar als je echt wilt kan ik je wel wat fotocopien toesturen. (Mail me maar; wordt wel pas maandag)

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Hier trouwens een 2e hands exemplaar:

    http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...407697-6442848

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hellogoodbye

    Maar eh... de ellende is dat ik het boek nooit gezien heb. Van binnen dan. Heeft iemand ooit pagina's uit het boek op internet gezien...? Of zou iemand zo gek willen zijn een paar pagina's te scannen/digitaal fotografeeren, zodat ik het ff kan zien...?
    Ik vond het zelf het beste boek voor solo gitaar dat ik ken. Het is niet een boek met een verzameling licks, maar een gestructureerde oefen methode. Elke euro meer dan waard. Neem maar van mij aan dat 'm ongezien kunt aanschaffen. Maar als je echt wilt kan ik je wel wat fotocopien toesturen. (Mail me maar; wordt wel pas maandag)
    Nou, daar kan ik niet tegen op: vooral de woorden 'gestructureerde oefen methode' doen 't 'm! Ik ga 'm meteen bestellen bij bol.com!
    En alsnog bedankt voor het aanbod van die kopieën! (Of is het nou kopiën...?)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top