Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 61 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 609

Discussie: sukkeltje op podium

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    bij een optreden van mijn neef(je)'s punkband ben ik 3 keer het podium opgesprongen om de adapter vd gitarist terug in die stekkerdoos te stoppen. hij rende nl nogal veel rond, en bleef dan met z'n gitaarkabel achter de adapter hangen waardoor deze eruit schoot....
    (is eigenlijk niet lomp van mezelf, maar vd gitarist)




    en ik ben niet eens de roadie of zo.... (die hebben ze ook niet, maar ja)

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 februari 2002
    Locatie
    Snits
    Berichten
    4.425

    Standaard

    ik blunder nooit behalve die keer dat ik een versterkertje omtrok...
    Hoe ik het had weet ik ook niet meer, twas in ieder geval mooi dom.
    Vroeger was alles beter!
    --
    Te koop:
    Marshall Valvestate 100 Watt Head

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 augustus 2001
    Locatie
    ergens
    Berichten
    335

    Standaard

    mooi joh vooral als er zo'n reverb veer in zit

  4. #34

    Standaard

    vlak voor het optreden mijn versterker aangesloten op 2 speakerkasten.
    de band voor ons speelde op een van de speakers. na hun optreden ben ik vergeten de kabel er weer in te doen dus buizen opgeblazen omdat 1 speaker op 4 ohm stond. Kon gelukkig nog wel een andere amp lenen!

  5. #35

    Standaard

    vorig jaar ''talentenjacht'' bij me oude school
    stel gasten hadden een knullig metal nummer geschreven, en gevraagd of ik gitaar wou spelen.
    dus ik ben die intro aan het spelen heel leuk allemaal..
    ik begin met de eerste riffjes enzo..
    komt de bassist net 3 seconden te laat invallen. :S
    en daarna wist de zanger zen tekst ook niet meer :razz:

    al met al een leuk optreden dus..
    ik heb dus in me eentje daar een metal nummer staan spelen met een bassist die niet weet wat ie aan het doen is en een zanger die ze tekst het hele nummer lang kwijt is :-D

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    dan komt er natuurlijk nog een andere grote blunder van mij...

    op een andere open dag 1,5 jaar geleden ofzo gingen klasgenoten (een hele grote groep) een of ander top40 nummer uitvoeren (wat ze in ded klas ook al hadden gedaan) en toen moest ik op het allerlaatste moment nog even mee gitaar spelemn (was er toch, moest ook met iets anders meespelen en had het nummer 1 keer eerder in de klas gespeeld stelde niks voor). Dus ik pak de acoustische gitaar van school (die ik voor dat andere nummers eerst 1/2 step down had gestemd) en d ie was dus helemaal vals, op het laatste moment even vlug stemmen zonder apparaat, en de kenners weten natuurlijk dat dit altijd fout gaat, zo ook die ene keer. Ik zette de eerste akkoorden in en vanaf toen ging het bergafwaarts en niet zon klein beetje ook, de zang was vals en kon niet in dee maat blijven (en dat was NIET mijn schuld) en het werd dus één grote ramp, we hadden een vrij groot publiek dat na een paar minuten in lachen was uitgebarsten en ik zelf lachte even hard mee terwijl ik probeerde nog wat instrumentale begeleiding probeerde te maken voor de in tranen uitgebarsten zangeressen. Als klap op de vuurpijl kwam onze muzieklerares helemaal over de rooie het podium opgerend, toen had ik er geen zin meer in en stopte, maar de over enthousiaste zangclub ging gewoon verder en toen moest ik ook maar mee. Ik dednk niet dat een grotere afgang/blunder mogelijk zou zijn geweest.
    pokkel'n

  7. #37

    Standaard

    :-D En die zangeressen gaan dan altijd janken....

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 december 2002
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    152

    Standaard

    Mijn grootste *blunder* was dat toen ik net zo lekker de Megadeth versie van Paranoid aan het coveren was de microfoonstandaard bezweek onder het gedreun en langzaam naar beneden begon te zakken...dus ik mee door de knieen haha en heb het nummer afgemaakt in James Hetfield pose.
    Was dus eigenlijk best vet haha. Mijn sologitarist stapte zijn plug tijdens de solo uit zijn gitaar...dat was ook wel geinig...gelukkig speelden we 2 solo's tegelijk haha.

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2002
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    20.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k
    :-D En die zangeressen gaan dan altijd janken....
    mja, het was echt een drama, jammer dat er geen video van is. De hele zaal was aan het eined gewoon echt hard aan het lachen
    pokkel'n

  10. #40

    Standaard

    Hihi, is ook echt komisch. Vooral de muzieklerares die compleet over de rooie gaat. Sta je nooit bij stil als leerling, maar dat mens staat volkomen voor schut bij haar collega's, daar zit echt vuile concurentie, weet ik alles van, ook een tijdje gedaan. Dat mens is dus voor een half jaar het sukkeltje geweest in de docentenkamer :-D

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top