Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 61 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 609

Discussie: sukkeltje op podium

  1. #121

    Standaard

    mijn eerste optreden ooit. (basgitaar)
    Strak van de zenuwen. Bomvolle zaal.
    eerste nummer ging lekker
    2e nummer ging zo lekker dat ik vergat dat na het 2e couplet een refrein kwam (kwam ik na zo'n 4 secondes achter) stukkie improviseren. Hopen dat niemand op stond te letten en doorgaan.
    En achteraf complimenten krijgen over je eigen mini-solo (terwijl ik me dood liep te schamen ops: )
    Hier plaats ik ooit mijn onderschrift

  2. #122

    Standaard

    Ik heb gehoord dat Kirst Novoselic (o.i.d.) ooit eens zijn basgitaar in de lucht wierp, en vervolgens op zijn hoofd kreeg.
    Amen.

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2004
    Locatie
    Maldegem,Belgie
    Berichten
    279

    Standaard

    bij mij op een preselectie op school. Ik begeleide 2 vriendinnen die zongen op akoustische gitaar, kutschool:de micro was amper versterkt, en men versterker stond te hard, ze zongen dus op een licht ander tempo dan ik, dan ook in de verwarring nog enkele verkeerde akkoorden aangeslagen ops: ops:
    we waren er niet door, geen optreden voor de hele school voor ons :evil:

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 juni 2003
    Locatie
    Asten (bij Eindhoven)
    Berichten
    282

    Standaard

    Heb je je vol moed ingeschreven bij een Musical....genaamd Grease....misschien iemand hem .....OP SCHOOL....denk je...die ga ik er wel ff uit rocken met mn GEAR...Na een hoop gekloot met (k*t)Toeters...sta je met je 4e show in een schouwburg. Denk je....dit moet toch wel de vetste show worden. Gewapend met een Strat...Ga je met je mede gitarist stemmen....wordt je ineens afgekapt, - Jaah, erg genoeg weer door die (k*t)Toeters - onder het motto van wij willen nu ook eens stemmen. Na een paar chagrijnige koppen te hebben getrokken laat je het maar toe. Begint de show...komt er Sax-solo....de 3 vorige shows perfect gespeeld..(voor hun doen dan ), krijg je na de show van je moeder te horen dat je zelf goed gespeeld heb...vind ik zelf van niet maar goed. Daarna komt de mooiste zin van je leven....maar die sax was egt te erg...Valser kon ongeveer niet...hoe durfde die door te spelen.... :lol:. Conclusie: waarom hebben mensen altijd een vooroordeel over (Electrische) gitaren... Waar gaat het heen met deze wereld..... :razz:
    Diep in zijn hart is ieder gereedschap een hamer!

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 juni 2003
    Locatie
    Asten (bij Eindhoven)
    Berichten
    282

    Standaard

    sorry...vergeetdyslexie...heb ik altijd een beetje last van...
    + Kent
    Diep in zijn hart is ieder gereedschap een hamer!

  6. #126
    Moderator
    Geregistreerd
    10 juni 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    14.533

    Standaard

    ghehe of gewoon doodleuk een ander nummer spelen terwijl de rest van de band wel het goede nummer speelt... klinkt wel vrij dom ops:

  7. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr.freeze
    Ik heb gehoord dat Kirst Novoselic (o.i.d.) ooit eens zijn basgitaar in de lucht wierp, en vervolgens op zijn hoofd kreeg.
    Ja, dat gebeurde tijdens de MTV Music Awards. Moet behoorlijk pijn gedaan hebben. Heb het nog ergens op video staan denk ik.

  8. #128

    Standaard

    Na een half uur proberen uit te zoeken waarom de stekkerdoos geen stroom geeft voor je Fx-pedaal, erachter komen dat het andere uiteinde van het snoer niet in je pedaal zit ops:

  9. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door t0n3h^
    Heb je je vol moed ingeschreven bij een Musical....genaamd Grease....misschien iemand hem .....OP SCHOOL....denk je...die ga ik er wel ff uit rocken met mn GEAR...Na een hoop gekloot met (k*t)Toeters...sta je met je 4e show in een schouwburg. Denk je....dit moet toch wel de vetste show worden. Gewapend met een Strat...Ga je met je mede gitarist stemmen....wordt je ineens afgekapt, - Jaah, erg genoeg weer door die (k*t)Toeters - onder het motto van wij willen nu ook eens stemmen. Na een paar chagrijnige koppen te hebben getrokken laat je het maar toe. Begint de show...komt er Sax-solo....de 3 vorige shows perfect gespeeld..(voor hun doen dan ), krijg je na de show van je moeder te horen dat je zelf goed gespeeld heb...vind ik zelf van niet maar goed. Daarna komt de mooiste zin van je leven....maar die sax was egt te erg...Valser kon ongeveer niet...hoe durfde die door te spelen.... :lol:. Conclusie: waarom hebben mensen altijd een vooroordeel over (Electrische) gitaren... Waar gaat het heen met deze wereld..... :razz:
    Kan iemand dit voor mij vertalen??

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2002
    Locatie
    Ermelo
    Berichten
    1.780

    Standaard

    Wanneer: Eergisteren, voorspeelavond voor de muziekschool
    Wie: ikzelf
    Welk nummer: classical gas in de clapton uitvoering
    Wat: ik liep een beetje vast op de snelle stukken en deed dat een keer of 3 , verdar als ik vastloop/verkeerd speel, dan ga ik heel raar kijken (mijn broertjes doen dat ook )
    Waarom: ik had een off-day & 't was daar stervenskoud, mijn vingers deden het gewoon niet

    Maartoch: wel comlimenten gekregen, maar of dat troost was....
    Overigens: had ik wel het mooiste nummer
    Dus: volgende keer beter

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top