Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 13 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 122
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    leuven
    Berichten
    76

    Standaard

    Ik zal de spits afbijten en ik waarschuw jullie, kvrees dat ik hard to beat ben.. :wink:

    Boston 10Watt amp - zonder reverb - met overdrive die een soort van buzz-achtig gezoem produceert gelijkend op het aanspringen van een TL-lamp. Ik had er ook nog een aria ultra metal pedaal bij, zonder twijfel grootste rommel die ooit gemaakt is. Jaja, those were the days!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2001
    Locatie
    Rozenburg
    Berichten
    511

    Standaard

    De slechtste amp die ik ooit gehoord heb is de Behringer Blue Devil. Clean leek nergens naar en de distortion (het 'hell' kanaal) leek meer op een opgefokte honingbij. Sjonge wat een troep, zelfs mn London City 15 wattertje geeft nog een beter geluid.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2002
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    2.341

    Standaard

    M'n eerste Fender!!
    Dat was een Band Master uit '71 geloof ik.
    Losse versterker met een kast eronder, zo groot als m'n pc kast, haha.
    Ik zou en moest hem hebben want hij was groot, goedkoop en een Fender.
    De buizen moesten gewoon vernieuwd worden maar ik heb hem maar weggedaan voor een wat kleinere versterker.
    Een silverface Deluxe Reverb uit '79.
    En die heb ik nog steeds.

  4. #4

    Standaard

    Een parc ofzow, wat een rukzooi is dat..

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2001
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    1.162

    Standaard

    Marshall Valvestate...wat een kl*r*bakken zijn dat (sorry voor de valvestate liefhebbers). Clean klinkt nergens naam overdrive ook niet, totaal géén dynamiek, reverb is zo dof en levensloos als ik weet niet wat..

    Maar een bandmaster uit '71 die niet klinkt?????? Geeeeezz....dan MOET er wel iets mis mee zijn!!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 december 2001
    Locatie
    Gendt (gld)
    Berichten
    1.508

    Standaard

    Behringer!!!!!!! Wat een ruk is dat. Deze kan zelfs tippen aan de Park modelletjes (Marshall Clowntjes).

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2001
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    533

    Standaard

    Ondanks dat ik zelf een Valvestate bezit, moet ik Steavis hier even gelijk geven. Er zit inderdaad weinig dinamiek in het geluid, en die ene buis die er dan in zit verricht ook niet echt wonderen, dus hopla uit het raam ermee!

  8. #8

    Standaard

    Met stip bovenaan: Hughes & Kettner, of anders gezegd: Hughes & Knetter!!!!

  9. #9

    Standaard

    hmm, de slechtste is nogal lastig aangezien er en hoop zijn, maar de slechtste die ik ooit had, vraag me niet waarom, is de Hughes & Kettner Attax100, wat een onding zeg!!!

    Geert

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    leiderdorp
    Berichten
    2.302

    Standaard

    marshall valvestate vs65, wat een bagger was dat zeg. zodra het volume ook maar iets boven de 3 kwam begon dat ding toch een partij slecht te oversturen, op het cleane kanaal werd het gewoon al een brij van shit en er kwam een heeele slechte crunch tevoorschijn wat niks meer met clean te maken had. de overdrive klonk als een uitgezakte tuba en de de reverb als een snaar die kapot knalt. gewoon zware bagger

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top