Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 61 1231151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 609

Discussie: sukkeltje op podium

  1. #1

    Standaard sukkeltje op podium

    ooit eens een clip gezien van ozzy waar hij zittend op het podium een mic standaard omhoog gooit met de intentie van weer opvangen maar hij is te laat en de mic standaard valt op de grond. stond best zielig. zelf tijdens een solo weleens zo hard staanspelen dat mn plectrum wegvloog en best wel een heel eind. dus gauw die solo afge,maakt met mn vingertjes maar als ik stom had gaan saan kijken had k vast geen applausje gehad zoalsik die nu had. niet omdat ik zo goed speelde maar omdat het er schinbaar nogal uit zag alsof de stukken eraf vlogen... :-)

    hebben jullie wel eens zoiets gehad wat best stom ston. en kon je je er een beetje uit redden?

    NOCki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 mei 2003
    Locatie
    daar aan de maas bij brienenoord...
    Berichten
    1.003

    Standaard

    een wegschietende plectrum red ik me wel uit...maar ik heb toen ik nog niet draadloos speelde wel een paar keer in mijn springende enthousiasme tijdens die geweldige solo mijn kabel uit de amp getrokken....sta je me mooi voor lul man

  3. #3

    Standaard

    Draadloos:

    Aan de andere kant van de zaal staand en al spelend op zullen komen in het eerste nummer. Jammer dat mijn volumepedaal op het podium nog dicht stond......
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 mei 2003
    Locatie
    daar aan de maas bij brienenoord...
    Berichten
    1.003

    Standaard

    :-D :-D :-D

    als ik in jouw band had gezeten had dat me een gescheurde buikspier opgeleverd...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2002
    Locatie
    Rockanje
    Berichten
    1.070

    Standaard

    alles van tevoren tien keer gecheckt hebben en dan als je echt wilt beginnen erachter komen dat een van de amps verkeerd ingeplugd is

  6. #6

    Standaard

    ik heb voordat ik moest spelen problemen gehad met mn midi pedal. die gaf geen commandos meer door naar mn g-major. ik boos op dat ding. er tegen geschopt erop gedanst echt misbruikt. na een bakkie koffie gedronken te hebben nog eens gekeken. bleek dat de midi kabel in de midi in zat ipv de midi out.... stom he. maar gelukkig nog niet tijdens een optreden gehad...

    ook eens opgeschept dat ik op een brug ging staan tijdens een optreden. was een heel mooi podium opgebouwd met een brug achter het echt podium. ik was toen draadoos met een heel oude samson setje. en toen we eindelijk gingen spelen bleek dat het setje niet meer goed. was. ik heb de hele tijd stokstil op het podium gestaan omdat als ik teveel bewoog mn signaal kwijt was... minder...

    Nocki
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.264

    Standaard Re: sukkeltje op podium

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    hebben jullie wel eens zoiets gehad wat best stom ston. en kon je je er een beetje uit redden?

    NOCki

    Eigenlijk niet.....of het zou mijn snoer moeten zijn die ik er tjdens een optreden TWEE keer uittrapte (draadloos rulez)





  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 mei 2003
    Locatie
    daar aan de maas bij brienenoord...
    Berichten
    1.003

    Standaard

    ik heb ook wel eens een verhaal gehoord van een gitarist die aan de dunne was tijdens een optreden in de zomer (dus met korte broek aan)... :-D ...


    KINKY!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2003
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    403

    Standaard

    Met m'n eerste bandje wel leuke dingen meegemaakt. We speelde rammel punk. De zangeres had een hond en die ging altijd braaf mee naar optredens. En hulpelde ook vrolijk mee op het podium. Tja dan gebeurt het natuurlijk regelmatig dat die hond het nodig vond boven op mijn distortion te gaan zitten. Dan speel je dus in ene clean terwijl je net die fantastische solo wil gaan inzetten

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 november 2001
    Locatie
    leiderdorp
    Berichten
    2.302

    Standaard

    ik zet mijn e snaar wel eens terug naar es voor bepaalde nummers. dan is het wel irritant om dat midden in het volgende nummer erachter te komen dat je gigantisch vals speelt, maar even niet weet waarom.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top