Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 15 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 149
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2003
    Locatie
    groningen
    Berichten
    4.699

    Standaard

    Hahahaha Johnny Ramone op 16 geloof ik, ben een fan van the Ramones, maar zo hoog................. :-D
    http://www.youtube.com/user/MeanMachineOfficial
    www.meanmachine.nl
    heavy, loud and mean.
    CD: CLEAN UP THE STREETS

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2003
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    954

    Standaard

    mbt Keith richards.......techniek doet er niet toe...het gaat om sound en songwriting.....mbv gitaarriffs/chords etc.........vai/satriani/malmsteen/petrucci.......virtuozen.....maar ze kunnen geen fatsoenlijk nummer schrijven, elk nummer is weer een op een volging van technisch kunnen....ik geef toe...very impressive en af en toe luister ik er ook naar, maar is idd meer gitaarmuziek voor gitaristen.

    Dus..............
    Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 mei 2003
    Locatie
    daar aan de maas bij brienenoord...
    Berichten
    1.003

    Standaard

    tja, dit blijft toch een eeuwendurende discussie!

    ik sluit mijn bijdrage aan dit topic af met de volgende anekdote:

    van de week zat ik in bus 75 en naast me zat een jongen (een jaar of 20) het intro van (I can't get no) Satisfaction te fluiten. Ik dacht bij mezelf: als iemand na 40 jaar nog je deuntjes zit te fluiten, dan ben je echt een grote!

    papapapapaaaaaaaaapapapapapaaa.... :wink:

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2003
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    954

    Standaard

    Tis idd een eeuwigdurende discussie...maar ja je mot wat...ik denk idd dat als ze je deuntje over 40 jaar nog kennen je wel een grote bent ja
    Koch Multitone 100 watt, inclusief flightcase: 600 euro

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polytheme Pam
    tja, dit blijft toch een eeuwendurende discussie!

    ik sluit mijn bijdrage aan dit topic af met de volgende anekdote:

    van de week zat ik in bus 75 en naast me zat een jongen (een jaar of 20) het intro van (I can't get no) Satisfaction te fluiten. Ik dacht bij mezelf: als iemand na 40 jaar nog je deuntjes zit te fluiten, dan ben je echt een grote!

    papapapapaaaaaaaaapapapapapaaa.... :wink:
    Nou, dat zeg je nou... Ik zat van de week op een terrasje, toen een tafel verderop twee meisjes van een jaar of 10, 11 'Born to be wild'zaten te zingen. Dat horen ze helemaal niet te kennen. En zeker niet te begrijpen.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juni 2002
    Locatie
    Ons Dorp, ZH
    Berichten
    21.343

    Standaard

    Ik zie geen Al di Meola in het rijtje, geen Paul Gilbert, geen Vinnie Moore, maar wel een paar groenteboeren van het zuiverste water. Het heeft absoluut geen zin om met een ranglijst gitaristen te beoordelen, IK BEPAAL ZELF WEL WELKE IK DE BESTE VIND! Als je zulke lijstjes nodig hebt om gitaristen te beoordelen mag je van mij net als de rest van de onnadenkende goegemeente ter plekke worden afgeknald (da's misschien elitair, maar wel TERECHT :evil: ).

    Eigenlijk is de beste gitarist de grootheid die nog niet is ontdekt, het kan dus iedereen zijn :wink: Gelukkig maar: als je vriendin jou de beste vindt, wat boeit de rest van de wereld dan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2001
    Locatie
    zwolle
    Berichten
    4.371

    Standaard

    Is deze lijst samengesteld op baisis van technische kwaliteiten?
    Nee.

    waarschijnlijk hebben er gewoon een 1000-tal RS lezers een top 5-je samen mogen stellen.

    En zo'n top 100... Daar laat je je smaak toch zeker niet door beïnvloeden?

    Lange noten duren minder kort

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2002
    Locatie
    Zoeterwoude
    Berichten
    411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
    Eigenlijk is de beste gitarist de grootheid die nog niet is ontdekt, het kan dus iedereen zijn :wink: Gelukkig maar: als je vriendin jou de beste vindt, wat boeit de rest van de wereld dan
    Nou sorry hoor, aan het oordeel van mijn vriendin over mijn gitaarspel hecht ik echt geen waarde! Ze heeft er namelijk nul verstand van

  9. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GuitarMaster
    Keith Richards op 10???
    Ja, verbaasde mij ook al...die hebben ze zeker per ongeluk verwisseld met SRV...die sowieso wel wat plaatsen onderuit mag.

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 mei 2003
    Locatie
    daar aan de maas bij brienenoord...
    Berichten
    1.003

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix Rising
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
    Eigenlijk is de beste gitarist de grootheid die nog niet is ontdekt, het kan dus iedereen zijn :wink: Gelukkig maar: als je vriendin jou de beste vindt, wat boeit de rest van de wereld dan
    Nou sorry hoor, aan het oordeel van mijn vriendin over mijn gitaarspel hecht ik echt geen waarde! Ze heeft er namelijk nul verstand van
    idd...als ze wel eens meegaat naar een optreden dan is het steevast: die solootjes deed je thuis beter

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top