Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 61 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 609

Discussie: sukkeltje op podium

  1. #111

    Standaard

    In het midden van een solo een snaar breken en dan op 5 snaren verder... Vlak voor een solo een snaar breken en met je moet beginnen je volumepedaal weer omhoog gooien om nét op tijd toch te kunnen knallen. Een drummer die zo lomp hard slaat dat je halverwege een nummer een crashbekken incl. standaard van het drumpodium af jouw kant op ziet komen (hij was wel goed getimed trouwens ).
    It's all about character...
    http://www.reinoutvrijhoef.nl

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 januari 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    8.083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JV
    ik zet mijn e snaar wel eens terug naar es voor bepaalde nummers. dan is het wel irritant om dat midden in het volgende nummer erachter te komen dat je gigantisch vals speelt, maar even niet weet waarom.
    Hehehehe ik ken het.

    Een van de nummers die we spelen staat in drop-D. Volgende nummer was Voodoo Child en als er iets is wat je daar nodig hebt is dat wel een lage open E-snaar... Sta je ff raar te kijken

  3. #113

    Standaard

    We spelen met een boogie woogie combo in een eetcafe. Iemand komt langs met een schaal bitterballen. Ik leg er eentje naast me voor na het nummer, de drummer en de bassist doen hetzelfde. Pianist speelt cool solo door met rechterhand, terwijl linkerhand bitterbal pakt en in mond stopt... :-( Fout natuurlijk, want die dingen kwamen net uit het vet, dus nog goed heet :-D

  4. #114

    Standaard

    Dat is dus niet cool... :-D
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  5. #115

    Standaard

    Tja, maar een surinaams bruiloftenbandje moeten mixen die op 1 avond 3 keer een 15 minuten versie van Feeling Hot Hot Hot speelt is ook niet koel

    Die pianosolo (en het nummer) was ook snel afgelopen...

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 januari 2003
    Locatie
    Middelrode City
    Berichten
    1.204

    Standaard

    Zangeres die tijdens het refrein van 'Just a Girl' de tekst vergeet zodat heel de band in de war raakt en we dus opnieuw moeten beginnen :evil:

    Maar desondanks was dat toch wel een vette avond.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sicky61
    'hanx grootvoet!
    Gij Heerscht

  7. #117

    Standaard

    die van ons zingt dan gewoon 3 keer hetzelfde :-D
    Hebben het nummer maar geschrapt omdat de tekst gewoon ontzettend kut is om te onthouden.

  8. #118

    Standaard

    Toen ik nog rookte ooit een keer tijdens een optreden stoer à la Slash een peuk opgestoken en andersom in m'n mond gedaan (wat niemand ontgaan is), een maand een blaar op m'n tong gehad (dan wordt je een maand lang echt elke 5 seconden eraan herinnert dat je een tong hebt, maar ik was gelukkig vrijgezel )

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2002
    Locatie
    Assen
    Berichten
    1.636

    Standaard

    Hey,

    Een solo eerst mooi beginnen en dan per ongeluk een hokje ernaast verder gaan. Wel horen dat er iets niet klopt maar pas een paar maten verder ontdekken dat je verkeerd zit. En nee, dit kon ik niet nog een keer doen om het te laten lijken of het de bedoeling was Te erg...

    Wat ook erg is als zanger, dat je fout inzet en moet corrigeren... Klinkt vrij alternatief wel...

    Bouke
    *Blues; de mooiste cliche's ter wereld! *
    *Bandsite: www.lbbb.nl *
    *Facebook: http://www.facebook.com/pages/Low-Bu...75959775756438 *

  10. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
    Het is niet echt een blunder, maar staat volgens mij wel redelijk sukkelig:

    Ik draag een bril, een mooi jaren 50 dik bruin montuur, en die heeft de nare gewoonte om van mijn neus te glijden tijdens het spelen. Dan sta je je solo te spelen en dan voel je die bril van je neus glijden. Enige mogelijkheid is dan om tijdens je solo snel je hand omhoog te doen om die bril weer recht te zetten. Tot mijn verwondering is dit nog wel altijd goed gegaan, maar het moet echt stom staan als je telkens je bril aan het goed zetten bent. Dus ik ben nu aan het GASSEN op lenzen.
    Dan zal het zeker ook wel lang duren om klaar te komen bij het rukken? ;-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top