Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 61 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 609

Discussie: sukkeltje op podium

  1. #101
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 januari 2004
    Locatie
    Deurne (Antwerpen)
    Berichten
    128

    Standaard


    I HAVE SEX WITH DEAD ANIMALS!!!111111
    Poor dead animals. :-D

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    tijdens optreden in het prakhof(alkmaar)... kon me eige versterker niet meenemen.. dus op die van hun gaan spelen, 15" fender kast en trace elliot top erboven.. heel leuk, ok klonk wat vreemd dat ding en afstellen was een kut karwei, maar er kwam geluid uit!! halverwege het eerste nr worden mijn voeten net, en sta ik te dansen in het glas... had flesje bier op de top gezet, maar die gebon zo erg te trillen dat me bier op de grond lag... 3 flesjes bier later en een hoop ergernis... kon ik halverwege elk nr die top weer recht douwe met me arm... hij bleef er maar af flikkeren!! 2e band, heeft hem uit eindelijk compleet vast geducktaped, aan de kast... wat ook nie hielp, hij bleef nog vallen!! dus bleven we als nog rond rennen om de top te redden! :razz:

  3. #103

    Standaard

    :-D :-D dit is wel heel mooi inderdaad. Gisteren ook zo'n mooie: ik alles aansluiten, ineens een complete blackout: moet ik de kast nou op 8 of 16 ohm inpluggen? Echt vreemd, ik weet het altijd maar toen ineens niet meer. Ga ik het aan de bassist vragen
    Toch heb ik toen goed gegokt. Optreden ging super.

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 januari 2003
    Locatie
    Middelrode City
    Berichten
    1.204

    Standaard

    Schrijf die instellingen dan ergens op asl je ze steeds vergeet. Ik doe het ook zo met de instelligen van mn ME50, die schrijf ik dan ergens op zodat ik niet steeds naar mn geluid hoef te zoeken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sicky61
    'hanx grootvoet!
    Gij Heerscht

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2003
    Locatie
    ergens in Friesland
    Berichten
    1.640

    Standaard

    Ik moest een keer basgitaar spelen bij een koor tijdens een nachtdienst. We waren een nummer aan het spelen en toen deden ze voor de sfeer het licht uit (In kerken wordt dan van een groep de stroom eraf gehaald). Helaas stond mijn basversterker op een stopcontact dat op dezelfde groep stond :evil: . Dus toen heb ik maar een beetje staan playbacken. Gelukkig moesk gewoon met de piano meespelen dus het klonk alleen maar wat minder bassig.

  6. #106
    Junior Member
    Geregistreerd
    5 april 2004
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    1

    Standaard

    Ook leuk, ik drummer ben lekker aan het spelen (op een geleende set) maar moet steeds meer moeite doen om bij het bassdrum pedaal te komen. Na een tijdje is dat ding buiten mijn bereik en duwt de gitarist hem snel terug en dat een keer of 3 tijdens het optreden.Even vergeten de pootjes uit te draaien.
    Hihat die het begeeft, tijdens een gevoelig stuk komt het bovenbekken met grote snelheid op het onderbekken.
    Bassist die je standaards per ongeluk om donderd, leuk effect een bekken op een massief houten vloer.

    Gitarist waarvan de snaren tijdens een solo breken, en snel een gitaar moet lenen.

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    579

    Standaard

    toen ik een jaar of 16 was moesten we voor het school een 3tal optredens doen om de cultuur in onze school op te peppen. We moesten dit optrede doen tijdens een filmvoorstelling, dus de film stopt even en het doek gaat omhoog en dan staan wij daar van katoen te geven, je weet wel. Alles 300 keer gecheckt voor de filmvoorstelling(maar het was achter die doek vrij donker, en we mochten geen lawaai maken want er was een film bezig) Maar als je daar zo staat te wachten in de donker begint je toch wel ff te stresse, knal gaat die doek omhoog.. We moesten smells like teenspirit spelen. Fuck, gitaarversterker ni opgezet, doorspelen mannen. Wij dus voortgespeeld zonder versterker, man ik heb me nooit zo geschaamd. Dan moest ik beginnen zingen zonder gitaar, lekker hoor... Ik was trouwes gitarist/vocalist ops: En het laatste optreden (was dan voor de hogere jaren) Bij de intro van smells like teenspirit zat ik stikverkeerd want ik kon men gitaarhals amper zien in de donker en ja dan krijg je wat. En bij de solo ongelofelijk veel foutjes gemaakt. Ik was nog jong
    goedkope contrabass gezocht!!

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    achjah bij ons laatste optreden... las ik spontaan over 3 nr's heen en was er van overtuigd welk nr we gingen spelen... en dara hoefde ik niet te beginnen, en in ene zette de drummer en gitarist in.. maar niet het nr wat ik verwachte:P haha... stond ik ff voor lul:P maarja, we hadden al een maand nie meer geoefend en kregen 2 dagen van te voren te horen dat we moesten.... en ondanks alle fouten, hebben we eigenlijk nix negatiefs gehoort, iedereen vond ons cool en goed.....LUI ZIJN GEK!

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 oktober 2001
    Locatie
    Kaatsheuvel
    Berichten
    2.524

    Standaard

    ik moest laatst op het podium ff hoesten, dus ik hoest, vliegt er ineens een (groen) stukje uit m'n keel m'n bek uit. Best lullig, maar gelukkig was het podium niet zo goed verlicht ops:

  10. #110
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 november 2001
    Locatie
    den helder
    Berichten
    1.816

    Standaard

    gister moesten we zomaar in eens optreden(niemand had spullen mee) er zouden 2 bands komen spelen in een kroeg, carrera en the huns.. maar the huns kwamen niet opdagen, dus wij zeiden voor de gein... "ow wij gaan wel" en een kwartier later stonden we op het podium, te raggen op de spullen van carrera... alleen maar ouwe nr's gespeeld(we hebben nieuwe gitarist(hij kon niet mee doen), en de nieuwe nr's klinken erg leeg zonder hem, dus alleen maar oud gespeeld) maar die nr's hadden we al maandje of 2 niet echt meer geoefend.....

    dus af en toe, had ik geen flauw benul wat we gingen spelen, wist ik het reffrein niet mer ofzo... en speelde op een ibanez, echt zo'n dun halsje... das niet voor mij weg gelegd:P kon geen noot vinden op dat ding:P

    maar des ondanks mega veel lol gehad, en nog goeie reacties gehad ook:P

    2X dat we daar spelen zonder voor bereiding, omdat er bandjes uitvallen... volgende X hopenlijk wel met voorbereiding

    nouja 30 april moeten we weer spelen:P wie weet gaat het dan wel goed...(betwijvel het:P)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top